مزایای یک دستگاه لیزر شرکت های خارجی

با لیزر موهای زائد، موهای زائد مراجعین شانس بیشتری برای رشد موهای خود دارند زیرا دیگر موهایشان در طول درمان تراشیده یا وکس نمی شود. موهای زائد معمولاً در مناطقی از بدن که موهایشان تراشیده یا مومک شده است، ظاهر می شوند. اندازه سر لیزر کوچک است بنابراین می توان از آن برای هدف گیری دقیق مناطقی مانند خط بیکینی استفاده کرد، اما این بدان معنی است که کار روی مناطق بزرگتر مانند پا نیز طولانی تر است. لیزر فقط نواحی رنگدانه دار روی پوست مانند فولیکول مو را هدف قرار می دهد. هنگامی که رنگدانه در پیاز مو گرم می شود، به طور نامحسوس به بافت اطراف آن آسیب می رساند و از رشد موهای جدید جلوگیری می کند. رنگدانه در فولیکول های مو این نور را جذب می کنند و باعث می شود که موها را از بین ببرد.

هر دستگاه از اجزا های مختلفی تشکیل شده هست و این اجزا همه نیاز به یادگیری دستگاه لیزرمو بدن هستش که بتوان به راحتی لیزر بدن آقایان و خانم هارا انجام داد.

دستگاه لیزر موهای زائد بدن شرکت رابین مدیکال براون یکی از برندهای بسیار مورد توجه در بازی حذف دائمی موهای زائد در خانه است. در مورد لیزر موهای زائد، عامل درد در افراد مختلف متفاوت است زیرا تحمل درد در افراد متفاوت است. و برای افرادی که آستانه ی تحمل درد پایین دارند ممکن است مناسب نباشد. این دستگاه همچنین دارای 10 تنظیم انرژی مختلف است که به شما این امکان را می دهد تا درمان را متناسب با رنگ پوست و آستانه درد خود تنظیم کنید.

اما امکان دارد برای حذف این موها به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. هزینه لیزر شامل تعداد جلسات مورد نیاز، برند دستگاه هانس و همچنین ورژن و سال تولید دستگاه به علاوه هزینه دستمزد و کلینیک می باشد. لیزر لیزر هانس آلمان با طول موج 810 نانومتر جلسات درمانی کوتاه تر و سرعت بالاتر و اثرگذاری کمی بیشتر نسبت به دایود دارد. برای پوست های روشن و یا گندمی با موی تیره از دستگاه با لیزر دایود و همچنین با لیزر الکساندرایت می توان استفاده نمود. به عنوان مثال بهترین دستگاه برای افراد دارای پوست روشن و موی بور دستگاه کندلا که از لیزر الکساندرایت بهره برده است نیز می باشد. به عنوان مثال برخی لیزرها برای افراد با پوست روشن و موهای نازکتر بهترین انتخاب است اما همان لیزر برای فردی با پوست تیره و موی ضخیم بدون کاربرد و نتیجه دهی مطلوب باشد. لیزر موهای زائد تریا مدل 4X تقریباً بیشترین طرفدار را نسبت به رقبای خود دارد و اولین سیستم LHR بود که توسط FDA به عنوان دستگاهی ایمن و کارآمد برای مصارف خانگی تأیید شد و از همان فناوری (دیود لیزری) استفاده می کند که در مطب و کلینیک های پزشکی استفاده می کند. این موضوع بدین معنا است که تمامی افراد با هرگونه رنگ پوست و ضخامت مو می توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

سایر لیزرها برای افراد با پوست تیره علاوه بر نتیجه دهی نامطلوب، آسیب رسان نیز می تواند باشد. باید این نکته در نظر گرفته شود که بیشتر لیزرها روی پوست های تیره کار نمی کنند. دستگاه با ترکیب سه طول موج به بهترین شکل ممکن به پوست نفوذ می کند و باعث اثرگذاری بر روس فولیکول مو و نهایتا حذف موهای زائد می گردد. اگر می خواهید بازوها، پاها یا پشت خود را لیزر کنید، به دستگاهی با سر بزرگتر نیاز دارید، مانند این دستگاه ترکیبی از IPL و فرکانس رادیویی در واقع توسط این برند ثبت شده است، این فناوری در اصل توسط دانشمندان در کلینیک توسعه داده شد، همچنین یکی از معدود ابزارهایی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تایید شده است و روی همه رنگهای پوست و رنگ مو کار میکند. در واقع دستگاه ها با برندهای گوناگون می توانند از یک فناوری و یا ترکیب فناوری ها استفاده نمایند. برای استفاده در نواحی کوچک مانند بیکینی یا صورت نیز مفید است. این دستگاه نیز از تکنولوژی IPL برای از بین بردن موهای بدن استفاده می کند. دوره تاثیر این دستگاه از Tria طولانی تر است زیرا پالس های IPL به اندازه ی لیزر قوی نیستند.

از طرف دیگر، اگر موهای قهوه ای یا سیاه دارید، با بیشتر دستگاه های لیزر باید نتایج خارق العاده ای ببینید. دستگاه کندلا آمریکایی یکی از بهترین برندهای بهره مند از تکنولوژی الکساندرایت می باشد. لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر یکی از سریع ترین فناوری های لیزر می باشد. لیزر موهای زائد امروزه به یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش های حذف موهای زائد تبدیل شده است. روی رنگ های پوست متوسط تا عمیق به خوبی کار می کند. این دستگاه که از قبل با 300000 فلش بارگذاری شده است، یکی از معدود دستگاههای موجود در بازار است که روی رنگهای پوست متوسط تا عمیق کار میکند (سطح V در مقیاس فیتزپاتریک). این دستگاه از دو طول موج لیزر اندی یاگ و الکساندرایت بصورت ترکیبی استفاده می نماید. دستگاه های که از لیزر الکساندرایت استفاده می نماید می تواند موهای کرکی و نازک را از بین ببرد. بسته به این که شما چند وقت قصد استفاده از دستگاه را دارید و هزینه کارتریج های جدید چقدر هستند، شاید بهتر باشد کمی مقرون به صرفه تر خرید کرده و از یک کیت بدون کارتریج استفاده کنید. قیمت: قیمت اولیه دستگاه های خانگی ممکن است در ابتدا تکان دهنده باشد، اما وقتی قیمت آن ها را با قیمت چند مطب یا کلینیک مقایسه کنید، خواهید دید این دستگاه ها بسیار مقرون به صرفه است.

تریا 4X با ظرفیت 90000 فلش حداقل چند سال دوام دارد، اما پس از آن، نیاز به خرید یک سری جدید دارید. از دستگاهی با قطر تابش مناسب، وقفه های تابشی بین شات استاندارد و ایمن و سیستم خنک کننده مناسب استفاده شود. FDA برای تمام رنگ های پوست پاک شده است. به عنوان مثال در هنگام تابش پرتو نوری به طور همزمان علاوه بر گرم شدن فولیکول ها، پوست هم گرم می شود. این دستگاه هم از دو فناوری الکساندرایت و اندی یاگ استفاده می نماید. قبل از انجام لیزر برای رفع موهای زائد، مهم است که حتماً پوستتان برنزه نشده باشد که شامل برنزه کردن طبیعی با نور خورشید و هم برنزه کردن با دستگاه می شود. هیچ مشکلی بعد از انجام آن وجود ندارد و هیچ ماده چسبنده ای روی پوست باقی نمی ماند. بعلاوه، موهای زائد که بعد از انجام لیزر رشد می کنند پراکنده، نازک و نرم هستند.

دستگاه انتخابی از فناوری سازگار با رنگ پوست و مو استفاده نماید. این دستگاه از سه نوع فناوری الکساندرایت، دایوود و اندی یاگ استفاه می نماید. این دستگاه از دو فناوری الکساندرایت و ان دی یاگ استفاده می نماید. فراموش نکنید که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، باید اطلاعاتی که دمبل در اختیار شما قرار می دهد را مطالعه نمایید. قیمت دستگاه های لیزر بزرگ حدود یک میلیارد تومان است که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، عامل درد به ناحیه بدن که تحت درمان قرار می گیرد بستگی دارد. این نوع فناوری برای تمامی نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در لیزر موهای زائد نیاز است، رنگدانهها مورد هدف قرار بگیرند. با این حال، لیزر خانگی (که در سطح مورد استفاده در دستگاه LHR خانگی خطرناک نیست) از قیمت هایی که متخصصان برای لیزر موهای زائد تعیین می کنند بسیار معقولتر است. دستگاه لیزر هنس آلمان شرکت رابین مدیکال مدعی از بین بردن موهای کرکی می باشد.

