مجلس و سنا – رویاهای دموکرات ها برای کنگره دود می شود | ایالات متحده

یادداشت سردبیر: برای جزئیات رأی به صفحه نتایج ما مراجعه کنید.

FNUKING را تهیه کنید فیبریستر ، بسته بندی دیوان عالی کشور و برچیدن کالج انتخاباتی – جوایزی که دموکرات های جسور پس از پیروزی چشمگیر انتظارات خود را تحمل کردند. آن رویاها اکنون مرده اند. اکثریت دموکراتیک که در مجلس نمایندگان وجود داشت ، ضعیف شده است ، اگرچه هنوز هم وجود دارد. از طرف دیگر ، به نظر می رسد سنا همچنان در کنترل جمهوری خواهان باقی بماند ، حتی اگر برخی نتایج هنوز نهایی نشده باشند. میچ مک کانل ، رهبر اکثریتی که به نمایندگی از کنتاکی برای هفتمین دوره ریاست جمهوری را آغاز کرد ، برای سالها کاملاً به باراک اوباما ، شخص فقیر ، راضی بود. اگر جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود ، او در سن 78 سالگی همچنان سر راه خود باقی خواهد ماند. این نویدبخش چهار سال دیگر از مشکلات شبکه و اختلال بیش از حد حزب گرایی است. همچنین فرصت یک طرح زیرساخت سبز ، اصلاح مراقبت های بهداشتی – یا قانونگذاری بسیار جدی از هر نوع را فراموش کنید.

نظرسنجی ها نه تنها جایگاه ملی آقای بایدن را بیش از حد بزرگ ارزیابی می کنند ، بلکه همچنین چشم انداز دموکرات های رأی دادن را پایین می آورند. در رقابت های مجلس نمایندگان در سال 2018 ، دموکرات ها 54٪ آرا cast را برای هر دو حزب بزرگ کسب کردند. نانسی پلوسی ، سخنران مجلس ، فکر کرد که او موج آبی دیگر را گشت و گذار خواهد کرد. اما نتایج اولیه نشان می دهد که در سال 2020 این حاشیه ملی در واقع با چهار درصد کاهش نسبت به برابری نزدیک است. با توجه به اینکه آقای ترامپ با ضرر واضحی در آرا عمومی روبرو است ، این نشان می دهد که جمهوریخواهان با رای پایین نسبت به رئیس جمهور در سراسر کشور عملکرد بالاتری دارند.

دو سال پیش ، دموکرات ها با وانت های خود در مناطق معتدل و حومه شهر در مکان های غیر منتظره مانند اوکلاهما سیتی ، چارلستون در کارولینای جنوبی و سدر رپیدز ، آیووا هیجان زده شدند. همه این کرسی ها اکنون به کنترل جمهوریخواهان برگشته است ، در حالی که دموکراتها واقعاً موفق به افزودن قلمرو خود در جاهای دیگر (به غیر از یک جفت صندلی آزاد در کارولینای شمالی) نشدند. احتمالاً تلنگرهای جمهوری خواهان بیشتر خواهد بود ، اما پروژکتورهای انتخابات فکر می کنند که اکثریت دموکرات در اتاق زنده می مانند ، حتی اگر از بین برود.

انتظارات بزرگ از سنا به محض ورود نتایج کاهش یافت. دو رئیس جمهوری در معرض خطر جمهوری اسلامی – مارتا مک سالی از آریزونا و کوری گاردنر از کلرادو – همانطور که انتظار می رفت ، داگ جونز ، سناتور غیرمترقبه دموکرات از آلاباما ، همانطور که انتظار می رفت شکست خوردند. در نتیجه 47 کرسی دموکرات باقی مانده بود که 4 کرسی از اکثریت بود (یا اگر معاون رئیس جمهور دموکرات قطع رابطه کند 3 کرسی). برخی از مسابقات هنوز نامیده نمی شوند ، اما به نظر می رسد ریاضیات برای جمهوریخواهان مفید باشد. سوزان کالینز از ماین یک پیروزی راحت به دست آورد و به نظر می رسد تام تیلیس از کارولینای شمالی یک پیروزی تنگ داشته باشد. فرصت های بیشتر از راه دور برای دموکرات ها ، مانند تصرف صندلی در آیووا و مونتانا ، با قاطعیت از بین رفت. و پروژه های غیرمنتظره توسعه نقشه آنها به سختی شکست خوردند.

