دکتر فاوسی هشدار داد که “تمام فشار” در مورد شکرگذاری را در آینده فرا می گیرد

کمتر از دو هفته پس از شکرگذاری ، بیش از 100000 آمریکایی در بیمارستان های مازاد با COVID-19 دروغ می گویند.

در کالیفرنیا ، حدود 33 میلیون نفر تحت محدودیت های خانه نشینی حداقل سه هفته از جمله تعطیلات کریسمس در حصر هستند ، زیرا این ایالت به طور متوسط ​​21000 مورد روزانه دارد.

“ما می دانیم که مواردی که به طور بالقوه در اطراف میزهای شام مردم ، فعالیت ها ، برنامه ها ، سفر از طریق شکرگذاری رخ داده است ، در حال حاضر نشان داده می شود. دکتر مارک غالی ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی کالیفرنیا ، روز دوشنبه گفت ، ما روزهای زیادی شاهد این امر خواهیم بود.

“ما معتقدیم که به دلیل این فعالیت ها ، میزان انتقال که تاکنون گزارش کرده ایم احتمالاً برخی از آنها افزایش خواهد یافت.”

مرتبط: به روزرسانی های ویروس کرونا را به صورت زنده دنبال کنید

فرماندار نیویورک ، اندرو کوومو ، که پس از واکنش شدید به توصیه های جمع آوری خود ، با مادر 89 ساله خود برنامه های شکرگذاری را لغو کرد ، انتظار دارد بیمارستان ها بیشتر افزایش یابد.

هر منطقه در ایالت که بعد از پنج روز نرخ بستری در بیمارستان تثبیت نشود ، شاهد ناهار خوری در فضای داخلی است.

آقای کوومو گفت: “اگر می خواهید سیستم بیمارستان را تحت فشار قرار دهید ، پس ما چاره ای نداریم جز اینکه تعطیل کنیم.”

وی دستور داد بیمارستان های سراسر ایالت ، بیش از 4600 بیمار COVID-19 را معالجه کنند ، ظرفیت 54000 تختخوابی خود را 25 درصد افزایش دهند.

بیمارستان های بزرگ جورجیا بیماران را در آمبولانس رد کرده اند و برخی از آنها “شدید” در بخش های اورژانس را ثبت کرده اند ، قانون اساسی Atlanta-Journal گزارش ها.

دکتر آنتونی فاوشی ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده ، گفت که ویروس کرونا ویروس “از شکرگذاری” که در آخرین پنجشنبه ماه نوامبر برگزار شد ، هنوز نرسیده است.

وی روز دوشنبه به سی بی اس گفت: “ما قبل از آنکه مسئولیت کامل تعطیلات روز شکرگذاری را احساس کنیم ، به تعداد سرسام آور موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان رسیده ایم.”

ایالات متحده تقریباً 15 میلیون مورد COVID-19 و بیش از 280،000 مرگ را ثبت کرده است.

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد کل مرگ و میرها در ایالات متحده اواخر روز دوشنبه به 283،621 نفر رسید ، فقط در 24 ساعت گذشته 1390 کشته داشته است. تعداد کل موارد در کشور 14،932،613 مورد بود.

مرتبط: خشم نسبت به برنامه 100 روزه صورت بایدن بایدن

CH RISTMAS “بیشتر از یک چالش”

دکتر فاوسی ، یکی از اعضای گروه ویژه ویروس کرونا ویروس کاخ سفید و مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده ، از نگرانی خود در مورد اجتماعات در “محیط های به ظاهر بی گناه” ، مسافرت و حضور در خانه با دیگران به دلیل برودت هوا می ترسد. در کریسمس حتی پیچیده تر شود.

چرا؟

دکتر فاوسی گفت: “چون تعطیلات طولانی تر است.” به CNN گفت.

“با شکرگذاری ، آخر هفته بود و هفته بعد دوباره به کار خود برگشتید. با کریسمس ، چندین روز قبل شروع می شود ، از کریسمس ، هفته بعد از کریسمس به تعطیلات سال نو و تعطیلات سال نو می رود.

“من فکر می کنم این حتی می تواند یک چالش بیشتر از چیزی باشد که ما با شکرگذاری دیدیم. بنابراین امیدوارم که مردم این را درک کنند و درک کنند که به سختی هر کس نمی خواهد فصل تعطیلات خود را تغییر دهد – اگر اساساً تعطیل نباشد.

“ما اکنون در یک زمان بسیار حساس در این کشور هستیم. ما باید از حقایق و داده ها دور نشویم. این برای همه ما سخت است. “

در توصیه های به روز شده در این ماه ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اظهار داشتند: “با افزایش موارد ، بستری شدن و مرگ و میر در سراسر ایالات متحده ، امن ترین راه برای جشن گرفتن تعطیلات زمستانی جشن در خانه با افرادی است که با آنها زندگی می کنید. “

برای اولین بار در بیش از 30 سال ، دکتر فاوسی با دخترانش فصل تعطیلات را جشن نمی گیرد.

در عوض او قصد دارد 80 سالگی خود را ، در شب کریسمس ، از طریق تماس بزرگنمایی نشان دهد.

دکتر فاوسی گفت که او نمی خواهد مردم “نسبت به انتقال” چالش برانگیز “از شکرگذاری به کریسمس ناامید شوند.

وی گفت: “كاری وجود دارد كه می توانیم در این مورد انجام دهیم.”

“در همان نفس که می گویید” اینها واقعاً اعداد آزار دهنده هستند “، وقت آن نیست که دستانمان را به سمت بالا بریزیم و بگوییم” خوب ، ما درمانده ایم “. نبود.

“چیزهایی وجود دارد که ما به طور قطع می دانیم که ما کشورهای دیگر ، شهرها و ایالت های مختلف انجام داده ایم ، کارهای اساسی اساسی ، استفاده از یکنواخت ماسک ، فاصله فیزیکی ، اجتناب از ازدحام جمعیت و جمع آوری محیط به ویژه در داخل خانه.

“اگر ما این کار را در سرتاسر هیئت مدیره انجام دهیم ، می توانیم موج هایی را که اکنون شاهد آن هستیم ، خنثی کنیم.”

وی گفت بدون تخفیف قابل توجه COVID-19 ، اواسط ژانویه می تواند “یک زمان واقعا تاریک” برای ایالات متحده باشد.

وی افزود: “ما درمانده نیستیم … و کمک واقعاً گوشه ای است.”

مرتبط: چه موقع استرالیا واکسن می زند

دکتر فاوسی به عنوان مشاور ارشد پزشکی COVID-19 رئیس جمهور منتخب جو بایدن فراتر از روز تحلیف در 20 ژانویه ادامه خواهد داد.

پنج روز گذشته آقای بایدن گفت: “من نمی خواهم اینجا کسی را بترسانم اما واقعیت ها را درک کنم.”

“ما احتمالاً 250،000 نفر دیگر را نیز از بین رفته ایم ، از هم اکنون تا ژانویه ، زیرا مردم توجه نمی کنند.”

در همین حال ، انتظار می رود رئیس جمهور دونالد ترامپ روز سه شنبه یک دستور اجرایی را امضا کند تا اطمینان یابد آمریکایی ها به واکسن COVID-19 دسترسی دارند قبل از اینکه ایالات متحده به دیگر کشورها کمک کند.

دولت ایالات متحده امسال 100 میلیون دوز واکسن Pfizer-BioNTech را خریداری کرده است – دو دوز برای 50 میلیون نفر ، در کشوری با بیش از 300 میلیون جمعیت.

واشنگتن پست گزارشات نمایندگان فایزر قبل از تأیید FDA از Operation Warp Speed ​​خواستند دو برابر دوز بخرند ، اما مقامات فدرال این فرصت را رد کردند.

گفته می شود که این شرکت دارویی به دولت ترامپ گفته است که به دلیل معاملات با سایر کشورها قادر نخواهد بود تا اواخر ژوئن یا جولای دوزهای قابل توجه دیگری را ارائه دهد.

اولین انتشار واکسن Pfizer در جهان قرار است روز سه شنبه در انگلستان آغاز شود ، وزیر بهداشت مت هانکوک داوطلب شد تا آن را به صورت زنده در تلویزیون پخش کند تا شک و تردید در مورد تایید سریع آن را تسکین دهد.

انتظار می رود ایالات متحده مجوز اضطراری واکسن های Moderna و Pfizer را در هفته جاری صادر کند ، پس از هر گزارش ، این آزمایش ها 94.5 تا 95 درصد موثر بر آزمایش COVID-19 بود.

دکتر دبورا بیرکس ، هماهنگ کننده پاسخ ویروس کرونا در کاخ سفید ، به NBC News گفت: “واکسن حیاتی است.”

“اما این ما را از این موج فعلی نجات نخواهد داد. فقط ما می توانیم ما را از این موج فعلی نجات دهیم. “

با AFP