مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

افراد زیادی هستند که به دنبال فراهم کردن شرایط ایده آل در زندگی و کار خود هستند که یکی از راه های رسیدن به این خواسته ها، مهاجرت به کشورهای با امکانات رفاهی بالا و شرایط شغلی و کاری مناسب است. تعداد بالای افرادی که به کانادا مهاجرت کرده اند، دلیلی برای شرایط عالی این کشور است و می تواند کانادا را به یک مقصد بی چون چرا برای مهاجرت تبدیل کند.

https://rahpouyan-mohajer.ir/immigration-to-canada/

اگر تصمیم به مهاجرت دارید، توصیه ما این است که حتما شرایط کانادا، راه های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا را بررسی کنید. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، با ما همراه باشید تا یکی از راه های مهاجرت که از طریق سرمایه گذاری در کانادا است را به شما معرفی کنیم.

 https://rahpouyan-mohajer.ir/

موقعیت مکانی کانادا و بررسی کلی آن

کانادا که خواستگاه تعداد زیادی از مهاجران در سراسر دنیاست، در شمال قاره آمریکای شمالی قرار گرفته است. اقیانوس ها این کشور را از جهت های مختلف جغرافیایی احاطه کرده اند، اقیانوس اطلس در شرق، آرام در غرب و اقیانوس منجمد شمالی در شمال این کشور قرار گرفته اند.

کانادا در جنوب با ایالات متحده آمریکا هم مرز است که به عنوان بزرگترین مرز زمینی بین کشورها شناخته شده است. یک کشور که از نظر وسعت، رتبه دوم را در جهان داراست اما جمعیت آن کم است و آن را در رده 38 جهان از لحاظ جمعیت قرار داده است.

اتاوا پایتخت کانادا است، اما تورنتو پر جمعیت ترین شهر این کشور به حساب می آید. شهروندان کانادا فرهنگ بسیار بالایی دارند و همین امر، زندگی را برای مهاجران در این کشور بسیار راحت کرده است که در نهایت افراد را با ملیت های مختلف، بدون هیچ مشکلی در کنار هم نگه می دارد. 

شرایط آموزشی مناسب، شرایط شغلی ایده آل برای همه افراد، هزینه پایین فرزندان در زمان تحصیل، امکانات رفاهی، وجود دانشکده های معتبر و … مهاجرت به کانادا را نسبت به دیگر کشورها در اولویت قرار می دهد.

 https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

مزیت های بی نظیر مهاجرت به کانادا

افرادی که به کانادا مهاجرت کرده اند، به دلیل شرایط و امکانات مختلفی که در اختیارشان است به دنبال دریافت اخذ اقامت دائم کانادا هستند. این گفته نشان می دهد که با مهاجرت به کانادا مزیت های زیادی شامل حال مهاجران خواهد شد که حاضر به از دست دادن آن ها نیستند. در ادامه مزیت های مهاجرت به کانادا را برای شما معرفی کرده ایم، تا اگر قصد مهاجرت دارید کانادا را حتما مد نظر داشته باشید.

§       با رفتن به کانادا از لحاظ شغلی مشکلی نخواهید داشت زیرا کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است و می توانید با شرایط خاص خود به این کشور مهاجرت کنید. سرمایه گذاری در کانادا یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت است.

§       داشتن امکانات رفاهی متعدد

§       ارائه خدمات پزشکی بسیار عالی

§       دارای نرخ اقتصادی بالا

§       پایین بودن میزان جرم در این کشور

§       سفر به صد کشور بدون ویزا در صورت دارا بودن پاسپورت کانادایی

§       اخذ پاسپورت کانادایی با سه سال زندگی در کانادا و دارا بودن اقامت ان

§       تحصیل رایگان در دبیرستان

§       امکان سرمایه گذاری در بازارهای جهانی

§       یکسان بودن شرایط فردی و اجتماعی بین شهروندان و مهاجران

 

روش های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا

برای رفتن به کشور پرامکانات کانادا راه ها و روش های زیادی وجود دارد که تقریبا می توان گفت، افراد با توجه به شناخت و مدارک تحصیلی، حرفه و کار خود می توانند راهی برای رفتن به این کشور پیدا کنند. دلیل اینکه کانادا را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت معرفی می کنیم، اخذ اقامت دائم کاناداست که با روش هایی می توان ان را دریافت کرد.

اخذ اقامت دائم کانادا با روش های زیر امکان پذیر است:

1.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا

2.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کارآفرینی

3.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج

4.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا با تحصیل در این کشور

5.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق استارتاپ

6.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینترای

7.    مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا با دعوتنامه ارسالی

هر کدام از روش های فوق نیاز به ارائه اسناد و مدارک مخصوص به خود دارند، که از طریق مشاوره های حقوقی می توانید اطلاعات دقیقی را به دست آورید. ما در قسمت های بعدی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار داده ایم، پس با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا

اگر چه شما با رفتن و مهاجرت به کانادا مزایای زیادی به دست خواهید آورد، اما کانادا نیز در این میان به دنبال آن است تا شرایط کشورش را بیش از پیش بهبود ببخشد. اگر قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور را از طریق سرمایه گذاری در کانادا دارید، باید کسب و کاری که به شرایط اقتصادی کانادا کمک می کند را راه اندازی کنید.

