خطای نظرسنجی redux – نظرسنجی ها – و مدل پیش بینی ما – پشتیبانی از Jo Biden را بیش از حد تخمین زده اند | ایالات متحده

ایN صبح روز انتخابات ، اقتصاد دانمدل پیش بینی انتخابات به جو بایدن شانس 19 در 20 برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را داد. به محض اینکه همه آرا جمع شد ، آقای بایدن سال آینده احتمالاً پشت میز تصمیم گیری می نشیند. اما با اختلاف بسیار نزدیکتر از آنچه پیش بینی می کنیم خواهد بود.

همانطور که ما برای فشار دادن صحبت کردیم ، آقای بایدن 253 رای انتخاباتی را جمع کرده بود. او به نظر می رسد که در ایالت های کافی پیشرو است که بتواند حاشیه خود را به 270 برساند – آستانه برنده لازم برای پیروزی. او می تواند 20 رای دیگر در پنسیلوانیا کسب کند زیرا آراots نامه های الکترونیکی افزایش می یابد. این هنوز از 356 مورد پیش بینی ما کاملاً خجالتی است.

به بیان ساده ، این بدان دلیل است که رئیس جمهور عملکرد بسیار بهتر از نمایش ناخوشایند نظرسنجی های مورد انتظار را داشته است. آقای بایدن ممکن است کمتر از یک درصد ویسکانسین را از آن خود کند ، در حالی که نظرسنجی ها حاکی از آن است که وی با هشت امتیاز پیشی گرفته است. این مدل در اوهایو ، آیووا و فلوریدا نیز به همان نسبت بزرگ گنجانده شده است.

بسته به چگونگی پایان کار کشورهای باقیمانده ، انتظار می رود آقای بایدن یکی از 270 ، 290 یا 306 رأی انتخاباتی را به دست آورد. نمایش در 270 خارج از فاصله اطمینان 95٪ ما برای دامنه نتایج است ، به این معنی که سطح اطمینان ما بیش از حد بالا است. نتایج احتمالی دیگر در انتهای پایین خواهد بود – از هر سه یا چهار شبیه سازی که انجام می دهیم ، یکی انتظار می رود.

اقتصاد دانمدل فهمیده بود كه آقای بایدن در بسیاری از نقاط راحت جلوتر است و تصور اینکه او همه آنها را از دست بدهد دشوار است. اما شاید نزدیک شده باشد. خطاهای ما ممکن است ضعف کلی مدلهای کمی را منعکس کند: آنها سعی می کنند با برآورد از گذشته آینده را پیش بینی کنند. شاید این انتخابات ، که در میانه یک بیماری همه گیر و یک اقتصاد بی ثبات برگزار شد ، این فرض را بیش از حد گسترش دهد.

معمولاً خطاهای نظرسنجی از الگوی انتخابات گذشته پیروی نمی کند زیرا نظرسنجی ها برای اصلاح اشتباهات خود بسیار تلاش می کنند. با این حال نظرسنجی ها بیش از حد مواضع آقای بایدن و هیلاری کلینتون را در اکثر ایالت ها – و اغلب با اندازه های مشابه – بیش از حد ارزیابی کردند.

یک احتمال نگران کننده این است که نظرسنجی ها به طور دقیق سهم سفیدپوستان طبقه کارگر را که از آقای ترامپ حمایت می کردند اندازه گیری نکردند. قبل از انتخابات ، نظرسنجی ها نشان داد که آنها به سمت آقای بایدن تغییر جهت داده اند. اما بازگشت مقدماتی انتخابات نشان می دهد که شهرستانهایی که تعداد زیادی رأی دهنده طبقه کارگر سفیدپوست دارند واقعاً بیشتر به سمت آقای ترامپ حرکت می کنند. این نشان می دهد که در وهله اول سفیدپوستان طبقه کارگر حامی ترامپ کمتر به پاسخ دهندگان نظرسنجی پاسخ می دهند. در صورت اثبات درست بودن این نظریه ، این مسئله می تواند برای صنعت نظرسنجی مسئله ای جدی ایجاد کند.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “دو بار نفس کشیدن” چاپ شده است

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد