ردیابی شماره موبایل از طریق گوگل مپ

ردیابی شماره تلفن همراه در برخی موارد می تواند دشوار و بی فایده تلقی شود ، اما در موارد ضروری دانستن مکان یک تلفن همراه این ویژگی را بسیار مفید و کاربردی می کند ، البته اگر نحوه ردیابی مکان یک شماره تلفن همراه را بدانید بسیار مفید خواهد بود. آسان یکی از موارد شناخته شده برای ردیابی مکان تلفن IMEI ، GPS ، Google Map و غیره است و یکی از بهترین راه ها برای ردیابی شماره تلفن همراه استفاده از Google Map است. در این مقاله از موتور جستجوی SEO ، ردیابی شماره تلفن های همراه را از طریق Google Map در نظر خواهیم گرفت. پیوستن.
نحوه ردیابی مکان شخصی از طریق Google Maps با استفاده از برنامه Google Maps

Google Maps برنامه ای است که بر روی انواع دستگاه های تلفن همراه نصب می شود ، اما تعداد کمی در مورد توانایی ردیابی شماره تلفن ها از این طریق اطلاع دارند. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید.

1. Google Maps را در دستگاه خود (تلفن هوشمندی که می خواهید مکان آن را ردیابی کنید) باز کنید و روی نماد گوشه بالا سمت چپ (نماد سه خط افقی) کلیک کنید.

2. از بین گزینه های موجود ، Location Exchange را انتخاب کنید.

3. اکنون برای ادامه روی دکمه START کلیک کنید.

4. در صفحه بعدی می توانید زمان را انتخاب کنید اگر می خواهید مکان آن شخص را ردیابی کنید. برای افزایش زمان روی نماد “+” و برای کاهش آن روی نماد “-” کلیک کنید. برای ردیابی یک مکان بدون در نظر گرفتن زمان ، فقط گزینه “تا زمانی که آن را خاموش نکنید” را انتخاب کنید. اما پس از انتخاب این گزینه ، سایر گزینه های تبادل مانند WhatsApp ، Telegram ، Email ، Bluetooth و … از بین می روند و قابلیت ردیابی شماره تلفن همراه فقط از طریق پیام ها امکان پذیر است.

5. پس از انتخاب مخاطب از دستگاه خود ، ممکن است یک پنجره بازشو مشاهده کنید که نشان می دهد این مخاطب به حساب Google شما متصل نیست. روی OK کلیک کنید.

6- حالا روی دکمه Submit کلیک کنید و در نهایت پیوند آماده شده را از خود برنامه پیام رسانی ارسال کنید.

7. اکنون از پیوند استفاده کنید تا در صورت تمایل بتوانید مکان فعلی فرد را از تلفن خود مشاهده کنید.

8- همچنین می توانید مکان هایی را از برنامه Maps ارسال کنید. در این صورت ، اعلانی در تلفن خود از دستگاه دریافت خواهید کرد. پس از کلیک بر روی این اعلان ، برنامه Maps مکان فرد را باز می کند و با کلیک روی گزینه “Directions” می توانید به مکان وی بروید.

نیاز به ردیابی شماره تلفن همراه از طریق Google Maps دارید

ردیابی تلفن همراه چیزی نیست که ما بخواهیم به طور معمول انجام دهیم. اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد شماره تلفن همراه خود را ردیابی کرده و از موقعیت فعلی آن مطلع شوید. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. مراقبت از کودکان ، یافتن آدرس یا دانستن جایی که برای اولین بار به کجا می رویم ، تلفن های گم شده یا دزدیده شده ، و هزاران دلیل دیگر که چرا باید تلفن های همراه N را ردیابی کنید. یکی از بهترین راه ها برای این کار استفاده از Google Maps است. به