ضربه مغزی کامرون مونستر ، تایسون فریزل اتهام تماس خطرناک ، تکل غیرقانونی ، ضربه به سر را وارد کرد

این لحظه ای بود که کوئینزلند را به آراستگی 34-10 Origin واگذار کرد – و خواستار مجازات شدن Tyson Frizell به دلیل دست داشتن در ضربه مغزی کامرون مونستر است.

فقط دو دقیقه به پایان بازی نرسیده بود که ملبورن استورم و کانگوروس پنجم و هشتم مونستر را برای ارزیابی آسیب دیدگی سر پس از اصابت گلوله به زمین چمن ، از زمین خارج کردند.

REPLAY کامل و مینی حالت Origin II را بدون هیچ وقفه تبلیغاتی در حین بازی و تفسیر Fox League ، در Kayo تماشا کنید. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید

NSW به خط کوئینزلند حمله می کرد اما اولین ضربه شب خود را خیلی عمیق به مونستر فرستاد ، که او با خیال راحت آن را وارد دروازه کرد.

اما تایسون فریزل ، مهاجم تیم آبی پوش ، پرواز کرد و به نظر می رسید مونستر را قبل از فرود به پایین می کشد.

ستاره بازی شماره یک بلافاصله از زمین گرفته شد و دیگر هیچ نقشی نداشت و مارون ها را بدون یکی از مهمترین بازیکنان خود ترک کرد.

نامه پیک بریزبن باعث خشم مردم شد و خواستار اتهام علیه فریزل شد.

در داستانی با عنوان “بازی غیرقانونی مونستر را از بازی بیرون کشید” ، تراویس مین خواست NRL را نشان دهد تا با شارژ کردن فریزل ، تعهد خود را برای از بین بردن آسیب های سر نشان دهد.

تراویس مین نوشت: “مونستر هنگامی که یک بمب را خنثی کرد در درون دروازه کوئینزلند هوابرد شد و فقط توسط تیسون فریزل ، مهاجم آبی پوشان خارج شد.”

“با پاهایش در هوا ، مونستر وقتی توسط فریزل گرفتار شد بی دفاع بود و باعث شد سر او به زمین بخورد.”

ماین خواستار NRL شد تا “فریزل را با تماس خطرناک شارژ کند”.

او نوشت: “فريزل هيچ تلاشي براي بازي كردن براي توپ انجام نداد ، در عوض مونستر را جمع كرد و باعث شد از ناحيه سر از شدت آسيب ديد تا 78 دقيقه بازي را از دست بدهد.”

اما او تنها کسی نبود که درگیر شدن فریزل توسط داور و مفسران نادیده گرفته شد.

فیل لوتون ، نویسنده ورزشی سیدنی مورنینگ هرالد ، در توئیتی گفت: “من کاملاً مبهوت هستم که حتی یک مورد در این مورد در تفسیر ذکر نشده بود.”

“هیچ چیز مخربی نیست ، اما بازیکن در هوا ، که به زمین افتاده است ، به زمین چوب نمی زند. یکی برای مارون ها پرهزینه. “

فیزیو براین سینی همچنین گفت که احساس می کند این بازی “یک پنالتی واضح” است.

اما وین بنت ، مربی تیم مارون ، آماده سرزنش فریزل نبود.

“من آن را به اندازه کافی خوب دیدم. به نظر می رسید به نظر می رسید مثل اینكه او سر خود را به زمین می كوبد ، “بنت گفت.

“من بینایی را به اندازه کافی خوب ندیده ام تا بتوانم یک دیدگاه قطعی واقعی داشته باشم.”

اکنون مونستر برای بازگشت به بازی سه باید پروتکل های ضربه مغزی را با موفقیت تکمیل کند.

دکتر مت هیسلوپ ، پزشک تیم کوئینزلند فاش کرد که مونستر ارزیابی آسیب دیدگی سر خود را پشت سر گذاشته اما به دلیل شدت واکنش اولیه در زمین ، اجازه بازگشت به بازی را ندارد.

وی افزود: “فقط می خواستم گزارشی را كه مونستر ارزیابی HIA خود را در اتاق پزشكی” نتوانسته “اصلاح كند. او گذشت (در مقایسه با پایه) اما این مهم نیست. او گربه 1 بود و بر اساس تعادل ضعیف ، همانطور که در تکرار نشان داده شد ، یعنی بدون در نظر گرفتن HIA او امشب نمی توانست برگردد. “