زمان س :ال: کارگران تاکتیک درمان خاموش را رها می کنند

پس از یک هفته پرسیدن هیچ س theالی از نخست وزیر ، کارگر درمان سکوت را برای کباب کردن اسکات موریسون در مورد مراقبت از کودکان کنار گذاشت.

مخالفان از پرسیدن سوال آقای موریسون در حالی که وی هفته گذشته در قرنطینه بود خودداری کردند.

اما روز دوشنبه ، سخنگوی مراقبت از کودکان کارگر ، آماندا ریشورث ، با استفاده از زمان س toال ، طرح خود را به مجازات والدین برای کار روز چهارم یا پنجم متهم کرد.

این استدلال این است که سقف یارانه سالانه 353،680 دلار و کاهش نرخ ها در برنامه یارانه مراقبت از کودکان – ایجاد شده در زمانی که آقای موریسون وزیر خدمات اجتماعی بود – باعث ایجاد انگیزه مالی برای افراد ثروتمند درآمد ثانویه می شود که بیش از سه روز در هفته کار می کنند.

آقای موریسون گفت: “اگر درآمد بالایی داشته باشید ، از سیاست حزب كارگر برای پرداخت بسیار قابل توجه به افراد با درآمد بالاتر سود زیادی خواهید برد.”

وی افزود: آنچه ما انجام داده ایم اطمینان از پرداخت مالیات كمتر برای همه استرالیایی ها است.

“این کاری است که ما انجام داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم استرالیایی ها پول بیشتری به جیب خود بازمی گردند.”

مربوط هزینه های مراقبت از کودکان در طرح کار کاهش یافته است

آنتونی آلبانی ، رهبر حزب کارگر صبح را با خانم ریشورث در یک مرکز نگهداری از کودکان در نارابوندا ، ACT گذراند.

در آنجا ، مخالفان یک ماشین حساب جدید مراقبت از کودکان راه اندازی کردند تا به خانواده ها نشان دهد که تحت سیاست مراقبت از کودکان کارگر ، چه مقدار پس انداز می کنند.

خانم ریشورث گفت: “کارگران برنامه ای دارند که این فرصت را برای 97 درصد خانواده ها مقرون به صرفه تر کنند.”

“اکنون ، آنچه که برنامه ما انجام می دهد شامل هموار کردن نرخ کاهنده و اطمینان از خلاص شدن از شر سقف سالانه است.

“این ممکن است برای افرادی که زندگی نمی کنند و از مراقبت از کودک تنفس نمی کنند معنای زیادی داشته باشد ، اما برای خانواده ها معنی زیادی دارد.”

خانم ریشورث همچنین دولت را متهم کرد که “نسبت به خانواده هایی که با هزینه های جیبی خود در نتیجه مراقبت از کودکان روبرو هستند” “کور” است.