فلوید می ودر مقابل لوگان پل ، بازگشت ، جنگ ، تاریخ ، اعلامیه ، واکنش

فلوید می ودر در حال بازگشت به این حلقه است ، و اعلام می کند که “نمایش فوق العاده” مبارزه با احساس یوتیوب Logan Paul که قرار است اوایل سال آینده برگزار شود.

نماد بوکس بدون شکست روز دوشنبه یک فیلم تبلیغاتی برای مسابقه 20 فوریه در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد.

پل همچنین با انتشار توئیتی پیوند مربوط به این رویداد را نوشت و نوشت: “این رسمی است.”

Tszyu vs Morgan + Gallen vs Hunt را فقط در Main Event تماشا کنید که چهارشنبه 16 دسامبر در ساعت 19 عصر در AEDT در Foxtel و Kayo در دسترس است. اکنون سفارش دهید>

می ودر ، که به رکورد حرفه ای 50-0 افتخار می کند ، چندین بار “بازنشسته” شده است اما آنها هیچ چیز او را “پول” نمی نامند ، زیرا به نظر می رسد روزهای دیگر را با یک پوست سر آسان دنبال می کند.

این آمریکایی در سال 2015 پس از نبرد فوق العاده اش مقابل مانی پاکیائو در همان سال با آندره برتو جنگید ، که به نظر می رسید پرده حرفه ای می ودر را می کشد.

اما او در سال 2017 به طور مشهور با ستاره UFC Conor McGregor جنگید و در درگیری عجیب و غریب علیه Tenshin Nasukawa کیک بوکسور ژاپنی در شب سال نو در سال 2018 شرکت کرد ، و او را سه بار در مسیر توقف دور اول در مسابقه نمایشگاه خود به زمین زد.

پل بیش از 20 میلیون مشترک YouTube جمع کرده و با بارگذاری طرح های کمدی و وبلاگ های ویدیویی خود به شهرت رسیده است. او دو بار با همکار یوتیوب KSI مبارزه کرده است ، اولین مسابقه قبل از پیروزی مجدد KSI در بازی برگشت در نوامبر سال گذشته با تصمیم تقسیم ، با اکثریت تساوی به پایان رسید.

‘نباید قانونی باشد: واکنش های جهانی

به طور واضح ، واکنش زیادی به اعلامیه پرفروش نشان داد.

میویدر با دیدن علاقه پرداخت به ازای هر وی در جنگ اخیر مایک تایسون علیه روی جونز جونیور ، مطمئن خواهد بود که نمایش بوکس وی می تواند بادآورده ای سنگین را فراهم کند.

مجری ورزشی آمریکایی اسکیپ بیلس در توییتر خود گفت: “حالا او فقط Easy Money Mayweather است.”

بسیاری همچنین ادعا کردند که پاول – مردی که به نام او یک مبارزه حرفه ای دارد – از فکر او خارج شده بود تا با یک مسابقه علیه سلطنت بوکس موافقت کند ، به این پیشنهاد او خوش شانس خواهد بود که زنده از رینگ خارج شود.

جوش رایت ، نویسنده ورزشی ، آن را “واقعاً دیوانه” خواند و مت مورنو در توئیتر خود نوشت: “نود و هشت درصد بوکس یک تبلیغ خوب لعنتی است. پل هیچ شانسی در برابر می ودر ندارد. مک گرگور هم چنین کاری نکرد. اما آیا این مانند کیک های گرم در PPV فروخته می شود؟ کاملا.”

آندریاس هیل ، خبرنگار ورزشی مبارزه ، نوشت: “فلوید می ودر در مقابل لوگان پاول احساس می کند که یک جرم نفرت است.”

لوکا فیوری افزود: “به یاد دارید که فلوید می ودر سال گذشته در یک مسابقه بوکس نمایشگاهی با یکی از با استعدادترین کیک بوکسورهای فعلی (Tenshin Nasukawa) چه کرد؟ بله ، او قصد دارد این کار را با لوگان پل انجام دهد ، مگر اینکه حتی وحشیانه تر باشد. “

میشل جوی فلپس ، مجری بوکس در توئیتی نوشت: “آیا من از این موضوع عصبانی هستم؟ نه من آن را دریافت همه چیز در مورد آن پول است. اما من نگران ایمنی هستم. فلوید شوخی ندارد و شما بوکس بازی نمی کنید. بنابراین من امیدوارم که فلوید آن را سبک نگه دارد زیرا تنها نگرانی من در مورد امنیت لوگان پل است. “

جوی تیلور ، گوینده ورزش آمریکایی گفت: “من فقط … خیلی گیج شده ام. آیا این اخبار Mayweather vs Paul واقعی است؟ منظورم این است که آخر هفته گذشته سرگرم شدیم اما دیوانه نشویم درست است؟ منظورم این است که می خواهم تماشا کنم اما این احتمالاً نباید قانونی باشد؟ “