دانیل اسمیت با انتقاد از یان چاپل ، ضربه سوئیچ ، جنجال ، واکنش

دانیل اسمیت ، ستاره سابق NSW و Big Bash League ، پس از اینکه افسانه کریکت در برابر سوئیچ زدن خشمگین شد ، به یان چاپل برخورد کرد.

کاپیتان سابق استرالیا پس از اینکه گلن ماکسول از آن برای تأثیرگذاری گسترده در طی یک سریال بین المللی یک روزه بین دو کشور که اخیراً به اتمام رسیده است ، استفاده کرد ، از هند خواست که علیه این تاکتیک شورش کند.

تنها مکان تماشای هر مسابقه تور هند استرالیا در Fric Cricket است که از طریق Kayo در دسترس است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

ماکسول یکی از بسیاری از خفاشگران مدرنی است که در تغییر دادن پاها – و گاهی اوقات در دست گرفتن آنها – برای تغییر موضع ، رفتن از راست به چپ دست و بالعکس ، برای بهره برداری از مکان های میدانی مخالفان ماهر است.

بعد از دو مورد ODI با امتیاز بالا ، چاپل گفت این رویکرد در بولینگ منصفانه نیست.

“چگونه یک طرف بازی ، یعنی بولرها ، باید به داور بگویند که چگونه می خواهند کاسه بکشند. و اما ، باتمن ، او به عنوان یک راست دست به صف می شود – من کاپیتان میدان هستم ، میدان را برای دست راست قرار می دهم – و قبل از تحویل توپ ، باتمن یک چپ دست می شود ، “چپل به نه گفت .com.au

وی افزود: “یكی از دلایل اصلی تبدیل شدن وی به چپ دستی این است كه بتواند از آن جاذبه های زمینی استفاده كند. من مدیرانی را که این قوانین را وضع کرده اند دوست دارم ، دوست دارم آنها برای من توضیح دهند که این چگونه عادلانه است. “

“من فقط نمی توانم باور كنم كه بازیکنان در این باره سر و صدا ندارند. اگر من کاپیتان باشم ، خودم می خواهم توپ را بردارم و به داور می گویم که من از بغل دست راست بولینگ می کنم (ویکت) ، و سپس می خواهم بدوم و دورش را بچرخم.

“بدیهی است که داور شکایت خواهد کرد و من خواهم گفت ،” خوب ، تو او را متوقف می کنی (ضرب و شتم کننده) کاری را که فکر می کنم کاملاً ناعادلانه است و من کار غیرعادلانه ای را متوقف می کنم “. اگر مدیران به اندازه کافی هوشمند نیستند که بتوانند آن را تغییر دهند ، نگرش من همیشه این بود: “خوب ، من قانون را به دست خودم می گیرم”.

برداشت چپل بحث های پرشوری را در این بازی برانگیخته است و اسمیت – که 25 بازی درجه یک برای NSW انجام داده و 30 بازی در لیست A برای ایالت خود انجام داده است – معتقد است که این پیرمرد 77 ساله در سمت اشتباه آن است.

اسمیت ، که امروز برای سیدنی سیکسرز و سیدنی تندر در BBL بازی می کرد ، امروز در توییتر نوشت: “با زمان ایان حرکت کن ، عکسهایی از این دست باعث شده این بازی به یک تماشای بسیار لذت بخش تر تبدیل شود ، اجرای آن به مهارت فوق العاده ای نیاز دارد.”

“بگذارید حدس بزنم ، چاپلی از ایده کریکت T20 متنفر بود؟”

مرتبط: کریکت در بحران پس از شیوع ویروس لغو شد

مرتبط: کاپیتان در اثر آشفتگی BBL “شوکه” شد

ماکسول در پایان سری ODI سه مسابقه ای از سوئیچ زدن دفاع کرد و گفت: “این در قوانین بازی است”.

ماکسول هفته گذشته وقتی از وی در مورد نظرات چاپل س saidال شد گفت: “باتینگ به گونه ای تکامل یافته است که در طول سالها بهتر و بهتر شده است ، به همین دلیل است که می بینیم این نمرات عظیم تحت تعقیب قرار می گیرند و نمرات بالا می روند.”

وی گفت: “من فکر می کنم این تلاش بولینگ هاست که با آن مبارزه کنند.

“مهارتهای بولرها هر روز مورد آزمایش قرار گرفته است که بولرها باید تغییراتی متفاوت ، روشهای مختلف برای متوقف کردن خمیرها و نحوه خاموش کردن یک طرف زمین پیدا کنند.

“من تصور می کنم که نحوه تکامل چوب زدن ، فکر می کنم بولینگ باید تلاش کند و تکامل یابد.”

ایان هیلی ، دارنده سابق حریف اوسی با ماکسول موافقت کرد و گفت که این وظیفه بولرها است که تنظیم کنند ، در حالی که اسپین کینگ شین وارن در کنار چاپل بود.

وارن گفت: “ما به عنوان یک بولر باید مشخص کنیم که با چه دستی بولینگ می کنیم و با چه طرف ویکت بولینگ می کنیم.”

“من یک میدان را برای یک بتسمن دست راست تنظیم می کنم ، بنابراین اکنون وقتی آنها سوئیچ ضربه می خورند ، من در واقع در مقابل یک خفاشگر دست چپ بولینگ می کنم.

“من مطمئن نیستم که آن را دوست دارم. ارزش بحث دارد ، ارزش بحث و گفتگو دارد تا مشخص شود چه چیزی درست است.

“شاید بولر بتواند پشت داور بدود و دور یا دورش کاسه بکشد.”