لذت و خشم دربی مار زنگی

اسهاین نیلور برای افرادی که می خواهند مار زنگی شکار کنند توصیه هایی دارد: “هوشیار باشید” و مراقب “جایی که دست و پای خود را می گذارید” باشید. هر بهار او مردم را به حومه شهر اوکلاهاما هدایت می کند تا مارها را جستجو کنند. چند ده شکار با انبر، قلاب و یک سطل برای نگهداری صید خود، به زیر صخره ها و شکاف ها نگاه می کنند تا طعمه خود را ردیابی کنند.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

این شکار بخشی از دربی مار زنگی مانگوم است که در آخر هفته آخر ماه آوریل برگزار شد. حدود 30000 نفر از این شهر دیدن می کنند که معمولاً تنها 2800 نفر در آن زندگی می کنند. در چادر مار، مجادله‌گران در میان جغجغه‌ها اجرا می‌کنند. در یک نمایش قصابی، مارها را می کشند و در یک نمایش وحشتناک پوستشان را می برند. گوشت آنها سرخ شده و در یک کافه سرو می شود. شکارچیان می‌توانند صید خود را به قیمت 10 دلار به ازای هر پوند بفروشند و جایزه طولانی‌ترین مار را که توسط یک میس دربی پرنسس به تازگی تاجگذاری شده است، برنده شوند.

اولین جمع آوری سازماندهی شده در اوکین، اوکلاهاما، در سال 1939 انجام شد. صاحبان مزرعه با هم متحد شدند تا از آسیب رساندن خزندگان به گاوها و مردم جلوگیری کنند. وقایع به ایالت های دیگر سرایت کرد. آنها خشم هرپتولوژیست ها و دیگران را برانگیخته اند که می گویند آنها ظالم هستند.

Sweetwater در تگزاس میزبان بزرگترین گردهمایی است که هر ماه مارس برگزار می شود. به ویژه بحث برانگیز بوده است زیرا شکارچیان از بنزین برای تعقیب مارها از لانه خود استفاده می کنند. چنین “گازگیری” می تواند برای سایر حیات وحش از جمله برخی از گونه های در معرض خطر و برای آب های زیرزمینی مضر باشد. تلاش ها برای ممنوعیت آن ناکام مانده است.

مخالفان در جورجیا موفقیت بیشتری داشته اند، جایی که کاهش تعداد مارهای زنگی الماس شرقی همکاری بیشتر برگزارکنندگان را تشویق کرد. در سال 2001 گردهمایی فیتزجرالد به جشنواره مرغ وحشی تبدیل شد. Claxton’s در سال 2012 تبدیل به یک جشنواره حیات وحش شد. و سال گذشته Whigham’s به یک ماجرای بدون کشتار و بدون شکار تبدیل شد. اما در اوکلاهاما، جایی که پشت الماس غربی فراوان‌تر است، مردم محلی دلیلی برای توقف جمع‌آوری‌های خود نمی‌بینند. کالب آلن در شکار در مانگوم می گوید: «بچه ها اینجا بیرون می آیند و می دوند. و چه کسی دوست دارد بچه هایش در مزرعه مارهای زنگی بدوند؟

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.