شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

ما در تخفیفان همیشه بهترین و آخرین کدهای تخفیف ایرانسل را برای شما فهرست میکنیم. ما همیشه پیشنهادهای جذابی برای خرید از ایرانسل داریم. مودم TF-i60 ایرانسل گزینهای مناسب برای تامین اینترنت سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و منازل مسکونی به شمار رفته و مودم TF-i60 از قویترین مودم ها برای استفاده از این اینترنت می باشد. اپراتور ایرانسل به دلیل داشتن مودم های متنوع، سیم کارت هایی برای استفاده از این مودم ها ساخته و در اختیار کاربران خود قرار داده است، که می توانید این سیم کارت ها را به ۲ صورت سیم کارت های نسل جدید همراه یا همان ۴G و ۴.۵G و سیم کارت های نسل جدید ثابت یا همان TD-LTE تهیه و استفاده کنید. با انتخاب گزینه ی Web Share Mode می توانید اطلاعات را برای کاربران متصل شده از طریق شبکه وای فای به اشتراک بگذارید. برای این کار به آدرس 192.168.0.1 رفته و نام کاربری admin را وارد کنید و بخش پسورد را خالی بگذارید. شما نیز اگر تجربه استفاده از این نوع مودم را داشته اید خوشحال می شویم در قسمت نظرات، تجربه خود را برای ما ارسال کنید. در بخش سوم که با عدد ۳ روی تصویر مشخص است گزینه ای وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید به اطلاعات موجود بر روی کارت حافظه microSD که قبلا بر روی دستگاه قرار داده اید دسترسی داشته باشید که در ادامه و در بخش مربوط به سربرگ Sharing بدان خواهیم پرداخت.

بیشینه سرعت این محصول 300 مگابیت بر ثانیه است که میزان قابلتوجهی است. این محصول نیز توسط سایت صاران مارکت عرضه میشود و میتوانید از طریق این سایت اقدام به خرید کنید. زومیت یک سایت تخصصی در حوزهی فناوری است، خواهشمند است از بحثهای سیاسی در بخش دیدگاهها پرهیز کنید.5. برای این کار کافی است از صفحه کد تخفیف ایرانسل سایت تخفیفان، کد تخفیف موردنظرتان را دریافت کنید و سپس وارد سایت ایرانسل شوید و از صفحهی خرید مودم های همراه، مودم موردنظرتان را انتخاب کنید. شرکتهای مختلفی در زمنیهی ارائه اینترنت فعالیت میکنند و همانطور که میدانید، ایرانسل یکی از بهترین آنها است که با خرید اینترنتی مودم ایرانسل از آن میتوانید از داشتن یک مودم باکیفیت و باسرعت بالا مطمین شوید. در صورتی که پرداخت شما موفق باشد به صفحه ای مشابه صفحه زیر هدایت می شوید که به معنای فعال شدن بسته اینترنتی همراه اول بر روی شماره موبایل شخص مورد نظر شماست. مک آدرس تلفیقی از اعداد بر مبنای ۱۶ بوده و برای هر دستگاه در دنیا منحصر به فرد است، با اطلاع داشتن ازMac Address دستگاه های متصل شده می توانید آن ها را از اتصال به مودم خود منع نموده و یا در لیست سفید قرار دهید که در ادامه با این قابلیت نیز آشنا خواهیم شد.

شرکت ایرانسل با بیش از یک دهه فعالیت در زمینۀ ارتباطات، دومین اپراتور تلفن همراه در ایران است، از طرفی شرکت ایرانسل را به لحاظ تعداد کاربر فعال می توان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران دانست. ایرانسل به عنوان یکی از اپراتور های برتر و پیشتاز ایران در خدمات شبکه موبایل و اینترنت شناخته شده است که حتی آوازه آن به کشور های همسایه نیز رسیده است. هر کدام از شاخههای یاد شده نیز بستههای گوناگونی را با حجمهای مختلف و قیمتهای متفاوت در بر میگیرد. بر اساس الگوی مصرف خود و برای کاهش هزینهها، میتوانید از میان گزینههای متنوع بستههای اینترنت TD-LTE ،۳G/4G، یا ترکیبی (شامل مکالمه، پیامک و اینترنت) بهترین گزینه را انتخاب کنید. همراه اول راههای متنوعی برای خرید و مشاهده بستههای اینترنتی خود پیش پای کاربران قرار داده است. یکی از این سیمکارتها برای استفاده از اینترنت ثابت (TD-LTE) است و دیگری برای استفاده از دیتای همراه (FD). محدودیتهایی مانند فناوری قدیمی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

مودم TF-i60 H1 میتواند از شبکههای نسل 4 و 4.5 تلفن همراه پشتیبانی کند و میتوان از سیمکارتهای معمولی (FD) و TD-LTE در آن بهره گرفت. هر اتصال TD-LTE قادر خواهد بود در حالت عادی تا سرعت ۱۰۰ مگابیت را تامین کند. کاربر مودم TF-i60 H1 میتواند بنابر نیاز خود تا 4 شبکهی بیسیم مستقل را ایجاد کند و هر شبکه را در اختیار گروه خاصی از کاربران قرار دهد. اینقدر مردم را سر کار نزارید من علت گرون کردن اینترنت همراه را بهتون میگم،چند وقت پیش خبری در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه بعلت ارزان بودن اینترنت موبایل در ایران مردم علاقه ای به استفاده از اینترنت ثابت ندارند و مخابرات داره ورشکست میشه و درست چند روز بعد از این خبر بسته های بلند مدت همراه اول و ایرانسل در اقدامی هماهنگ حذف شد در نتیجه گران کردن اینترنت موبایل اقدامی هماهنگ بین اپراتورها و وزیر ارتباط و دولت و مخابرات بود تا با یه تیر دونشان بزنند… بر خلاف اپراتورهای موبایل که در روستاها و شهرهای بسیار کوچک هم دکلهای خود را نصب کردهاند و شهروندان آنتن موبایل دارند، در وایمکس شاهد چنین رویهای نیستیم. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارتهای نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، میتوانند «سیمکارت مختص مودمهای اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند.