در حال ورق زدن خانه ها – اگر موج دموکراتیک بر سر انتخابات ایالتی شکسته شود ، تأثیرات آن پایدار خواهد بود | ایالات متحده

مآمریکایی های OST نمی دانم نمایندگان ایالت آنها چه کسانی هستند. فقط 12٪ می توانستند آنها را به طور صحیح در یک مطالعه تعاونی انتخابات کنگره از هاروارد در سال 2018 نامگذاری کنند. اما در روز شنبه اخیر هنگامی که جانت دیاز ، که برای سنای ایالت پنسیلوانیا نامزد می شود ، درهای متعلق به خانواده های متمایل به دموکرات را زد (اطلاعات او سوابق رأی گیری تکه تکه ، به نظر می رسد به عنوان طبیعی خالی نیست. حتی برخی او را شناختند.

در صورت انتخاب ، خانم دیاز اولین دموکرات خواهد بود که از دهه 1870 منطقه را به دست آورد. ایالت سیزدهم ایالت سنا ، که از لنکستر و حومه آن گرفته تا زمین های کشاورزی نورد شده امتداد دارد ، احتمالاً مبارزترین نژاد در یک ایالت جنگ زده است. مدل سازی ما نشان می دهد که پنسیلوانیا ایالتی است که به احتمال زیاد تعیین می کند چه کسی برنده کاخ سفید شود. این همچنین یکی از ایالت های کمیته مبارزات قانونگذاری دموکراتیک است (DLCC) سعی می کند تلنگر بزند.

دموکرات ها برای به دست آوردن کنترل مجلس ایالت پنسیلوانیا و داشتن یک پیروزی در سنا نیز به نه کرسی نیاز دارند. DLCC در 13 ایالت از جمله آریزونا ، میشیگان ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا و تگزاس یک رکورد 50 میلیون دلار خرج می کند. سایر گروه های متمایل به چپ ، مانند کمیته بازتوزیع مجدد دموکراتیک ملی ، به ریاست اریک هولدر ، دادستان کل باراک اوباما ، نیز هزینه های زیادی می کنند.

دموکرات ها از سال 2010 ، زمانی که بیش از حد ، عقب افتاده بودند و کنترل 21 اتاق را از دست داده بودند ، تلاش می کردند این روند را جبران کنند. در طی دو دوره آقای اوباما ، دموکرات ها حدود 1000 کرسی از 4000 کرسی عجیب ایالتی را که در سال 2009 داشتند ، از دست دادند (در مجموع 7383 کرسی وجود دارد). این امر برای آنها نه تنها کنترل دستور کار سیاست ها بلکه در بسیاری از ایالت ها ، کنترل قدرت ترسیم مرزهای مناطق کنگره نیز برای آنها تمام شد.

یک دهه بعد دموکرات ها 39 اتاق از 98 اتاق را کنترل کردند (بدون درنظرگرفتن قانونگذاری یک پارلمان و غیر حزبی نبراسکا) و 450 کرسی از دست رفته را بدست آوردند. با تماشای جسیکا پست ، رئیس سازمان DLCC، آنها ده اتاق قانونگذاری ایالتی را گرفته اند و در کارولینای شمالی و تگزاس راه افتاده اند. بعید است که آنها با موفقیت جمهوریخواهان در سال 2010 مطابقت داشته باشند ، اما فقط به این دلیل که آنها قبلاً راحت ترین اهداف را به دست آورده اند. یک بار دیگر ، در معرض خطر کنترل مجدد محدودیت است. دیوید آبرامز از کمیته رهبری ایالتی جمهوری خواه می گوید این بدان معناست که “یک دهه قدرت در تعادل آویزان است” در 3 نوامبر.

علاوه بر پنسیلوانیا ، ایالت های دیگری که باید تماشا کنند شامل آریزونا است که بیش از 40 سال اتاق مجلسی دموکرات نداشته و حزب فقط به دو کرسی برای چرخاندن مجلس و سه کرسی برای تصدی سنا احتیاج دارد. مجلس تگزاس برای تغییر قدرت به نه صندلی نیاز دارد. مارک جونز از دانشگاه رایس قضاوت می کند که نام دونالد ترامپ در بالای بلیط “خانه تگزاس را بازی کرده است”.

فقط مقیاس هزینه نیست که غیر معمول است. برای چیزی فرار کنید ، یک کمیته اقدامات سیاسی ، 62000 جوان دموکرات را برای تصدی سمت انتخاب کرده است و هفته آینده 500 رای در انتخابات دارد. ریتا بوسورث ، بنیانگذار پروژه خواهر ناحیه ، که داوطلبان را با مناطق نوسان جفت می کند ، به عنوان نمونه ای از تفاوتی که استخدام نامزدها می تواند ایجاد کند ، به کلرادو اشاره می کند. گروه وی در سال 2018 به پاکسازی دموکرات ها کمک کرد. قانونگذاران کلرادو در ژوئن اصلاحات گسترده پلیس را تصویب کردند. فرصت بیشتر برای آن نیز در صندوق های رای است.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به مبارزات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “ورق زدن خانه ها” منتشر شد

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد