دروغ های کوچک بزرگ – داستان هانتر بایدن و بازگشت کم اطلاعات به اطلاعات نادرست | ایالات متحده

دONALD TRUMP’S تجمع در مارتینزبورگ – سومین روز حضور در پنسیلوانیا – کمتر از یک کنسرت با بیشترین بازدید یک راکر سالخورده شبیه یک گردهمایی سیاسی بود. فروشندگان فروش تیپیراهن ها ، دکمه ها و آگهی ها در خیابان های منتهی به بند پرواز قرار گرفته اند. این استعداد همه قدیمی های طلایی را از بین برد: “هیلاری کج” ، “آنها اسلحه های شما را مصادره می کنند” ، “مکزیک هزینه دیوار را می پردازد” و تمسخر فراوان یک گروه رقیب (“جو بایدن و سوسیالیست های دموکرات”).

همانطور که در بسیاری از این موارد ، جمعیت چیزهای قدیمی او را بهتر از موارد جدید دوست داشتند. ذکر خانم کلینتون شعارهای “قفلش کن” را از بین مردم برانگیخت. آنها وقتی آقای ترامپ از آخرین هدف خود ، هانتر بایدن ، پسر آشفته رقیب خود ، یادآوری کرد ، آنها با احتیاط ادعا کردند. اما به نظر می رسد اتهامات مربوط به آقای بایدن جوان تر ، رقابت را به نفع آقای ترامپ تغییر نداده است ، همانطور که ادعا در مورد خانم کلینتون چهار سال پیش انجام داد. هدف کمتر فریبنده است و نهادهای آمریکایی آمادگی بیشتری دارند.

این کمک می کند که این ادعاها مربوط به خود کاندیدا نباشد ، بلکه پسرش باشد. رودی جولیانی ، وکیل شخصی آقای ترامپ ، یک نامه الکترونیکی به این آدرس داد نیویورک پست، روزنامه ای متعلق به روپرت مرداک. به نظر می رسد آنها نشان می دهند كه هانتر در حال جستجوی یك معامله سرمایه گذاری چینی در سال 2017 است كه شامل 10٪ سهام سهام “تحت تصرف بود ح برای پسر بزرگ ». یکی از شرکای تجاری سابق هانتر ، تونی بوبولینسکی ، اظهار داشت که “پسر بزرگ” آقای بایدن بزرگتر بود که از فعالیت های پسرش مطلع بود.

یک ایمیل دیگر قصد دارد نشان دهد که هانتر در حال ترتیب دادن جلسه ای بین پدرش و یک مدیر اجرایی در بوریسما ، یک شرکت انرژی اوکراینی است که برای اشغال صندلی در هیئت مدیره خود پول زیادی به هانتر پرداخت می کند. هم مبارزات انتخاباتی آقای بایدن و هم وكیل هانتر می گویند كه چنین جلسه ای هرگز رخ نداده است. اردوگاه آقای ترامپ ادعا کرده است که بعنوان معاون رئیس جمهور آقای بایدن سیاست خارجی آمریکا را منحرف کرد تا به نفع فرزندش و بوریسما باشد. برعکس این امر درست به نظر می رسد: آقای بایدن اوکراین را وادار کرد تا دادستان فاسدی را که تحقیقات در مورد بوریسم را نابود کرده بود ، برکنار کند. اظهارات 22 ساله مالیات آقای بایدن هیچ چیز بدی نشان نمی دهد. وی این ادعاها را “زباله” خوانده است ، اما نه او و نه هانتر اصل بودن ایمیل ها را انکار نکرده اند.

مارک پلیمرپولوس ، استدلال می کند که واقعی یا جعلی بودن آنها موضوع اصلی نیست سیاسرپرست سابق عملیات مرکز مأموریت اروپا و اوراسیا – یکی از بیش از 50 مقام بازنشسته اطلاعاتی که نامه ای را امضا کردند و استدلال کردند که این ایمیل “دارای تمام نشانه های کلاسیک عملیات اطلاعاتی روسیه است”. وی خاطرنشان كرد كه “استفاده از مطالب واقعی علامت مشخصه مبارزات ضد اطلاعات روسیه است”. در سال 2017 روس ها امانوئل ماکرون را هک کردند ، سپس با مارین لوپن برای ریاست جمهوری فرانسه مبارزه کردند ، سپس ایمیل های جعلی و واقعی را با هم مخلوط کردند.

این هک نتوانست نامزدی آقای ماکرون را از خط خارج کند. قانون فرانسه گزارش تبلیغات انتخاباتی را در 44 ساعت قبل از انتخابات ممنوع کرده است و ایمیل ها درست قبل از شروع خاموشی منتشر شده است. چنین قانونی در آمریکا وجود ندارد ، اما رسانه های جریان اصلی بسیار دقیق تر از سال 2016 بوده اند. لسلی استال ، مجری برجسته اخبار ، به آقای ترامپ گفت که این ادعا “قابل تأیید نیست” ، بنابراین نمایش او پخش نمی شود آنها توییتر جلوی نیویورک پستحساب، خشم بسیاری از محافظه کاران.

این اتهامات به طور گسترده در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است و فاکس نیوز بیشتر از آنچه که چهار سال پیش به زباله دان ویکی لیکس انجام داده بودند ، به آنها زمان داده است. اما آنها نتوانسته اند خیلی فراتر از اتاق های پژواک ترامپ دوستانه گسترش پیدا کنند. برخی دیگر از اطلاعات غیرمجاز از مبارزات انتخاباتی آقای ترامپ ، مانند یک فیلم ویرایش شده فریبکارانه که ظاهراً نشان می دهد آقای بایدن از آقای ترامپ به عنوان “جورج” یاد می کند – صرفاً به این دلیل که وی آقای ترامپ را با جورج دبلیو بوش اشتباه گرفته است ، در حالی که او در واقع اشاره به مصاحبه گر ، جورج لوپز – همچنین تغییر کرده اند.

آقای ترامپ در آخرین مناظره خود با آقای بایدن این ادعاها را مطرح کرد ، اما منابع مشخص نبود (مثلاً کسی که هنوز در داستان غرق نشده بود ، نمی دانست “لپ تاپ جهنم” چیست). همانطور که جمعیت در پنسیلوانیا نشان داد ، پارتیزان ها ممکن است اطلاعات غلطی را تأیید کنند که نظرات آنها را تأیید می کند. اما برای تغییر عقاید ، اطلاعات غلط باید مخاطبان گسترده تری را جلب کند و در این مسابقه نیز چنین نشده است.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “دروغ های کوچک بزرگ” منتشر شده است

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد