دوره آموزشی نینجای سئو و موتورهایجستجو + پروژه عملی

به موتورهای جستجوگر از این دید نگاه کنید که هدف آنها تنها و تنها آن است که بهترین و مناسب ترین نتایج ممکن را برای سوالات کاربران فراهم نمایند. بعد از توضیحات لازم درباره سوالات متداول ، گزینه How To هم آموزش داده میشه. یکی از متداول ترین سوالاتی که توسط کاربران مطرح می شود این است که اهمیت آموزش سئو چیست و چرا بهینه سازی سایت ضرورت دارد؟ اما این کار در خارج از کشور متداول است. به خدمات سئو سایت کوتاه مدت نگاه نکنید این یک پروسه حداقل شش ماهه است و در این شش ماه باید برای آن وقت گذاشت. قبل از اینکه به یک سری تکنیک های خاص بپردازیم ، شما باید با اصطلاح انکر تکست به انگلیسی Anchor Text آشنا شوید. اگر هیچ موضوعی برای راه اندازی سایت ندارید و می خواهید تخصص سئو را فرابگیرید و جایی مشغول به کار شوید یا پروژه سئو بگیرید، یکی از وب سایت با موضوع مشخص در اختیار شما گذاشته می شود که بتوانید به صورت عملی مباحث آموزشی را اجرا کنید. در مسیر رشد نینجای سئو و موتور های جستجو، تمامی تکنیک ها و مباحث آموزشی به صورت حرفهای ارائه شده و مناسب افرادی است که میخواهند به صورت اصولی، پایهای و تخصصی، سئو را آموزش ببینند.

شما در حین کار در سایت خود احتمالا با مشکلات و چالش های زیادی رو به رو می شوید که با تکینک های بهینه سازی سایت می توانید آن ها را حل کنید. گام به گام به شما کمک می کند تا بر روی 210 عامل سئو با استفاده از رویکرد عملی مسلط شوید. امیدوارم خسته نشده باشید یا با خودتون نگفته باشید چقدر کسل کننده! چونکه من تمام اصطلاحات رو گفتم و الان شما در حد یک متخصص معانی اصطلاحات رو میدونید?. بهترین پیشنهادی که می توانیم به شما ارائه کنیم، مطالعه منابع به روز در زمینه سئو و فعالیت در یک مجموعه متخصص سئو می باشد. خب شما با مقدمات سئو دیگه آشنا شدین و وقت آن رسیده که کمی تخصصی تر به شما سئو را بگوییم تا بفهمید سئو چقدر مهم است. به عبارت ساده تر می توان گفت این روش شامل تکنیک هایی است که مطابق قوانین گوگل نیست اما از سوی دیگر گوگل استفاده از آن ها را غیر مجاز اعلام نکرده است. شما می توانید با یادگیری اصول و روش های موثر در بهبود شرایط و عملکرد سایت ، نه تنها سایت خود را مدیریت کنید بلکه با توسعه محتوا ، افزایش صفحات براساس کلمات کلیدی ، روز به روز مخاطبان بیشتری کسب کنید.

پس از گذراندن دوره فوق، انتظار می رود که شما با جایگاه سئو در دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و چرخه سئو را به طور کامل بشناسید، همچنین بتوانید محتوا و اطلاعات غلط و نادرست در حوزه سئو را تشخیص داده و برای سایت خود برنامه ریزی مناسبی در زمینه سئو انجام دهید. که با مطالعه این مقالات و منابع اطلاعات کاملی در رابطه با موارد کلیدی همچون سئو محلی ، الگوریتم های گوگل ، تغییرات موتورهای جستجو ، بهینه سازی سایت های وردپرس و جوملا ، آموزش تولید محتوا ، نحوه ساخت بک لینک و لینکسازی داخلی و سایر اصول سئو بدست می آورید. SEO مخفف Search Engine optimization یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که هدف اصلی آن کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل است. 3. شما یک استراتژی حرفه ای را برای انتخاب عبارت های کلیدی یاد می گیرید و صفحات هدف را در سایت خود را به صورت حرفه ای پیاده سازی خواهید کرد. اگر شما سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید کاربران از آن بازدید کنند و محتواهای شما را بخوانند چاره ای ندارید مگر آنکه آموزش سئو را بگذرانید. با افزایش سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ، گزینه های پیش روی کاربران در هر صنعت و حوزه های افزایش یافته است و آنها نه تنها به مقایسه قیمت و کیفیت خدمات و محصولات توجه می کنند ، بلکه به سایت هایی علاقه دارند که سرعت و عملکرد بهتری داشته باشند و کاربر بتواند سریعتر و بدون دردسر و اتلاف زمان به هدف خود برسد.

یکی دیگر از دلایل اهمیت سئو ، بهبود عملکرد سایت با افزایش سرعت ، کاهش زمان بارگزای و ایجاد تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان است. از طرفی گول نیز سایت هایی که عملکرد و سرعت بهتری دارند رادر رتبه های بهتری قرار می دهد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سئو چیزی نیست که بتوان به طور تئوری یاد گرفت. سئو کلاه خاکستری به بدی کلاه سیاه نیست اما مشخص است که روش های درستی هم شامل نمی شود. مجموعه روش ها و تکنیک هایی که فقط برای فریب گوگل به کار می روند در دسته سیاه قرار دارند. تصور کنید بعد از تلاش و هزینهی زیاد سایتی را راهاندازی کردهاید، اما با گذشت زمان و فعالیتهایی که تاکنون داشتهاید آمار بازدید سایتتان بسیار پایین است. مثلا نباید سرعت صفحه ای با حجم بالا و با تصاویر زیاد یا درخواستهای زیاد را با سرعت صفحه ای که حجم بسیار پایینی دارد مقایسه کرد، ولی بهترین حالت را میتوان زیر 2 ثانیه در نظر گرفت. چگونه در سوشال مدیا فعالیت کنیم که بر سئو سایت تاثیر مثبت بگذارد؟ از طرف دیگر گوگل سالانه آپدیت های زیادی در جهت رتبه بندی سایت ها ارائه می دهد و برای اینکه به بتوانید رتبه یک گوگل تان را همیشه حفظ کنید باید در کنار آموزش سئو بر تغییرات و آپدیت های گوگل هم مسلط باشید.