خواستگاری از ریاست جمهوری – دونالد ترامپ به دادگاه مراجعه می کند | ایالات متحده

دبلیودر دست گرفتن او شانس مجدد انتخابات در غرب میانه در 4 نوامبر متزلزل می شود ، دونالد ترامپ یک طرح پشتیبان تهیه کرد: نجات از طریق دادخواهی. “ما خواهیم رفت آمریکا دادگاه عالی ، “او ساعاتی پس از روز انتخابات گفت ، و تکرار یک مانترا چند هفته ای را توجیه کرد عجله برای نصب ایمی کونی بارت روی صندلی مرحوم روت بادر گینسبورگ. وی بدون هیچ توضیحی اعلام کرد که ادامه شمارش آرا “تقلبی در بین مردم آمریکا” است. “ما می خواهیم همه رای گیری متوقف شود.”

استراتژی قانونی پراکندگی که ساعتها بعد بوجود آمد ، هوای ناامیدی را در پی داشت و همانطور که وعده داده شده بود ، تلاش برای متوقف کردن در شمارش آرا در ایالاتی بود که آقای ترامپ در آن پیشتاز بود و شاید در برخی دیگر که عقب بود. آقای ترامپ و هوادارانش اکنون در جورجیا ، میشیگان ، نوادا ، پنسیلوانیا و ویسکانسین شکایت کرده اند. کمپین ترامپ ادعا می کند در پنسیلوانیا ، مقامات سرکش “در پشت در” برای جو بایدن را باز می کنند. لباسهای بیشتر ممکن است در آریزونا بیایند. با این حال ، به احتمال زیاد تحریم دعاوی موجب تغییر سرنوشت رئیس جمهور نمی شود تا توئیت وی مبنی بر اینکه “بدین وسیله ایالت میشیگان را ادعا می کند” ، جایی که آقای بایدن قبلاً پیروزی خود را اعلام کرده بود.

وکلا و متحدان آقای ترامپ به خصوص در پنسیلوانیا مشغول کار هستند ، جایی که رئیس جمهور نیز پیش از موعد اعلام پیروزی کرده است. امید به برد حداقل به پنج پرونده قضایی متکی است. چهار تا از آنها سیب زمینی کوچکی هستند. مبارزات انتخاباتی ترامپ از رد یک بند قاضی شکایت خود مبنی بر عدم دسترسی کافی کارگران مبارزات انتخاباتی به منظور نظارت بر رأی دادن درخواست تجدید نظر می کند. دعوای دوقلو در دادگاه های ایالتی و فدرال شامل رأی دهندگان نامه پستی است که به دنبال اصلاح خطاهایی مانند پاکت گمشده یا امضای رای نامناسب هستند. بر اساس یکی از پرونده های ارائه شده ، فرصت “درمان” یک رأی گیری “خطر بالایی از به خطر انداختن صداقت” انتخابات را در پی دارد. در دعوای دیگری ادعا می شود که اگر تا 9 نوامبر برطرف نشود ، آرای پنسیلوانیا که فاقد مدارک شناسایی هستند ، باید بیرون ریخته شود.

هدف چنین تلاش هایی این است که به آقای ترامپ امتیازات کمی بدهند. به نظر می رسد هیچ یک از آنها قصد تغییر چشم انداز انتخاباتی رئیس جمهور یا جلسات دادرسی در دادگاه عالی آمریکا را ندارند. دادگاه عالی ایالت نوادا در تاریخ 3 نوامبر یک شکایت متهم به مشاهده را رد کرد و دریافت که ناظران مبارزات انتخاباتی ترامپ دسترسی زیادی دارند. به نظر می رسید قاضی در تاریخ 4 نوامبر از یکی از چالش های رای گیری تحت تأثیر قرار نگرفته است. قاضی پرسید ، قانونگذار پنسیلوانیا قصد ندارد “رای دهندگان را انتخاب کند ، نه از حق رای دادن؟”

نبرد با سهام بالاتر برای مسابقه پنسیلوانیا است حزب جمهوری خواه پنسیلوانیا v Boockvar، پرونده ای که دو بار به دیوان عالی کشور رفته و اکنون برای سومین بار بازگشته است. این موضوع شامل حکم دادگاه عالی ایالت پنسیلوانیا در ماه سپتامبر ، در میان بیماری همه گیر ، مبنی بر اجازه تمدید سه روزه به مهلت دریافت آرا mail نامه های پستی است. رقیبان جمهوری خواه نتوانستند پنج قاضی را متقاعد کنند که این اقدام غصبی غیرقانونی از اراده قانونگذار ایالت است. آنها یک هفته بعد دوباره تلاش کردند و ناکام ماندند ، وقتی که دادگستری که بارت تازه کار کرده تصمیم گرفت در این ماجرا شرکت نکند.

اما در تاریخ 28 اکتبر ، در یک نظر جداگانه مربوط به سفر دوم پرونده به دادگاه ، سه قاضی به حزب جمهوریخواه پنسیلوانیا گفتند که ممکن است شانس بیشتری داشته باشد که بار سوم را بپرسد. با پذیرش این دعوت ، مبارزات انتخاباتی ترامپ با امید به خرد کردن هر آرا arri پس از روز انتخابات ، به این پرونده پیوسته است.

اگر انتخابات ریاست جمهوری به پنسیلوانیا خاتمه یابد ، آراming متوقف شده در 9 نوامبر – آرا thatهایی که به آقای بایدن کمک می کند تا کسری بودجه خود را پاک کند – ممکن است همان چیزی باشد که آقای ترامپ برای دستیابی به یک اختلاف ناچیز و کسب 20 رای مهم در انتخابات نیاز دارد. اما اگر آقای بایدن راهی برای دستیابی به 270 رأی بدون ایالت کیستون پیدا کند ، ممکن است این اتفاق نیفتد. تلاش برای متوقف کردن رای گیری در میشیگان ، انداختن یک رأی کوچک از آراots پستی در یک ایالت جورجیا یا مجبور کردن بازشماری مجدد در ویسکانسین ، جایی که آقای بایدن از 20 هزار رأی برتری برخوردار است ، همه کیشوتیک به نظر می رسد.

آقای ترامپ چهار سال پیش با مبارزات جدی و بدون زندانیان ، کاخ سفید را برنده شد. به نظر می رسد او قصد دارد آن را از دست بدهد – اگر انتخابات 2020 به نتیجه برسد – تقریباً با همان وضعیت.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “خواستگاری از ریاست جمهوری” منتشر شد

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد