سفارش تولید محتوای متنی

سفارش تولید محتوای متنی چیست؟ امروزه سئو بیشتر بر تولید محتوای با کیفیت متمرکز شده است. تولید محتوای با کیفیت می تواند به طور چشمگیری رتبه وب سایت شما را افزایش دهد. به همین دلیل است که اکثر مدیران وب سایت یکی از بخشهای خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند و سعی می کنند وبلاگ نویسان باتجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

یکی از مشکلات اصلی این وبلاگ نویسان ایجاد محتوای مناسب برای تجارتشان است. چگونگی تولید محتوای متناسب با مخاطبان وب سایت و یافتن منبع معتبری کاملاً دشوار است.

در این مقاله جستجوگرها ، ما می خواهیم در مورد راه حل این مشکل با شما صحبت کنیم. چگونه محتوای مناسب را تولید می کنید و برای آن چه نیاز دارید. بنابراین با سئو همراه باشید.

داشتن ایده برای تولید محتوا

اولین قدم ایجاد ایده تولید محتوا است. ابتدا باید موضوع وب سایت و مقالات خود را مشخص کنید و سپس شروع به تولید ایده و موضوع جدیدی بر اساس آنها کنید. یک دفترچه به همراه داشته باشید و موضوعات مرتبط را بنویسید و بهترین موضوع را انتخاب کنید.

لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کنید

تولید محتوا

یکی از دلایل فنی تولید محتوا ، استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت خود است. لیستی از کلمات کلیدی که می خواهید روی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای جستجوگرها برای تولید محتوا و یافتن کلمات و عبارات مرتبط با بیشترین جستجو استفاده کنید.

از ابزارهای تولید کلمات کلیدی استفاده کنید

ابزار تولید محتوا

به غیر از گوگل ، ابزارهای زیادی وجود دارد که با توجه به کلمه کلیدی عبارت مورد نظر را تولید می کنند. یکی از ابزارها و وب سایت ها ubersuggest است که بهترین عباراتی را که بیشترین جستجو را دارند به شما نشان می دهد.

نوشتن عناوین در تولید محتوای جذاب

متأسفانه ، این قابل عبور است – اما مگر اینکه شما یک تکنسین باشید که می داند چه کاری انجام می دهد. نوشتن عنوانی مانند “چگونه ترافیک وب سایت را افزایش دهیم” کمی شوخی است. عنوان مهمترین قسمت است زیرا شما می توانید از کلمات کلیدی یا عبارات مهم به صورت هوشمندانه در عنوان استفاده کنید و از همه مهمتر این عنوان محتوای شماست که کاربر را به خود جلب می کند ، بنابراین در نوشتن آن بسیار دقت کنید.

محتوای وب سایت های رقبا را بررسی کنید

قبل از تولید محتوا ، مقالات وب سایت های رقیب را مرور کنید و سعی کنید نواقص تولید محتوای آنها را در قسمت محتوای وب سایت خود برطرف کنید. اگر مقاله خوبی در زمینه کاری شما وجود نداشته باشد ، این کاملاً به نفع شما و ضروری است. اگر نمی توانید زمین صحیح را بدست آورید ناامید نشوید ، بنابراین در یک کپو خوب سرمایه گذاری کنید.

نیاز کاربر به تولید محتوا را در نظر بگیرید

مخاطبان اصلی محتوای وب سایت شما کاربران شما هستند ، بنابراین شما باید محتوایی تولید کنید که پاسخگوی نیازهای آنها ، مسائل روزانه و تمام ویژگی های مورد نظر آنها باشد. کاربران ساعت های زیادی را در اینترنت می گذرانند تا نیاز خود را پیدا کنند ، اگر شما می توانید نیازهای اساسی آنها را از طریق تولید محتوا برآورده کنید ، می توانید به یک منبع معتبر تبدیل شوید.

به موضوع سطحی نپردازید

یکی از مشکلات اصلی اکثر مقالات وب سایت این است که مطالب کاملاً تیتر دار و بدون جزئیات است. اگر با یک مسئله تخصصی روبرو هستید ، باید سعی کنید همه اطلاعات و مسائل غیر از آن را ارائه دهید. تعیین جزئیات موضوع اصلی ، وب سایت شما را از سایرین متفاوت خواهد کرد.

در چندین مقاله مختلف موضوع را بررسی کنید

بعضی اوقات بعضی موضوعات وجود دارد که جنبه های مختلفی برای توضیح دارد اما با همان موضوع. به عنوان مثال ، این مقاله را برای شما نوشتیم. روش های زیادی برای تولید محتوا با جنبه های مختلف وجود دارد. شما می توانید در هر مقاله روش ها و ایده های مختلفی را توضیح دهید. البته به خاطر داشته باشید که ایده های شما باید جنبه های مختلف داشته باشد نه توالی.

عکس بقیه را بنویسید

اجازه دهید این را با یک مثال نشان دهیم. شما به عنوان یک بازاریاب محتوا ، نقش مفید شبکه های اجتماعی را می دانید و آن را یک نیاز اساسی می دانید و همه در این مورد با شما هم عقیده اند ، اما این بار به جای رسانه های اجتماعی خوب برای بازاریابی محتوا ، معایب آن را بنویسید. . این نوع مقاله ها نشان می دهد که شما به مواردی توجه می کنید که دیگران به آنها توجه نمی کنند و این شما را از دیگران متفاوت می کند. در دنیای تولید محتوا به این موارد “تکنیک های مقاله خوانی” می گویند.

لیستی از مقالات مربوط به محصولات خود داشته باشید

لیست کاملی از کلیه مقالات تولید شده در وب سایت خود تهیه کنید. مزیت این امر این است که شما می توانید به راحتی به سایر بخشهای موضوع اصلی وب سایت خود بک لینک دهید.

بهترین مقالات دیگر محصولات را در وب سایت قرار دهید

همیشه متخصصانی هستند که برای وب سایت های دیگر می نویسند. شما باید این افراد را پیدا کرده و مقالات آنها را در وب سایت خود قرار دهید. منظور ما کپی برداری نیست ، بلکه به روشی متفاوت و نوشتن مطالب آنها با ذکر منبع در قسمت مقالات شماست. البته بهتر است این تکنیک را هفتگی یا ماهانه انجام دهید. این باعث می شود سایت های رقیب شما همان کاری را انجام دهند که شما انجام دهید و منجر به پیوند به سایت شما شود.

مقالات آموزشی تولید کنید

با تولید محتوا میزان بازدید را افزایش دهید

مردم همیشه به دنبال پاسخ سوال “چگونه” هستند ، بنابراین شما باید در تولید o بتوانید به چنین سوالاتی پاسخ دهید