سازنده و مونگر ، ملبورن: هدیه ای که ارزش سفر برای آن را دارد

toastie باید یکی از ساده ترین و در عین حال رضایت بخشی ترین غذاهای راحتی در اطراف باشد. و ما ممکن است به تازگی بهترین کشور را کشف کرده باشیم.

همچنین نگاه کنید به: غذاهای Aussie را که ارزش سفر جاده ای را دارند بپردازید

همچنین نگاه کنید به: 12 غذاخوری برتر استرالیا در کنار آب

ملبورن شهری است که رودخانه یارا آن را به دو قسمت تقسیم کرده است و شکاف فرهنگی عجیب و غریب درست در زیر سطح زمین قرار دارد.

بسیاری از ساکنان شهرهای داخلی تمایل دارند در ضلع شمالی یا ضلع جنوبی مغازه خود را تاسیس کنند و سر جای خود بمانند. خیلی کم استخوانهای تنبل آنها را از طریق آبهای مبهم و مبهم آن آبراهه زیر آب فریب می دهد. یک مراسم خاکسپاری ممکن است این کار را انجام دهد. یا شاید یک فروش انبار ویژه اغوا کننده.

اما من یک چیز را کشف کردم که شخصاً برای آن از یارا عبور خواهم کرد: بزرگترین ساندویچ تست شده ای که تاکنون خورده ام.

اتفاقاً با آن روبرو شدم. در حالی که یک آخر هفته در بازار پرهران ملبورن پرسه می زدم ، کم کم فهمیدم هرکسی که از آن عبور می کردم ساندویچ تست شده ای در مشت خود داشت.

این ساندویچ به معنای واقعی کلمه یک بلوک را در جای خود متوقف کرد. چشمانش به سمت آسمان چرخید و قسم می خورم که اشک کوچکی در گوشه چشمش دیدم. و با این کار ماموریت زندگی من شد که ردیابی این سنگ مقدس را انجام دهم.

من آن را در میانه بازار یک مغازه مخصوص پنیر فروشی به نام Maker & Monger دیدم. صفي از مردم با صبر و حوصله در صف بودند و چون گرايش لمينگ دارم ، به پشت صف پيوستم.

toastie کلاسیک “All American” آنها (14 دلار) است. این برنده است زیرا ترکیبی ساده از مواد برجسته است: چادرهای ورمونت ، پیاز و جعفری روی نان خمیر مایه با کره کشت و نمک دریایی رودخانه موری به پایان رسید.

اگر می خواهید شاخه شاخه شوید ، من می توانم “فصلی” (15 دلار) با قارچ های قهوه ای سوئیس ، سیب زمینی چت ، راکلت ، موزارلا و آویشن را توصیه کنم. این یک کارناوال کل کربوهیدرات است.

toastie ویژه “Fondue” (15 دلار) که از ژامبون برکشایر آزاد استخوان استفاده می کند در TripAdvisor توسط یک فداکار به عنوان “بهترین ساندویچی که در زندگی ام داشته ام” توصیف شده است.

در روزهای جمعه ، شنبه ها و یکشنبه ها با استفاده از گوشت های درجه یک از Gary’s Meats یک “Flaming Rueben” (15 دلار) که با یک مشعل کاملاً خرد شده و “Cubano” (16.50 دلار) انجام می دهند.

بنابراین اگر هرگز خود را در جنوب یارا در ملبورن دیدید ، مطمئناً این جوایز را شکار کنید. حتی اگر بیش از حد مشتاق باشید و مانند من دهان خود را بر روی آن بسوزانید ، شما نمی توانید با چنین کمال کامل دیوانه شوید.

* این کاملاً کنار موضوع است ، اما یک دوست سرآشپز یک بار به من گفت که راز یک تست عالی استفاده از مایونز در خارج به جای کره است. من در ابتدا مشکوک بودم اما لعنت ، مرد درست بود. پخش آن به طور مساوی آسانتر است و به زیبایی مچاله می شود. یک مکاشفه کامل.

دیگر قضایای شگفت انگیز در سراسر کشور

(با تشکر از همکاران ما در خوشمزه برای راهنمایی)

فروشگاه پنیر پنی ، نیویورک غربی

این شیرینی پنیر کبابی از زمانی که برای اولین بار در فروشگاه تخصصی پنیر Potts Point به وجود آمد طرفدارانش را تا حدودی فرقه جمع کرده است. toastie نوعی ورود به قلمرو پنیر است و دارای سه تکه گرویر ، چدار و راکتل است که در مایه جویده شده پنیر قرار گرفته و یک مشت پنیر دیگر روی آن قرار دارد. روزانه فقط ده نفر از این پسران بد ساخته می شوند ، بنابراین سریع اجناس خود را از دست ندهید. pennyscheeseshop.com.au

مونا ، تاس

جنب و جوش هنر مدرن مورد علاقه تاسمانی MONA فقط ارزش ارائه بازدیدهای فرهنگی خود را ندارد ، م institutionسسه هوبارت نیز یک لعنتی خوب انجام می دهد. این غذای مملو از نان که به عنوان بخشی از Wine Bar رزرو شده موزه سرو می شود ، به طرز کنجکاوی جافل پیت کدو تنبل لقب گرفته و از جفت و جور کردن ماسک اردک و پنیر کامت تشکیل شده است. این یک وعده غذایی سبک نیست ، اما چه کسی به نور احتیاج دارد که می تواند خوشمزه باشد. mona.net.au

Toastface Grillah، WA

این سوراخ در دیوار پرت آنقدر پرشور است که منوی آن چیز دیگری ارائه نمی دهد. به وضوح یکی از طرفداران KISS (ساده نگه دارید ، احمقانه است) ، در اینجا هشت جای خالی ارائه می شود که هرکدام از آنها شامل یک ترکیب سه گانه ساده است. گرچه اشتباه است با یک ژامبون و پنیر به سبک قدیمی (همراه با خردل) اشتباه کنید ، اما وطن پرستترین افراد بدون تردید مستقیماً به سمت گیاه Yo Veg (پنیر و وگمیت) می روند. toastfacegrillah.com

Melt Brothers Grilled Cheese Co، QLD

برادران ذوب برادران CBD توسط روابط خون و طرفداران پرشور tostee Felix و Justin Kong راه اندازی شد. این دو نفره با الهام از ساندویچ های پنیر کبابی انحرافی نیویورک ، می خواستند همان چیزی را به استرالیایی ها ارائه دهند که با فروشگاه اختصاصی جعبه ، به خانه خود برگردند. انتخاب منو ما؟ ماکارونی و پنیر با الهام از آمریکا ، همراه با بیکن افرا ، سس کباب دودی ، آئولی و چدار پیر. meltbrothers.com.au

همچنین ببینید:

–بهترین سواحل استرالیا بدون ازدحام جمعیت

–جایی که می توان بهترین schnitty را در استرالیا یافت

–20 ساحل برتر استرالیا شما را شگفت زده خواهد کرد

کیکی که ارزش رانندگی آن را دارد

– بهترین اقامت استرالیا با هزینه ای کمتر از 22 دلار در شب