این کسب و کار باید مورد تایید کانادا باشد و شما بتوانید تعدادی از شهروندان یا مهاجران را مشغول به کار کنید. مهاجر می تواند درخواست خود را برای سرمایه گذاری هم به صورت فدرال و هم به صورت استانی ارائه دهد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

سرمایه گذاری در کانادا به روش فدرال کمی دشوارتر است و شرایط بیشتری را برای آن در نظر گرفته اند که داشتن سرمایه اولیه بیشتر نسبت به سرمایه گذاری استانی یکی از تفاوت های آن است. در مقابل در سرمایه گذاری های استانی می توانید با سرمایه ای کمتر و با توجه به شرایط استان مورد نظر، کسب و کار و ایده خود را راه اندازی کنید.

 

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

هر شخصی قبل از آن که سرمایه خود را در محل خاصی به کار بگیرد، باید با مزایا و معایب آن آشنا شود تا تصمیم گیری راحت تر و درست تری داشته باشد. به همین دلیل در این قسمت مزایای سرمایه گذاری در کانادا را برشمرده ایم.

*    کانادا شرایط را به گونه ای برای سرمایه گذاران فراهم کرده است تا با سرمایه ای کمتر از سرمایه مورد نیاز برای کارآفرینی در دیگر کشورها کار و فعالیت خود را آغاز کنند.

کانادا یک قطب اقتصادی در زمینه های مختلف است و از لحاظ اقتصادی در دنیا، جزو کشورهای قدر در زمینه اقتصاد است.

 ارائه وام های کم بهره با بازپرداخت های طولانی که در دیگر کشورها چنین بهره های پایینی را برای سرمایه گذاران در نظر نگرفته اند.

 دارای یکی از واحدهای پولی با ارزش در دنیاست که نرخ نوسانات آن بسیار کم است.

 

معایب سرمایه گذاری در کانادا

در مقابل مزیت های فراوانی که برای سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت از طریق آن وجود دارد، معایبی نیز برای این امر بیان می شود که می توان گفت طبیعی است. می توان گفت که سرمایه گذارانی که به دنبال آنند تا تولیدات و خدمات خود را به صورت بسیار گسترده در جهان عرضه کنند، کانادا جوابگوی آن ها نخواهد بود.

این گفته به دلیل آن است که بیشتر سهم اقتصاد کانادا در بازارهای کوچک است و چندان برای سرمایه گذارای های بسیار عظیم مناسب نیست. البته باز هم کانادا نسبت به برخی از کشورهای دیگر، در سرمایه گذاری های بزرگ بهتر عمل کرده است.

این مورد را تنها به عنوان یک عیب یا نقطه ضعف در سرمایه گذاری کانادا می توان برشمرد که در مقابل مزیت های متنوع آن، در برخی از مواقع چندان به چشم نمی آید.

 

مقدار سرمایه برای کارآفرینی برای هر استان کانادا متفاوت است.

برای آن که درخواست شما برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای آن از طریق سرمایه گذاری تایید شود، باید مدارک مختلفی را ارائه دهید که در میان آن ها مقدار سرمایه، برنامه کاری، سابقه مدیریتی به چشم می خورد که هر کدام را باید به اثبات برسانید.

سرمایه ای که برای کارآفرینی در کانادا لازم دارید، با توجه به استان های کانادا تعیین می گردد که این مقدار در هر استان به صورت زیر است:

 

نام استان

سرمایه اولیه( برحسب دلار کانادا )

کبک

200 هزار

ساسکاچوان

300 هزار تا یک میلیون

انتاریو

500 هزار تا یک میلیون

نیوبرانزویک

250 هزار

یوکون

300 هزار

بریتیش کلمبیا

200 تا 400 هزار

مانیتوبا

150 تا 250 هزار

نیو اسکوشیا

150 هزار

قلمرو شمالی

150 هزار تا یک میلیون

 

شما می توانید با سرمایه ای که دارید، در هر کدام از استان های کانادا سرمایه گذاری کنید، البته توصیه ما این است که برای کسب آکاهی بیشتر و دقیق تر به مشاورین حقوقی در این زمینه مراجعه کنید.

 

کلام پایانی

مهاجرت به کانادا راه های مختلفی دارد که یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا، سرمایه گذاری در کانادا می باشد. مزیت هایی چون اقتصاد عالی، شرایط خوب زندگی و شغلی، خدمات پزشکی مناسب، تحصیل رایگان و … در کانادا آن را به یکی از مقصدهای بی نظیر برای مهاجرت تبدیل کرده است.

در این مقاله اطلاعات مفیدی در خصوص سرمایه گذاری در کانادا، مزایا و معایب آن ذکر شد که امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.