حداقل 100 میلیون دلار برای رقیب نشدن لیندزی گراهام ، سناتور جمهوری خواه از کارولینای جنوبی ، جمع شد که با این وجود 14 درصد پیروز شد. آقای گراهام در سخنرانی پیروزی خود اظهار خوشحالی کرد: “این بدترین بازده در تاریخ سیاست های آمریکا است.” 88 میلیون دلار جمع شده در کنتاکی برای بدست آوردن جایگاه آقای مک کانل نیز به نظر خرج نشده بود: او به پیروزی 21 امتیازی دست یافت. ممکن است ترکیب نهایی سنا تا زمان برگزاری انتخابات دور دوم در ماه ژانویه در گرجستان تصمیم گیری نشود – هرچند این انتخابات احتمالاً جمهوری خواهان است.

بیشتر روسای جمهور مدرن در ابتدای دوره خود کنترل حزب یکپارچه بر کنگره را داشتند (قبل از آنکه رای دهندگان معمولاً در انتخابات میان دوره ای آن را لغو کنند). در صورت پیروزی آقای بایدن ، بعید به نظر می رسد که استطاعت آن را داشته باشد. این بدان معناست که بسیاری از برنامه های بلند پروازانه وی – و بیشتر بحث های سیاسی همه گیر در انتخابات مقدماتی دموکرات ها درباره اینکه کدام یک از اصلاحات مراقبت های بهداشتی بهتر است – در واقع بحث برانگیز خواهد شد. آقای بایدن نه بر سر یک آرایش مجدد سیاست آمریکا ، بلکه یک ریاست مجدد بین ترامپیسم و ​​چیزهای دیگر را بر عهده خواهد داشت. توافق دو حزب ممکن است فراتر از هزینه های زیرساختی نباشد ، حتی اگر چنین باشد. نگرانی احیا شده جمهوری خواهان در مورد بدهی ها و کسری ها احتمالاً مانع ایجاد هرگونه مصوبه جدی در مورد هزینه های ریاست جمهوری بایدن می شود ، درست همانطور که در بیشتر دوره های ریاست جمهوری اوباما اتفاق افتاد.

به نظر می رسد با چنین نتیجه محدودی ، امید به اینكه امریكا بتواند فراتر از قانونگذاری های پرحسوس و فوق حزبی خود پیش رود ، خاموش شده است. “بیشتر گریه کن ، لیب” ، اولین بیانیه عمومی مدیسون کاثورن ، نماینده 25 ساله کنگره جمهوری خواه تازه انتخاب شده از کارولینای شمالی بود. یکی از حامیان جدی تئوری توطئه QAnon ، مارجوری تیلور گرین از جورجیا ، به زودی در کنگره مستقر خواهد شد. دموکرات های میانه رو که به تأمین اکثریت اکثریت مجلس در سال 2018 کمک کردند اولین کسانی بودند که از بین رفتند.

طراحی ضعیف قانون اساسی آمریکا حتی برای حاشیه های باریک تراش نیز پاداش زیادی می دهد. این احزاب را ترغیب می کند تا زمان مسابقه بعدی در سنگرهای خود بمانند و تا آنجا که ممکن است در بلندپروازی های طرف مقابل خرابکاری کنند. این بار هیچ اتفاقی نیفتاده است که تغییر کند. حتی اگر رئیس جمهور بعدی هنوز تأیید نشود ، می توانید با اطمینان پیش بینی کنید که در کنگره بعدی چه کارهایی انجام می شود: بسیار کم.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از آخرین اخبار انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای چک و تعادل ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “طلسم شکستن” منتشر شد

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد