نظرسنجی های نهایی – جو بایدن در موقعیت قطبی قرار دارد | ایالات متحده

رئیس جمهور دونالد ترامپ با احتمال بسیار بدتری نسبت به سال 2016 وارد روز انتخابات خواهد شد


برای بررسی مدل انتخابات ریاست جمهوری ما ، اینجا را کلیک کنید

از بعضی از راه ها ، این انتخابات ریاست جمهوری حداقل برای یک متخصص روانشناسی بسیار کسل کننده بوده است. در سال 2020 بسیاری از حوادث غیر قابل پیش بینی و اخبار جلب توجه کننده وجود داشته است ، اما تنها تعداد کمی از آنها بر اهداف رای دهندگان تأثیر گذاشته اند. طی شش ماه گذشته ، سقوط اقتصادی اولیه ناشی از شیوع ویروس کرونا ، اعتراضات سراسری به مرگ جورج فلوید ، کنوانسیون احزاب و اولین بحث ریاست جمهوری فقط اندکی ذهن رای دهندگان را تغییر داده است. بیشتر اوقات ، این تغییر به سود جو بایدن بوده است که از آوریل شروع به گشودن امتیاز خود کرد و از آن زمان به بعد نگاه نکرد. مطابق با اقتصاد دانمدل پیش بینی ، او شانس 19 در 20 برای پیروزی در انتخابات است.

تجزیه و تحلیل ما از نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری که به سال 1948 برمی گردد ، نشان می دهد که دونالد ترامپ در میان رidentsسای جمهور فعلی رکورد کمترین و با ثبات ترین سهم آرا two دو حزب را ثبت کرده است (به عنوان مثال ، به استثنای نامزدهای غیر از رقیبان جمهوری خواه و دموکرات) نظرسنجی های ملی با این معیار ، از اول ژوئن حمایت آقای ترامپ هرگز به بالاتر از 47٪ نرسیده است و در بیشتر مدت آن بسیار نزدیک به 45٪ بوده است. تنها روسای جمهور فعلی دیگر که به این نمایش ضعیف نزدیک شدند جورج دبلیو دبلیو بوش و جیمی کارتر بودند که به ترتیب فقط 47٪ و 45٪ آرا two دو حزب را به دست آوردند و نتوانستند دوباره انتخاب شوند (دیگری هری ترومن بود که ناراحت شد پیروزی در یک مسابقه نازک نظرسنجی به یک داستان هشدار دهنده از خطر پیش آگهی تبدیل شده است). این شرکت خوبی برای حضور آقای ترامپ نیست.

این اعداد به تنهایی برای اکثر کارشناسان کافی است تا نتیجه بگیرند که مبارزات انتخاباتی آقای ترامپ محکوم به فنا است. تعداد کمی معتقد بودند که جان مک کین در سال 2008 در این مرحله با باراک اوباما یک شوت واقعی داشته است و نظرسنجی ها نشان می دهد که او از همان کسری که امروز آقای ترامپ دارد رنج می برد. اما سوireاستفاده مهم از نظرسنجی ها در سال 2016 ، زمانی که نظرسنجی ها در غرب میانه ، حمایت آقای ترامپ را با 5 امتیاز کمتر از این ارزیابی می کردند ، ناظران را در پیش بینی شکست رئیس جمهور محتاط تر می کند. به هر حال دلایل مختلفی برای قرار دادن سهام بیشتر در این نظرسنجی ها وجود دارد.

اولین مورد این است که تعداد رای دهندگان بلاتکلیف امسال کمتر از سال 2016 است. این امر باعث می شود شگفتی لحظه آخری کمتر باشد. طبق نظرسنجی های جدید NBC News و مجله ی وال استریت، فقط چهار نفر از هر صد رای دهنده از یک نامزد شخص ثالث حمایت می کنند یا تصمیم خود را در روز انتخابات اعلام می کنند ، این در حالی است که در نظرسنجی نهایی خود در سال 2016 ، این میزان 16 درصد است. سایر نظرسنجی ها نیز نشان دهنده کاهش سهم رای دهندگان بلاتکلیف است . با مقایسه پنج نظرسنجی از همین شرکت ها در سال های 2016 و 2020 ، درصد آمریکایی هایی که از یکی از دو نامزد حزب اصلی حمایت می کنند به طور متوسط ​​هفت درصد افزایش یافته و به 96 درصد رسیده است. این مسئله شانس اینکه آقای ترامپ بتواند بسیاری از رای دهندگان بلاتکلیف یا شخص ثالث را قبل از رای دادن ، جلب کند ، کاهش می یابد.

نکته دیگر این است که نظرسنجی ها در این چرخه انتخابات به طور فوق العاده ای پایدار بوده اند. مطابق با اقتصاد دانبا كاهش تعداد ، انحراف معیار (اندازه گیری میزان پرش تعداد در طول زمان) از سهم آقای بایدن از آرای دو حزب از اواسط ژوئن فقط 0.9 درصد بود. این به طور معنی داری کمتر از انحراف 1.3 درصدی آرا vote خانم کلینتون در سال 2016 است. این نشان می دهد که ترجیح آقای بایدن نسبت به خانم کلینتون چسبنده تر است ، و این باعث می شود تغییرات آخرین لحظه در مسابقه کمتر شود.

قدرت آقای بایدن در نظرسنجی ها نیز این چرخه را متفاوت می کند. در روز انتخابات در سال 2016 ، مدل پیش بینی ما در انتخابات ، به خانم کلینتون فقط یک امتیاز سه درصدی در نظرسنجی های ملی داده بود (با دو پیروزی). همچنین این امر آقای ترامپ را در فلوریدا و کارولینای شمالی (که از دست داد) جلو انداخت و به طور متوسط ​​در میدان های نبرد شمالی ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا (که هر کدام تقریباً یک امتیاز از دست داد) فقط چهار امتیاز اختلاف داشت. این را با اختلاف 8 بر 9 امتیازی آقای بایدن ، حاشیه دو تا سه امتیاز او در میدان های نبرد آفتاب و میانگین هشت امتیاز برتری در مناطق شمالی مقایسه کنید.

شانس در
هیچ کاندیدای ریاست جمهوری در یک رقابت با این تعداد نظرسنجی ، هرگز بر مقیاس کسری که امروز آقای ترامپ با آن روبرو است ، تنها چند ساعت قبل از باز شدن مراکز رای دهی ، غلبه نکرده است. مشکلات وی با این واقعیت بزرگتر می شود که قبلاً 100 میلیون رأی داده شده است.

بهترین امید آقای ترامپ این است که نظرسنجی ها به طور چشمگیری ، منظم اشتباه است. مقدماتی برای این وجود دارد. در سال 2016 بسیاری از نظرسنجی کنندگان در جبهه های نبرد شمالی خطای روش شناختی انجام دادند که حمایت از آقای ترامپ را دست کم گرفت. نظرسنجی ها معمولاً باید داده های خود را تنظیم کنند تا از نظر جمعیتی نمایانگر کل جمعیت باشد. تصور کنید که در یک نمونه نظرسنجی از رای دهندگان احتمالی ، 50٪ از آنها لیسانس ندارند. اما طبق دفتر سرشماری ، در سال 2016 سهم رای دهندگان بدون مدرک چهار ساله 60 درصد بوده است. بنابراین برای گرفتن نمونه نماینده باید وزن بیشتری به این گروه داده شود. در سال 2016 ، بسیاری از نظرسنجی ها به سادگی داده های خود را برای این سوگیری تنظیم نکردند ، و این باعث شد که آنها رأی دهندگان سفید پوست بدون داشتن مدرک دانشگاهی را که از آقای ترامپ حمایت می کنند ، نمونه کمتری بگیرند اما کمتر از حامیان خانم کلینتون با تحصیلات بهتر ، از نظرسنجی تلفنی استفاده می کنند.

بسیاری از نظرسنجی هایی که در سال 2016 این اشتباه را مرتکب شدند ، اکنون این مشکل را برطرف کرده اند. علاوه بر این ، شرکت های ملی با نظرسنجی با کیفیت بالاتر مانند YouGov ، که اغلب نظرسنجی هایی را از طرف آنها انجام می دهند اقتصاد دان، امسال برآورد های سطح ایالت با فرکانس بالاتر تمرکز کرده اند. به عنوان مثال ویسکانسین را در نظر بگیرید. در حالی که نظرسنجی کنندگان تلفنی بصورت آنلاین یا مصاحبه مستقیم با کیفیت بالا ، فقط دو نظرسنجی عمومی از ایالت را طی دو هفته گذشته مسابقه در سال 2016 منتشر کرده اند ، در سال جاری 7 مورد در همین دوره منتشر شده است. پیش از پایان روز سه شنبه نظرسنجی ها ، موارد بیشتری به بازار عرضه می شود این امر به طور قابل توجهی دقت ارزیابی نظرسنجی کنندگان از مسابقه را به خصوص در این روزهای آخر بهبود می بخشد.

دومین بهترین شلیک آقای ترامپ به کاخ سفید بهره برداری از جنگ قانونی است که ایالت ها مجاز به شمارش آرا early زودرس و پستی هستند. در یک انتخابات نزدیک ، قوه قضائیه ممکن است مسئول تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری در مورد آرا باشد که به خوبی نتیجه را تغییر می دهد.

در دو هفته گذشته ، رئیس جمهور دو پیروزی بزرگ در دادگاه های ویسکانسین و مینه سوتا بدست آورده است ، که اکنون مجاز به شمارش آرا پستی نیست که پس از روز انتخابات می رسد – حتی اگر مقامات انتخاباتی به رأی دهندگان گفته بودند که مجاز هستند. چنین محدودیت هایی احتمالاً برای جو بایدن که به گفته YouGov ، تقریباً 40 امتیاز با رای دهندگانی که از طریق پست رای دادن را انتخاب کرده اند ، اختلاف دارد ، یک ضرر خواهد بود. با این حال ، آقای ترامپ همچنین دو چالش مشابه را در مورد رای گیری در پنسیلوانیا و کارولینای شمالی از دست داده است. این تصویری از چگونگی تصمیم گیری دیوان عالی کشور در یک رقابت تنگ بیننده است.

در آستانه انتخابات ، در صورت شمارش همه آرا ، آقای ترامپ فقط شانس کمی برای پیروزی دارد. اگر نظرسنجی ها حتی از راه دور درست باشند و پردازش و شمارش آرا بدون تداخل پیش برود ، وی احتمالاً آخرین رئیس جمهور یک دوره ای آمریکا خواهد شد.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به مبارزات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد