فروشنده آثار هنری Trevor Harvey املاک حماسی Terrey Hills را با محوطه های تالاب و پارک باورنکردنی لیست کرده است

مشاور املاک

خانه این دوستدار هنر در 213 Tooronga Road ، Terrey Hills ، در بازار موجود است.


ناظر گالری های هاروی و تنها فروشنده مجاز آثار هنری دکتر سئوس در نیمکره جنوبی ، ترور هاروی ، املاک خارق العاده سواحل شمالی را فهرست کرده است.

این ملک 2.02 هکتاری ساخته شده با عشق و علاقه و بدون هیچ گونه هزینه ای ، دارای فضای داخلی گالری هنری ، شش اتاق خواب ، یک اتاق پیانو و یک استخر شنای منیزیم است که بیشتر شبیه تالاب استراحتگاه است.

بیشتر: در داخل عمارت کارل استفانوویچ در کنار آب

عمارت اپیک دارای کفهای شیشه ای و گریل تپانیاکی است

خانه سیدنی با سرگردانی ‘ensistite ensuite’

ملک تری هیلز که به گالری هاروی هاوس و پارک مجسمه سازی معروف است میزبان بسیاری از رویدادها و کارها از جمله راه اندازی جدیدترین شبح رولز رویس استرالیا است.

مشاور املاک

مثل زندگی در یک گالری هنری.


آقای هاروی و همسر موسیقی او اسکی پس از 20 سال مالکیت جاده 213 تورونگا را می فروشند. این محصول از طریق کمپین ابراز علاقه با Shayne Hutton و Taylor Snell از سیدنی کانتریینگ که به انتظار خرید خانه بیش از 8 میلیون دلار هستند به خریداران ارائه می شود.

هاروی ها گالری هاروی هاوس را از بالا به پایین به طور کامل بازسازی و نوسازی کرده اند تا تنها هدف آن فروش آن باشد.

آقای هاروی گفت: “در کنار فرزندانمان که از نوع خلاق نیز هستند ، تصمیم گرفتیم که می خواهیم در Terrey Hills میراث بگذاریم و چیز خاصی ایجاد کنیم.”

“ما می خواستیم فضای هنری ایجاد کنیم تا افراد بتوانند در خانه خود به هنر بپردازند.”

گالری شگفت انگیز

صاحب گالری های هاروی ، ترور هاروی گفت که این خانه با عشق و علاقه ساخته شده است و هیچ هزینه ای هم در آن ایجاد نشده است. تصویر: AAP Image / Annika Enderborg.


مشاور املاک

این ملک به عنوان یکی از بهترین شهرک های هنری سیدنی شناخته می شود ، دارای ویژگی های هنری شامل نقاط مختلف ، گالری ورودی ، استودیوی هنری و معماری چشمگیر است.

یکی از نکات جالب توجه در این هتل استخر منیزیم با کاشی های شیشه ای اسپانیایی است که توهم شن و ماسه سفید را ایجاد می کند. اندازه این استخر سه برابر یک استخر معمولی است و دارای یک منطقه تفریحی وسیع و همچنین یک آبشار است.

آقای هاروی گفت: خاصیت اطراف استخر با غروب خورشید فضای کاملا متفاوتی به خود می گیرد.

وی گفت: “هنگامی که تاریک است ، روشنایی برای بیرون آمدن چراغ های راه شیری فروکش می کند.”

مشاور املاک

این مجسمه در اندونزی با دست تراشیده شده است.


“باور نکردنی است که فکر کنید می توانید 30 دقیقه از خانه اپرای سیدنی فاصله داشته باشید و بتوانید کهکشان را ببینید.”

در بیش از 20،234 متر مربع چمن نورد واقع شده است ، یک تالاب دیدنی و جذاب 600،000 لیتری و آبشار آبشار با راه پل رمانتیک ، مسیرهای پرآفتاب و باغ های گرمسیری وجود دارد. آقای هاروی گفت که زمین ها همه بومی است و در طی یک دوره 20 ساله تحت نظارت قرار گرفته است.

اصطبل های اسب به استودیویی کاملاً فعال برای هنرها و صنایع دستی تبدیل شده اند ، در حالی که کلبه یک کارگر 100 ساله زمینه ای برای ارزش افزوده فراهم می کند.

مجسمه ای نیز در کنار این جاده وجود دارد که از هفت سنگ در اندونزی ساخته شده است. آقای هاروی گفت که یک سال طول کشیده تا این مجسمه ساز کار کند.

مشاور املاک

مشاور املاک

اتاق خواب اصلی دارای سقف های طاقدار و مجموعه ای با نشانه هایی از سنگ مرمر ایتالیا است. شش اتاق خواب برای گرفتن منظره و در عین حال حریم خصوصی و صمیمیت طراحی شده اند.

فضاهای زندگی بصورت یکپارچه در خانه جریان می یابند و فضای باز را در آغوش می گیرند ، در حالی که اتاق نشیمن رسمی دارای یک شومینه هیزمی است.

آقای هاتون گفت که این ملک شبیه هیچ چیز دیگری نیست که وی در منطقه دیده است.

وی گفت: “این خانه برای آنچه معمولاً می بینید بسیار منحصر به فرد است و از آن استقبال واقعی می كند.”

آقای هاتون انتظار دارد که این ملک پس از یک هفته آخر هفته یا کسی که یک سبک زندگی آرام را در نزدیکی قلب سیدنی دارد ، مورد توجه افراد قرار گیرد.

برای آخرین خبرنامه املاک و مستغلات NSW ثبت نام کنید