نتایج شب انتخابات – دونالد ترامپ موج می زند ، انتخابات را به لبه چاقو می اندازد | ایالات متحده

همانطور که در سال 2016 ، مسابقه به غرب میانه خواهد رسید. جو بایدن صبر می خواهد؛ رئیس جمهور می خواهد شمارش را متوقف کند


یادداشت سردبیر: برای جزئیات رأی به صفحه نتایج ما مراجعه کنید.

با وجود چندین ایالت کلیدی که هنوز آراots را می شمرند ، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار نزدیک به برگزاری انتخابات است. تاکنون این نقشه بسیار شبیه به سال 2016 به نظر می رسد ، که برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خوبی است و برای اردوگاه جو بایدن یک شوک است. اختلافات در مورد پیشنهاد ناموفق هیلاری کلینتون از چهار سال پیش – پیروزی آقای بایدن در آریزونا ، به علاوه یک رأی واحد کالج انتخاباتی در نبراسکا – به این معنی است که رقیب دموکرات هنوز شانس پیروزی دارد. این که آیا این کار را انجام دهد ، یک بار دیگر به آنچه در یک سه ایالت میدوسترن رخ می دهد ، بستگی دارد: ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا. و سپس ، بسته به نحوه شمارش در آنجا ، احتمالاً در دادگاه ها.

آنچه در حال حاضر واضح است این است که هیچگونه انکار آقای ترامپ صورت نگرفته است. او بسیار بهتر از نظرسنجی های مطرح شده قبل از روز انتخابات ظاهر شد. اگر رئیس جمهور ضرر کند ، احتمالاً در آن ایالت های مهم با حاشیه خوبی روبرو خواهد شد. اگرچه او از دو در سه رتبه نخست کنونی را به دست می آورد ، اما این ایالت ها هنوز هم مجبورند تعداد زیادی آرا-رایانامه را بشمارند که انتظار می رود آقای بایدن به شدت طرفدار آن باشند. به نظر می رسد پنسیلوانیا به ویژه کند است. آسوشیتدپرس مینه سوتا را برای آقای بایدن فراخوانده است ، كه نشان دهنده فرصت های معاون رئیس جمهور سابق در همسایگی ویسكانسین است. از طرف دیگر ، اگر رئیس جمهور دو پیروزی در سه نفره میدوسترن کسب می کرد ، احتمالاً یک دوره دیگر برنده می شد.

برخی از ایالت های مهم دیگر ، کارولینای شمالی و جورجیا نامیده نشده اند. با این حال آقای ترامپ به دنبال پیروزی در آنها است ، همانطور که در سال 2016 این کار را کرد. آمریکا و بقیه جهان اکنون باید منتظر بمانند تا شمارش آرا پایان یابد – که ممکن است تا پنجشنبه یا حتی جمعه نباشد.

گوش دادن در: پادکست های اپل | Spotify | گوگل | بخیه | TuneIn

بدون انتظار برای وقوع آن ، رئیس جمهور قبلاً ادعا کرده است که تقلب در رای دهندگان تنها توضیحی است که چرا او قبلاً برنده نشده است. این ، برخلاف نتایج در ایالات کلیدی ، به طور گسترده ای پیش بینی شده بود. با این حال هنوز هم شوکه کننده بود. آقای بایدن سعی در جلوگیری از تلاش آقای ترامپ برای اعلام پیروزی خود داشت و طرفداران خود را برای شمارش طولانی آماده کرد. “ما اعتقاد داریم که در مسیر پیروزی در این انتخابات هستیم … تا شمردن هر رای تمام نمی شود.” اندکی بعد ، رئیس جمهور مخالفت کرد: “این یک تقلب بزرگ در ملت ما است.” وی گفت که مبارزات انتخاباتی وی از دادگاه عالی درخواست مداخله می کند: “ما می خواهیم همه رای گیری متوقف شود. ما نمی خواهیم که آنها رأی گیری را ساعت چهار صبح پیدا کنند و آنها را به لیست اضافه کنند. ” صبح روز بعد از انتخابات ، او بیدار بود و توییت می کرد ، و شمردن “تخلیه های غافلگیرانه آرا” را برای ناپدید شدن برتری خود در ایالت های مهم (بدون هیچ مدرکی) مقصر دانست.

دقیقاً مشخص نبود که وکلای رئیس جمهور چه استدلالی می کنند. درخواست مستقیم آقای ترامپ فاقد مبنای قانونی است و دیوان عالی کشور آن را نادیده می گیرد. اما اظهارات وی بیانگر امید اوست که برنده شدن هفته گذشته ایمی کونی بارت در بالاترین دادگاه آمریکا ، با در نظر گرفتن اکثریت محافظه کار 6-3 ، در صورت تصمیم گیری در انتخابات ، به او امتیاز می بخشد. یک مسیر محتمل برای چالش های حقوقی از طریق دادگاه های ایالتی است ، به دلیل جزئیات قوانین انتخابات محلی ، به ویژه از آنجا که covid-19 زندگی را برای مدیران انتخابات دشوار کرده است.

رقابت برای کنترل سنا همچنان برای بدست آوردن ادامه دارد ، اما امیدهای دموکرات ها برای کسب اکثریت در آنجا کمرنگ می شود. نامزدهای جمهوری خواه در کارولینای جنوبی ، کانزاس ، کنتاکی ، می سی سی پی و آیووا پیروز اعلام شده و در کارولینای شمالی و ماین رهبری می کنند. همانطور که انتظار می رفت دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را حفظ کردند.

با توجه به گزارش بسیاری از ایالت های غربی تاکنون ، هنوز زود است که ارزیابی کنیم نظرسنجی ها بار دیگر آقای ترامپ را دست کم گرفته اند. آقای بایدن بسیار بدتر از هیلاری کلینتون در میامی و حومه آن ظاهر شد و همچنین نتوانست با حاشیه های خود در میان رای دهندگان اسپانیایی تبار در دره ریو گراند تگزاس مطابقت داشته باشد. قول آقای بایدن برای به دست آوردن مناطق سفید طبقه کارگر در اوهایو کوتاه مدت بود که می تواند در همسایگی پنسیلوانیا مشکل ایجاد کند. به نظر می رسد در سنا ، رأی دهندگان در ایالات متمایل به محافظه کار “به خانه” نزد نامزدهای جمهوریخواه رفته اند.

با وجود رقابت در هوا در رقابت های ریاست جمهوری ، تنها نتیجه قاطعی که می توان در این مرحله گرفت این است که آقای ترامپ با خیالی آسوده مجموعه بسیار کمی از انتظارات را شکست داده و نتیجه انتخابات تقریباً مطمئناً تا زمان شمارش مشخص نخواهد شد. تمام کردن مگر اینکه ویسکانسین یا میشیگان به تولید یکی از بزرگترین خطاهای نظرسنجی در یک کشور رقابتی در حافظه مدرن منجر شوند – آقای بایدن در نظرسنجی های پیش از انتخابات با هشت درصد جلوتر بود – آقای بایدن راه های بیشتری برای پیروزی دارد. اما اگر آقای ترامپ چهار سال دیگر در کاخ سفید پیروز شود ، هیچ کس نباید در این مرحله تعجب کند.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از جدیدترین موارد مربوط به انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای چک و تراز ، خبرنامه هفتگی و پادکست هفتگی ما در مورد سیاست آمریکا ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد