لکسینگتون – پایان خجالت | ایالات متحده

آهمانطور که می گوید شاهد بوده است كه یك رئیس جمهور آمریكا سعی در سرقت انتخابات دارد ، تلاشهای دونالد ترامپ كمتر از آنچه پیش بینی كنندگان آگاه از آن می ترسند بوده است. در ماه ژوئن ، یک گروه دو حزب متشکل از بیش از 100 فعال سیاسی و دانشمند ، که توسط پروژه صداقت انتخابات جمع شده بودند ، پس از چهار سناریو جنگ کردند: یک نتیجه نامشخص ، یک پیروزی ناچیز برای جو بایدن ، یک پیروزی آشکار برای آقای ترامپ و همان برای آقای بایدن فقط در آخرین شبیه سازی ، آمریکا از اقتدارگرایی توسط آقای ترامپ ، بحران مشروطه و جنگ های خیابانی ، در امان ماند.

حاشیه پیروزی واقعی آقای بایدن در لبه بیرونی “یک پیروزی روشن” بود. و پاسخ رئیس جمهور به آن حتی وحشیانه تر از آنچه بازیگران جنگ پیش بینی کرده اند بوده است. (آنها تصور نمی کردند ، در چنین رویدادی ، او سعی کند قانونگذاران ایالت جمهوری خواه را برای سرنگونی نتایج مجبور کند.) با این وجود هیچ یک از ویژگی های دیگر کودتاهای ترامپ که تصور می کردند تحقق نیافته است. دادستان کل بیل بار به زمین رفته است. وکلای محافظه کار با قدرت بالا تصویب ادعاهای جعلی رئیس جمهور را پذیرفته اند.

از این رو ، رودی جولیانی مسخره ، که عرق و رنگ مو می چکد و جورج سوروس و هوگو چاوز را سر زبانها می اندازد ، هدف اصلی تلاش دزدی آقای ترامپ بوده است. خنده آور ، لرزنده بوده است. همچنین نشان داده است – باز هم – قدرت آهنین آقای ترامپ در حزب خود ، تا حدی که به نظر می رسد بیشتر مفسران فکر می کنند نامزدی جمهوری خواهان برای انتخابات 2024 از قبل برای انتخاب وی است. آنها می توانند درست باشند. اما لکسینگتون شک دارد.

این به معنای انکار موفقیت رئیس جمهور در پیگیری سریع اسطوره انتخاب مجدد دزدیده شده خود به پانتئون شکایت های راست نیست. همان ابرقدرت های ترامپ شیطانی که در تمام سال علیه ماسک پوشیدن و آفت بچه های شیطان پرست دموکرات گردهم آمده اند ، در خارج از مجلس قانونگذاری ایالت از آریزونا تا پنسیلوانیا گردهم آمده اند تا از قانونگذاران ایالتی بخواهند “جلوی دزدی را بگیرند”. نظریه پردازان توطئه راست گرایان توضیحاتی را در مورد چگونگی وقوع این سرقت – شامل ون های سایه دار بایدن-هریس مملو از آرا Ne در نوادا ، محو امضاهای واضح در آریزونا و غیره – می دهند. اکثریت رای دهندگان جمهوری خواه می گویند پیروزی آقای بایدن نامشروع است.

اکثریت بیشتری از سیاستمداران جمهوری خواه می ترسند که از آنها سوuse استفاده کنند. سه هفته پس از پیروزی آقای بایدن ، فقط چند سناتور جمهوری خواه جرأت تصدیق آن را داشتند. خساراتی که این امر به حزب آنها و دموکراسی آمریکایی وارد کرده است ، می تواند عمیق باشد. بازنده بعدی جمهوری خواه برای گریه در تقلب ، موعظه گرایان تازه مسلمان خواهد بود. هنوز هم این فرض که آقای ترامپ همچنان به ریاست بر ظهوری که از حق ایجاد کرده است ادامه خواهد داد ، زودرس است.

دلیلی وجود دارد که گروور کلیولند ، در سال 1892 ، تنها رئیس جمهور یک دوره ای است که توسط حزب خود یک ضربه شلاق دیگر به او داده شده است. رأی دهندگان برنده می خواهند. و معلوم نیست که چرا آقای ترامپ – سیاستمداری که اساس کار او بر اساس ادعای عدم توانایی خود برای از دست دادن است – باید دومین استثنا در این قانون باشد. هنگامی که دود نبرد سال 2020 پاک شد ، بسیاری از طرفداران او ممکن است او را همانطور که هست ببینند: بازنده ای که انکارگرفتن ضرر و زیان آشفته خود را در بر می گیرد که چرا او پشت جمهوری خواهان رای دهنده در سراسر کشور دویده است. حتی علائمی وجود دارد که نشان می دهد یکی دو نفر از تشویق کنندگان وی در حال جویدن آن قرص هستند. راش لیمبو با تعجب درباره عملکرد آقای جولیانی گفت: “شما بمب های عظیم را اعلام می کنید ، پس بهتر است چند بمب داشته باشید …”

استدلال در مورد تاریخ آقای ترامپ بر این فرض است که وی منبر قلدر خود را به سمت رسانه های جداگانه محافظه کار سوق دهد. با تحمل کمتری در توئیتر نسبت به اطلاعات غلط وی ، فرزندان و طرفداران وی در حال مهاجرت به پارلر هستند که دیدگاه ملایم تری نسبت به آن دارد. با تبدیل شدن به یک ماده اصلی در مورد ترامپيست فوق العاده OAN یا کانال های Newsmax – که آقای ترامپ پس از فراخوان انتخابات فاکس نیوز برای آقای بایدن ، پیروان خود را به تعویض خود توصیه کرد – وی می تواند به 50 میلیون خانه محافظه کار دسترسی پیدا کند. که یک foghorn قدرتمند را تشکیل می دهد. اما توانایی آقای ترامپ در بیان شرایط به حزب جمهوری خواه به توانایی وی در سرگرمی رای دهندگان خود بستگی ندارد. این مربوط به قدرت وی در ایجاد رعب و وحشت نسبت به قانونگذاران جمهوری خواه با یک چالش اولیه احتمالی است. و مشخص نیست که اگر یک بار از سیاست روزمره خارج شود ، او قادر به انجام چنین کاری خواهد بود.

OAN بینندگان بیش از یک روش از واقعیت طلاق گرفته اند. در جایی که جمع آوری اخبار و نظرسنجی های سنگین فاکس به آن کمک می کند تا بر بحث سیاسی تأثیر بگذارد ، کانال های تندرو نسبتاً بی ربط هستند. تقریباً هیچ کس Newsmax را در Capitol Hill تماشا نمی کند. قابل توجه است که جنبش Tea Party ، یک نسل ترامپ ، از یک مخالفت ضد دولتی الهام گرفته است CNBC. برای تمام میلیون ها شنونده اش ، آقای لیمبو نمی توانست همان تأثیر بسیجی را داشته باشد. انتظار می رود که چنین قهرهایی انجام شود.

تصور اینکه آقای ترامپ ، بدون بالاست دفتر کار خود ، به یک حالت سیاسی سودآوری اما بی ربط و بی ربط تبدیل شود ، کار سختی نیست. شاید مجبور نباشد برای جلب مخاطب به خواندن “Baby Got Back” با لباس خرس متوسل شود ، همانطور که سارا پالین اخیراً در فاکس این کار را کرد. اما سالهای بیابانی او بیش از تصور بسیاری از مفسران می تواند به همسر نامرد جان مک کین شباهت داشته باشد. جری تیلور ، بنیانگذار مرکز Niskanen و ناظر باهوش راست ، خاطرنشان می کند: “فقط مدت طولانی است که می توانید در خارج از چرخه اخبار آمریکایی زندگی کنید و ارتباط خود را حفظ کنید.” مبارزات آقای ترامپ علیه کانال مرداک احتمالاً شانس او ​​را برای یادگیری آن درس روز به روز افزایش می دهد. این رقابت تمام رقابتهای بین صلاحیت شرکتی کاملاً ماشینی و بی کفایتی خشمگین خود را دارد.

با خرس می رقصد

می توان سناریوهای دیگری را تصور کرد. اگر طایفه ترامپ کمیته ملی جمهوری خواهان را به تصرف خود در آورد (جایزه ای که دونالد ترامپ به عنوان جزیی نگاه می کند) ، آقای ترامپ یک بستر کاملاً مناسب خواهد داشت. با این حال این را به عنوان یک احتیاط. تفسیر کبود ترامپ در مورد چشم انداز وی اغراق می کند. وقتی یک نظرسنجی در این هفته نشان داد 53 درصد جمهوری خواهان می خواهند وی در سال 2024 نامزد آنها باشد ، این به عنوان شاهدی بر قدرت وی گزارش شد. یک خوانش جایگزین این است که تقریباً نیمی از جمهوری خواهان می خواهند پشت او را ببینند.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “پایان خجالت” چاپ شده است

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد