مقایسه قیمت و امکانات انواع گوشی آیفون

قیمت گوشی آیفون se 2020 در بازار جهانی از 318 دلار شروع میشود و بسته به مدل آن، قیمت se 2020 بالاتر میرود. با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید تا با برترین نسخهی سری جدید اپل، یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس و قیمت آیفون ۱۳ پرومکس به تفصیل آشنا شوید و در پایان ببینیم آیا اپل ۱۳ پرو مکس ارزش خرید دارد یا خیر. همانطور که گفتیم طراحی این گوشی شبیه به آیفون 8 است بنابراین یک دکمه در قسمت پایین صفحه نمایش وجود دارد.

بنابراین محبوبیت گوشیهای آيفون به دلیل اولین بودن در نوع خود، از همان ابتدای ورودشان به بازار آغاز شد. بنابراین آیفون در این سری تلاش بر بهینه سازی و تلاش بر رفع مشکلات مدل های قبلی محصولات خود کرد. آیفون بازان سرتاسر دنیا هر ساله در این زمان از سال بیصبرانه در تب و تاب رونمایی نسخهی جدید هستند تا ببینند تا چه اندازه انتظارات آنها برآورده شده است. اساساً اپل تمایل دارد که قیمت خود را برای هر نسل جدید آیفون نسبتاً نزدیک به نسخه قبل از آن حفظ کند. هنگام خرید گوشی آيفون باید دقت کرد که گوشی از نوع آنلاک باشد و قابلیت کار با هر سیمکارتی را داشته باشد.

وقتی صحبت از برند گوشی و گوشی پرچمدار میشود آن هم یک گوشی همه چیز تمام مثل اپل ۱۳ پرو مکس پس باید با جیب پر از پول به استقبال آن رفت. چندان دور از انتظار نیست که آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت بالایی داشته باشد. با اینکه آیفون ۸ به اندازهی آیفون ایکس گران قیمت نیست ولی یک گوشی ارزان نیز محسوب نمیشود. صفحه نمایش استفاده شده در گوشی ایفون se نیز بسیار قابل توجه است.

نکته قابل توجه قیمت بالای محصولات این شرکت می باشد. آیفون se 2020 خرید نسبتاً مقرون به صرفهای با توجه به قیمت آیفون se برای دوستداران iOS تلقی میشود. شما می توانید قیمت مدل های مختلف آیفون را در سایت کالاتیک مشاهده کنید و به صورت اینترنتی خریداری نمایید. علاوه بر این آیفون اس ای ۲۰۲۰ در سه نسخه 64/128 و 256 گیگابایت نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که باعث میشود قیمت ایفون se 2020 کمی تنوع داشته باشد. این دوربین علاوه بر امکان ثبت تصاویر موسوم به Live Photo قادر است تا تصاویر پانوراما را نیز با رزولوشن 63 مگاپیکسل ثبت کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی ایفون زوم شده بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.