در حال حمل و نقل – جو بایدن از یک تیم امنیت ملی با اطمینان خاطر آشنا می شود | ایالات متحده

لاز آن 24 ساعت پس از آنکه دونالد ترامپ به این نتیجه رسید که دیگر نمی تواند از انتقال به دولت آینده جو بایدن جلوگیری کند ، جانباز دموکرات در کنار تیم امنیت ملی انتخاب شده خود به صحنه آمد. وی گفت: “آمریكا بازگشت ، آماده است كه جهان را رهبری كند و از آن عقب نشینی نكرد.” غرغرهای خوشحال کننده تسکین این واشنگتن ، DC، لندن ، توکیو و فراتر از آن ممکن است تصور شود.

حتی بیش از حد انتظار ، انتخاب های آقای بایدن منعکس کننده استرسی بر مهارت ناپایدار ، عمل گرایی و وفاداری شخصی بود. نامزد وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی وی ، به ترتیب آنتونی بلینکن و جیک سالیوان ، از پیشکسوتان مشهور دولت اوباما هستند. آقای بلینکن ، خوش برخورد ، بی روح و بی روح و فرانکوفون ، به عنوان مشاور امنیت ملی معاون سابق رئیس جمهور و به عنوان معاون وزیر خارجه خدمت می کرد. آقای سالیوان ، دارای عقل درجه یک و کمی سخت تر ، یکی دیگر از محبوب های بایدن بود NSA.

دوست بودن ، آنها مانند مایک پمپئو و جان بولتون در گلو یکدیگر نخواهند بود. نتیجه احتمالی مشارکت آنها (نشانه سرد شدن بیشتر) بازگشت به یک دولت کم حاشیه و شایسته و یک سیاست خارجی قابل پیش بینی است که منعکس کننده نظرات دیرینه آقای بایدن است. از آقایان سالیوان و بلینکن انتظار می رود که از طریق اتحاد در صورت امکان با مشکلات جهانی درگیر شوند و م institutionsسساتی را که به آنها متهم شده اند ، دوباره بسازند. آقای بلینکن پیشنهاد کرد که آمریکا باید “تواضع و اعتماد به نفس” داشته باشد تا به متحدان خود اعتماد کند. با وجود ویژگی های آقای بلینکن ، آقای بایدن با انتخاب یک منشی نسبتاً پایین ، ممکن است نشان دهد که وی قصد دارد خود دیپلماسی عالی ترین سطح را انجام دهد.

شنیدن این مسئله به عنوان انکار آقای ترامپ دشوار بود – و هنوز هم سخت تر وقتی که مدیر اطلاعات ملی آقای بایدن (DNI) ، Avril Haines ، قول داد که ، اگر توسط سنا تأیید شود ، “به گفتن حقیقت با قدرت ادامه خواهد داد”. یکی دیگر از کهنه سران دولت اوباما ، و معاون سابق رئیس سازمان سیا، او اولین زن خواهد بود DNI. Alejandro Mayorkas اولین لاتین و مهاجر است که ریاست وزارت امنیت داخلی را بر عهده دارد. آقای بایدن انتخاب شده سازمان ملل سفیر ، لیندا توماس-گرینفیلد ، پیش از اخراج توسط آقای ترامپ ، یک زن سیاه پوستی نادر در اوج دیپلماسی آمریکا بود.

تنوع نامزدهای آقای بایدن نیز از کتابنامه آقای اوباما است. این بخش تا حدی برای تضعیف چپ های تندرو طراحی شده است که رئیس جمهور منتخب قهرمانان آنها را نادیده گرفته است. معرفی وی از جان کری ، به عنوان نماینده قدرتمند آب و هوا ، چالش دیگری برای چپ بود. آقای کری ستونی از تشکیلات بدحاکمه دموکراتیک است. با این وجود چپ باید پست تازه ایجاد شده خود را دوست داشته باشد. نامزدهای آقای بایدن در سراسر حزب به طور مناسب مورد استقبال قرار گرفته اند. از طریق مخالفت ، نماینده الكساندیا اوكاسیو كورتز و سایر جناح های چپ به دلیل باز بودن گذشته برای اصلاحات رفاهی ، خود را به امضای دادخواست علیه احتمال منصوب شدن رئیس دفتر سابق آقای بایدن ، بروس رید ، شخصیتی نسبتاً مبهم محدود كردند. اگر این یک جدال جدی دموکراتیک باشد که برخی گزارش های خبری آن را توصیف کرده اند ، بایدن می تواند آرام باشد.

انتقاد شدیدتر از نامزدهای آقای بایدن از سوی شاهین های جمهوری خواه انجام شده است. سناتور مارکو روبیو آنها را به عنوان دسته ای از افراد خیرخواه ممتاز توصیف کرد که “مراقبان مودب و منظم سقوط آمریکا” هستند. این واقعیت را نادیده می گیرد که بیشتر اعضای آقای ترامپ Ivy Leaguers هستند ، که هژمونی آمریکا را بازیابی نکرده اند – و خانم توماس-گرینفیلد در لوئیزیانا فقیر شد. با این حال اظهارات تند و تیز آقای روبیو بیانگر یک س legitimateال قانونی است که در مورد چگونگی تفاوت رویکرد امنیت ملی آقای بایدن با اوباما متفاوت است.

آقای سالیوان و آقای بلینکن از مناطق اختلاف دولت اوباما (به ویژه در مورد سوریه و چین) انتقاد کرده اند. آقای بایدن همچنین تأکید کرده است که جهان پس از ترامپ با آنچه رئیس سابق وی ریاست آن را دارد متفاوت است. با تعادل ، این احتمالاً به نفع او است.

دولت وی علاوه بر برخورد با حسن نیت ، از اهرم مفیدی برای کار با آن برخوردار خواهد بود ، به صورت تحریم های آقای ترامپ علیه ایران و تعرفه ها بر چین. انگیزه کمی برای کنارگذاشتن عجله خواهد داشت. حتی اگر بتوان ایران را متقاعد کرد که مفاد توافق مهار هسته ای (مذاکره شده توسط آقای سالیوان) را که آقای ترامپ لغو کرده است ، رعایت کند ، آقای بایدن سعی در گسترش آن دارد. و هیچ اشتهایی در واشنگتن برای دادن چیز بیهوده به چین وجود ندارد. علیرغم شعارهای خوشحال کننده ، این ممکن است سیاست خارجی را که نه انکار کامل آقای ترامپ است و نه پذیرفتن مجدد آقای اوباما ، بلکه تلاقی بین این دو باشد.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به مبارزات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “در حال انتقال” چاپ شده است

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد