رویارویی GR یاریس با سلیکا و سوپرا در درگ خانوادگی تویوتاها

در برخی از کشورها حتی استفاده از یک شبکه تقسیم جداگانه الزامی است. ٤. شتاب اولیه ماشین خیلی خوبه، و حتی می شه گفت ماشین هنگام شروع می جهه. از جمله امکانات خودرو می توان به خنک کننده جعبه داشبورد، هشدار دهنده اتمام لنت ترمز، روکش چرمی صندلیها، پشت سریهای فعال شونده هنگام تصادف، روشن شدن خودکار چراغها، سانروف، شیشههای ضد تشعشع فرابنفش، جمع شدن آینهها به صورت برقی، نمایشگر میزان محلول شیشه شوی اشاره کرد. تویوتا هایلوکس دو کابین بلند – تویوتا یاریس صندوق دار – تویوتا یاریس هاچ بک لنت ترمز جلو تویوتا – لنت ترمز عقب تویوتا – صافی بنزین تویوتا – فیلتر روغن … این خودرو با دو جعبه دنده ۵سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک عرضه می شود. آخرین نسل از مجموعه فناوری پیشرفته کمکراننده این خودروساز با نام تویوتا سیفتی سنس (Toyota Safety Sense) نیز بدون پرداخت هزینه اضافی برای خریداران عرضه میشود. شرکت «بورگ جرمنی» (Burg Germany) برای رفع این مشکل از فناوری Glidex استفاده کرده است. یکی از مقرون به صرفه ترین و کوچکترین محصولات شرکت تویوتا، خودرو تویوتا یاریس می باشد که در کلاس B قرار داشته و در قالب نسخه های ۲۰۱۴و ۲۰۱۶ به جاده های کشور وارد شده است.

البته تویوتا یاریس خودروی کوچک شهری شرکت تویوتاست و تنها در بخش خودرو های با صرفه اقتصادی آن هم با خودرو های ساخت ایتالیا و فرانسه رقابت می کند. البته تویوتا یاریس خودروی کوچک شهری شرکت تویوتاست و تنها در بخش خودروهای با صرفه اقتصادی آن هم با خودروهای ساخت ایتالیا و فرانسه رقابت میکند. برنابادی افزود: با توجه به اینکه طراحی و تولید این گیربکس اتوماتیک متعلق به چین و قطعات آن وارداتی است، اگر ضعف فنی برای این سیستم رخ دهد فقط از طریق بخش نرم افزاری میتوانند آن را حل کنند. اولین نکتهای که نظر شما را پس از ورود به کابین این خودرو جلب خواهد کرد، عدم وجود پنل کیلومتر شمار در پشت غربیلک فرمان است؛ زیرا این بخش به ناحیه بالایی کنسول میانی داشبورد نقل مکان کرده که نتیجه کار چندان زیبا از آب در نیامده است. آمبولانس وارداتی مدل 2017 اقساطی صفر کیلومتر ، سفید ، گیربکس دستی.

کامیون مونتاژ مدل 2016 توافقی صفر کیلومتر ، سفید ، گیربکس اتوماتیک. مزدا 323 مدل 1383 27,000,000 230,000 کیلومتر ، نقره ای ، گیربکس اتوماتیک. پاژن پاژن چهار در مدل 1383… برای ساخت سوئیچ و ساخت ریموت انواع مدل تویوتا در مدل های مختلف می توانید با ما تماس بگیرید. قیمت روز انواع خودروها در بازار و نمایندگی ها به همراه نمایش نمودار تغییرات آن: قیمت … انواع خودرو های کارکرده صفر اقساطی یا … بدنه یاریس هم چنین به ویژگی هایی همچون چراغ های جلوی پروژکتوری تیره تر با روشنایی LED، آینه های کناری قابل تنظیم برقی، رینگ های آلیاژی دو رنگ 15 اینچی و غیره مجهز است. رقابتی بین دو هاچ بک جمع و جور که کاملا دیدنی است. یاریس محصولی اقتصادی و جمع و جور از تویوتا است که پیدایش آن به دهه ۹۰ میلادی باز می گردد. نسخههای بنزینی رنو کپچر با پیشرانههایی با حجم ۸۹۸ و ۱۱۹۷ سیسی عرضه میشوند که این پیشرانهها به ترتیب قادر به تولید توان بیشینهی ۹۰ و ۱۲۰ اسب بخار هستند. درحالیکه پیشرانه بهکاررفته در تویوتا یاریس یک موتور ۱٫۳ لیتری ۴ سیلندر است که میتواند ۸۴ اسب بخار قدرت و ۱۲۰ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. تویوتا GR یاریس تیونینگ HKS قدرت موتوری برابر با ۴۷۵ اسب بخار دارد و میتوان آن را یک رقیب جدی برای دیگر خودروهای اسپرت بازار دانست.

در سوی دیگر میدان، نسل چهارم سوپرا با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی ایستاده است که در نسخهٔ توربوشارژ استاندارد، ۳۲۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و عجیب اینکه سوپرای حاضر در این ویدئو کاملاً استاندارد و بدون تغییر است. مطمئناً بهترین و سریعترین Yaris جاده ای هستید ، هرچند که مسلماً نوار این خودرو کم است و 210 اسب بخار قدرت دارد ، یا تقریباً دو برابر آنچه در یک Yaris معمولی دریافت می کنید. تویوتا یاریس سدان در سال 2008 برای اولین بار وارد بازار ایران شد و خریداران ایرانی را با چهره ای جدید از یاریس آشنا کرد, یاریس سدان به یک موتور 1.5 لیتری مجهز بود که توان تولید 107 اسب بخار را داشت. در این زمینه میتوان به لینکلن ام.کی.تی اشاره کرد که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار معرفی شد و سال ۲۰۱۸ را بهعنوان آخرین سال تولید این خودرو خواهیم شناخت. سایر نکات قابل ذکر در این خودرو ترمزهای ایبیاس و کیسه هوا برای مسافرین جلو میباشد. طراحان تویوتا، شکل و شمایل شاسیبلندهای این خودروساز ژاپنی را حفظ کردهاند با این حال یاریس کراس نمای مختص به خود را دارد. و همه اینها با وزن کلی 1.280 XNUMX کیلوگرم. این موتور خروجیهایش را به کمک یک گیربکس شش دنده دستی به همه چرخها ارسال میکند.