عکس تیم کوئینزلند ، کامرون مونستر ، مست ، خماری ، اسکیپر و پادکست Prez

شاید این راز سریال خوب Origin از نظر تاریخی کامرون مونستر بوده باشد.

اگر او می توانست پس از چند روز جشن نخست وزیری طوفان ملبورن و بدون خواب ، از یک جلسه شکنجه عکس دو ساعته تیم کوئینزلند جان سالم به در ببرد ، NSW چه چیزی را می تواند به او پرتاب کند که نمی توانست تحمل کند؟

مانند نمایش برنده مدال مانیستر والی لوئیس در سری 2-1 پیروزی مارون ها ، نمایش 26 ساله در حالی که قبل از بازی با هم تیمی های خود عکس گرفته بود ، در فولکلورهای Origin پایین می آید.

یک فیلم ویدئویی دو دقیقه ای در پشت صحنه تولید مارون ها ، پنج و هشتمین شکل وحشتناک را نشان می داد و ظاهر صورت او در شوت تیم رسمی به سرعت به یکی از الگوهای رفتاری فصل تبدیل شد.

و در یک قسمت سرگرم کننده دیگر از The Skipper و The Prez – پادکستی که مونستر همه چیز را با سرگرم کننده و سرگرم کننده با جاستین هورو بازیکن سابق NRL گفتگو می کند – نشان داد که آن روز چقدر سخت است.

مونستر تلاش کرده بود تا پیوستن به اردوگاه کوئینزلند را به تأخیر بیندازد تا مهمانی را با هم تیمی های خود طوفان برای یکی دو روز ادامه دهد.

او وین بنت ، مربی مارونز را صدا کرد تا درخواست تعویض کند اما بلافاصله به او گفتند که جلو برود.

“تقریباً تار است. من یک حافظه بسیار مبهم دارم ، “مونستر به هورو گفت.

“من آنجا نشسته بودم و برای نخست وزیری پیراهن می نوشتم و کوپر (جانز) را در سمت چپ و براندون (اسمیت) را در سمت راست خود داشتم … و متقاعد کردن من برای نوشیدن آبجو خیلی طول نمی کشد.

“براندون گفت:” بیایید فقط یک وعده از آن درست کنیم و یک یا دو شب به بایرون خواهیم رفت ، بیایید کمی بیشتر جشن بگیریم “.

“و سپس من کوپر جانز را در گوشم داشتم و او در سخنرانی انگیزشی و بلند کردن شما بهترین است – و این من را بلند کرد.

“بنابراین من فقط یادم می آید که زنگ زدم (بنت) و تماس خیلی طول نکشید. تقریباً فقط “همسر بود ، الاغ خود را اینجا بیاور”. واقعاً خیلی خوب نزول نکرد. “

اما استعفا دادن به دلیل از دست دادن سفر بایرون و پیوستن به اردوگاه ، دو پیشنهاد متفاوت بودند.

مونستر می دانست که برای حضور در یک محیط حرفه ای شکلی ندارد و سوار بر ساحل طلا چندین ساعت منتظر ماند.

“در حالی که سعی می کردم خودم را متقاعد کنم که قصد اردو دارم ، شخصی در انتظار جبهه بود. بنابراین ما به ساحل طلا رسیدیم و من هنوز خواب نداشتم. “

به محض ورود وی خبر بدی تحویل داده شد. او دقیقاً به موقع برای عکسهای تیمی آنجا بود.

مونستر گفت: “من وارد اردوگاه شدم و به من گفتند كه ما باید عکسهای تیمی را انجام دهیم و من به آنها نگاه كردم و گفتم” شما باید با من شوخی كنید … یك روز دیگر به من فرصت دهید ، به من نگاه كنید “.

“ما باید تک نفره انجام می دادیم ، باید عکس های تیمی انجام می دادیم و همچنین باید ستون فقرات را انجام می دادیم … من نمی توانم تصور کنم که در آن عکس های دیگر چه شکلی هستم ، اما من در عکس تیم به خواب می رفتم. “

اما او توانست زنده بماند و بقیه تاریخ است. کوئینزلند یک ناراحتی معجزه آسا ایجاد کرد و اوضاع خوب همچنان ادامه داشت که سرانجام مونستر به بایرون رسید.

از همه گزارش ها در رسانه های اجتماعی ، او بارها و بارها تحویل داد – به استثنای یک فروپاشی مهم.

او به پسران دی جی فیشر قول داده بود – كه در كنار داستین مارتین در جشن های بزرگ پایانی ریچموند برجسته بوده است – قصد دارد به آنها بپیوندد. اما “ماهی” هرگز نشان نداد.

“شروع نکن منستر به هورو گفت: “من تمام ساعات صبح ، تمام ساعات شب را صدا می کردم و سعی می کردم او را به آنجا برسانم زیرا برخی از پسران را مجبور کردم یک شب اضافی را اقامت کنند.”

“او یکشنبه صبح به من پیام داد و گفت:” متاسفم همسر ، آخر هفته بزرگی را سپری کردم “. او در نهایت با داستی پاتوق کرد و بنابراین من می توانم تصور کنم که چرا او حضور پیدا نکرد.

“من خیلی کثیف بودم … اما اشکالی ندارد ، او گفت که یکی را به من بدهکار است و شخص بدی نیست (به خاطر تو) بنابراین من مطمئن خواهم شد که به زودی آن را برطرف می کنم.”

در مورد جایگاهش در پانتئون بازیکنان / پارتییرهای عالی ، مونستر با فروتنی گفت خیلی عقب تر از افرادی مانند اندرو جانز و مارتین ریچموند است.

“فقط یک جوی وجود دارد – و داستی. از اینکه در آن رده قرار گرفتم بسیار سپاسگزارم ، اما من راهی طولانی را در پیش دارم. “