دستگاه سوپرانو آیس ساخت چین می باشد اما از لحاظ کیفیت قابل قبول می باشد. دستگاه های کندلا، دکا، آپوجی، وکتوز، سوپرانو آیس پلاتینیوم آلما بهترین دستگاه های مناسب پوست سبزه و تیره می باشند. لیزر ان دی یاگ با طول موج 1064 نامتر با بیشترین عمق نفوذ بهترین انتخاب برای افراد با پوست تیره می باشد. ما انتخاب شماره یک خود را رولز رویس از دستگاه های رفع موهای زائد در نظر می گیریم. همواره مد نظر داشته باشید که کلینیک هایی که از بروزترین دستگاه ها و همچنین اپراتور و پزشک دارای مهارت بالا استفاده می نمایند در دسته بهترین کلینیک ارائه دهنده بهترین دستگاه لیزر می باشند. اما در نهایت می بایست این نکته را مد نظر داشت که قطعا کیفیت و استاندارد آن با برند آمریکایی با سابقه بالا نمی تواند برابری کند. این دستگاه در بین تمامی دستگاه ها دارای سرعت بالا می باشد. با درمان های نامحدود و مجوز FDA برای کار بر روی همه رنگ های پوست، این دستگاه لیزرموهای زائد بدن Me Sleek یک دستگاه فوقالعاده است که دارای پایه شارژ لوکس می باشد.

 

دستگاه لیزر موهای زائد بدن محصول شرکت هانس آلمانبه عنوان بهترین گزینه انتخاب شده است.این دستگاه هوشمند، مؤثر، سریع و ایمن است.زیرا کیفیت فوقالعاده ای دارد و یکی از معدود ابزارهای تایید شده توسط FDA است که می تواند، برای پوست های تیره استفاده شود. نیازی به گفتن نیست که قیمت آن ممکن است گران باشد، اما مطمئناً یک دستگاه فوقالعاده است. اما دلایل مختلفی برای محبوبیت روزافزون LHR در سالهای اخیر وجود دارد: مناطق تحت درمان ماه ها یا سال ها بدون مو باقی می مانند و از اپیلاسیون یا حتی تیغ دردناکتر نیست. عده ای هستند که از کلمه “لیزر” می ترسند و هرگز سعی نمی کنند از آن در خانه استفاده کنند. عمق نفوذ لیزر فقط تا فولیکول مو است و به هیچ وجه نمی تواند باعث ناباروری شود. بسته به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرید، خدمات لیزر موهای زائد برای مناطق بزرگتر بدن می تواند از یک دقیقه، 15 دقیقه تا نیم ساعت به طول انجامد. لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روش های آرایشی در تمام دنیاست. همچنین بهترین نتیجه دهی این لیزر برای پوست های روشن با موهای نازک می باشد. این لیزر مناسب افراد با پوست روشن تا گندمی با موهای ضخیم و تیره می باشد.

 

مناسب ترین لیزر برای افراد با پوست روشن و موهای بور الکساندرایت می باشد که به عنوان مثال به دستگاه کندلا می توان اشاره نمود. این دستگاه از تکنولوژی الکساندرایت و اندی یاگ استفاده می کند. اگر از اصلاح، موچین٬ وکس یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید، لیزر موهای زائد (LHR) می تواند گزینه ای باشد که باید در نظر داشته باشید. درد لیزر موهای زائد به عنوان ظربه ملایمی یا مانند ضربه محکم و ناگهانی یک باند لاستیکی گرم توصیف شده است. لیزر نسبت به تبدیل انرژی خود به گرما، فولیکول مو را گرم می کند و مانع از رشد بیشتر آن می شود. برند دستگاه نیز در کنار فناوری لیزر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول در لیست 5 دستگاه برتر لیزر خانگی قرار دارد زیرا از نور کوارتز به جای استفاده از لامپ شیشه ای معمولی استفاده می کند. رابط کاربری دیجیتالی فوق العاده ای در تریا 4X وجود دارد که به کمک می کند تا یکی از پنج حالت قدرتی این دستگاه را انتخاب کنید (یرای شروع بهتر است پایین ترین گزینه را انتخاب نمایید). برخی از نواحی بدن برای مراجعین حساس تر است.

 

در کلام ساده بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است. در واقع با سوئیچ بین دو طول موج امکان استفاده در هر نوع طیف پوست و مویی فراهم می گردد. اندازه کوچک آن این امکان را می دهد تا در همه جا همراه تان باشد. از طرف دیگر، متوسط کارتریج لیزری (برای دستگاه های دیگر) حدود 1000 تا 5000 فلش است، بنابراین مجبورید تا 90 کارتریج برای این دستگاه ها خریداری کنید تا با قیمت Tria 4X مطابقت داشته باشد. قیمت دستگاه های لیزر خانگی از حدود 2 میلیون تومان شروع می شود و تا 10 میلیون تومان می تواند باشد. شرکت کندلا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لیزر و تجهیزات پزشکی در آمریکا می باشد. شرکت دکا با سابقه 30 ساله در تولیدات لوازم و تجهیزات پزشکی، یکی از بهترین تولیدکنندگان ایتالیایی به شمار می رود. پرتوی متمرکز از نور (لیزر) با هدف فولیکول مو تابیده می شود. این روش نور بسیار متمرکز را به فولیکول های مو می تاباند. اکثر مراجعین قبول دارند که اپیلاسیون بسیار دردناک تر از لیزر موهای زائد است. ابعاد کوچک این دستگاه حمل و استفاده از آن را بسیار ساده تر کرده است. از فناوری به نام SensoAdapt استفاده میکند که اندازه فلش را برای رنگ پوست شما در هنگام استفاده تنظیم میکند و برای استفاده در بیشتر رنگهای پوست مناسب است.

 

به طور کل کلیه دستگاه هایی که در این مقاله به آنها اشاره نمودیم جز بهترین دستگاه ها با بالاترین استاندارد ها می باشند که شما با توجه به نوع پوست و موی خود بهترین خود را می بایست انتخاب نمایید. اما مهم ترین نکته در مسیر لیزر موهای زائد و نتیجه دهی مطلوب، انتخاب درست تکنولوژی و برند دستگاه می باشد. بنابراین برای طیف وسیعی از متقاضیان مناسب می باشد. از IPL و فرکانس رادیویی استفاده می کند. با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسیدیم که بهترین دستگاه برای هر فرد متفاوت می باشد. پس بنابراین در این مقاله ابتدا با انواع فناورز لیزر آشنا می شویم و سپس بررسی می نماییم که بهترین دستگاه لیزر برای هر نوع پوست و مو کدام است. سه نوع فناوری لیزر وجود دارد که هر کدام دارای طول موج متفاوت و در نتیجه کارکرد متفاوت می باشد. کدام دستگاه لیزر مو از همه بهتر است؟ تحقیقات ثابت کرده است که لیزر موهای زائد روشی مؤثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است. Braun Silk-Expert Pro 5 برای استفاده سریع، مؤثر و لذت بخش است. تریا مدل 4X این اطمینان را می دهد که برای حساسیت پوستی برای بدن ضرری ندارد و در موارد وجود مشکل دستگاه بوق می زند و قفل می شود و مجاز به استفاده از آن نخواهید بود.

 

در زیر به معرفی تعدادی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت. فلاش های نامحدود دارد. دارای فلاش های نامحدود است. این دستگاه قابل شارژ است و با فلاش های نامحدود عرضه می شود، بنابراین باید مدت زمان زیادی دوام بیاورد. برای اینکه روش های رفع موی زائد با لیزر موثرتر باشد، موهایی که برداشته می شوند باید در اوایل مرحله آناژن، هنگامی که موها به طور فعال رشد می کنند، درگیر شوند. برای افراد با پوست تیره و برنزه دستگاه های دارای طول موج اندی یاگ مناسب می باشد. FDA برای تمام رنگ های پوست و رنگ مو پاک شده است. تغییر در بافت مو شانس رشد موهای زائد را کاهش می دهد. همگی از قابلیت دستگاه می باشد که منجر به نتیجه دهی بهتر دستگاه و کنترل کنندگی و آسیب کمتر می گردد. طبق گفته FDA، “کاهش موی دائمی” به معنی کاهش طولانی مدت و مداوم در تعداد موها پس از یک رژیم درمانی خواهد بود. کسانی که از درد رنج می برند، از این واقعیت که این دستگاه با فناوری خنک برای تسکین پوست پس از درمان عرضه می شود، احساس آرامش خواهند کرد. بهترین دستگاه پشتیبانی کننده از لیزر اندی یاگ دستگاه دکا آمریکایی می باشد.

 

دستگاه وکتوز یا وکتوس آمریکایی یکی از بهترین انواع دستگاه های پشتیبانی کننده از لیزر دایود می باشد. در دستگاه های دارای خنک کننده یا کولینگ، با خنک نمودن پوست از بروز عوارض و سوختگی پوست پیشگیری می شود. زیرا می بایست فاکتورهای نظیر نوع رنگ پوست و ضخامت موهای زائد را در نظر گرفت. همچنین این شرکت مدعی است که این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد دارای قابلیت کاهش لک های پوستی را نیز دارا می باشد. بدینگونه علاوه بر کاهش خطرات میزان اثرگذاری نیز افزایش یافته است. لیزر موهای زائد به طور دائم باعث کاهش موهای بدن می شود، اما هیچ اثبات علمی وجود ندارد که بتواند تایید کند که این کار به طور دائمی اتفاق می افتد و تمام موهای بدن را بر می دارد. لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود: این باور کاملا غلط است. دقت داشته باشید فناوری لیزر با برند دستگاه کاملا تفاوت دارد. این دستگاه لیزر دارای سیستم فرکانس رادیویی FDA-Cleared سیستم کاهش موی دائمی ORA Iluminage Touch است. قیمت آن گران است. همچنین دارای سه قابلیت می باشد، برخی از آن ها برای جوانسازی پوست هستند، اما توصیه ما این است که فقط برای رفع موهای زائد استفاده نمایید.

 

لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D زیر مجموعه برند Xiaomi هست و از تکنولوژی IPL استفاده می کند. در لیست آگهی ها می توانید با کلینیک ها معرفی شده تماس برقرار نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. فایندکلینیک معرفی کننده مراکز ارائه خدمات درمانی زیبایی می باشد. البته لازم به ذکر است که در این لیزر به دلیل وقفه های تابشی کوتاه، احساس درد کمی بیشتر می باشد. اگر به دنبال دستگاه لیزری با قیمت مناسب تر هستید، دستگاه لیزر بدن همدیکس مدل IPL-HH190-EU گزینه مناسبی است. لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن دارای ارقام متفاوت است. پیشنهاد می شود فیلم مربوط به لیزر موهای زائد را نیز مشاهده فرمایید. پیشنهاد می شود مطلب مربوط به وکس و اپیلاتور را نیز مطالعه فرمایید. اما امکان بروز درد اندک حین کار با دستگاه نیز وجود دارد. و یا در دستگاه هایی که دارای وقفه کوتاه بین شات ها هستند امکان بروز سوختگی پوست وجود دارد. امکان استفاده آسان در مناطق کوچک را فراهم می کند. با این حال، این حالت معمولا به سرعت برطرف می شود. در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم.

 

دارای تکنولوژی منحصر به خود که با کاهش انرژی پرتوها و درصد جذب بالا همراه است. بنابراین با انعطاف پذیری بالا برای انواع متقاضیان با رنگ پوست و مو مناسب است. برای تعیین اینکه آیا سیستم رفع موی خانگی مناسب برای نوع پوست شما مناسب است، با متخصص پوست خود صحبت کنید. این لیزر برای درمان چندین مو در یک سطح بزرگ طراحی شده است، همه در یک زمان. دستگاه لیزر آپوجی ساخت شرکت سایناشور آمریکا می باشد. حتی در صورت لیزر کردن ناحیه بیکینی. موهای بدن ما در سه مرحله رشد می کند: آناژن، تلوژن و کاتاژن. در واقع فناوری استفاده شده در دستگاه با برند دستگاه دو فاکتور مجزا می باشد. دارای سیستم خوانش ملانین که موجب کاهش عوارض و ایجاد ایمنی می گردد. دارای سیستم بازیافت فوتون که موجب تاثیرگذاری بالاتر می شود. Silk Expert Pro 3 دارای مزایا و معایب زیر می باشد. DEESS GP590 دارای مزایا و معایب زیر می باشد. دستگاه وکتوز تولید شرکت معتبر سایناشور آمریکایی می باشد. تعداد فلش دستگاه 150000 است. توان این دستگاه 36W و ولتاژ 12 ولت است. توصیه شده توسط Skin Health Alliance و تایید شده توسط FDA است.