خبرنگار از واکنش داستین جانسون ، برنده ، اخبار گلف ، پائولینا گرتزکی شوکه شد

آماندا بالیونیس نزدیک به یک دهه است که با داستین جانسون مصاحبه می کند ، و گزارشگر CBS Sports وقتی قهرمان مستر تازه ضرب شده در مسابقات قهرمانی در آگوستا شکست خورد و در هنگام گپ خود گریه کرد ، مانند هر کس تعجب کرد.

بالیونیس به The Big Lead گفت: “بسیار (متعجب).” “من از زمان شروع پوشش گلف در سال 2011 با داستین مصاحبه کرده ام و شما می دانید چه انتظاری دارید.

“او می خواهد به سوالی که شما می پرسید پاسخ دهد و او عملکرد خود را کم اهمیت جلوه می دهد و همیشه آن را به اجرا و فرماندهی می کشد. وقتی او خوب بازی نمی کند ، در این مورد نیز بسیار صادق است اما به طور کلی بی احساس است. حتی وقتی او اولین رشته خود را کسب کرد ، احساسات زیادی وجود نداشت.

“من فکر می کنم آنچه اتفاق افتاده است ، این است که او ژاکت سبز را در تمرین پوشیدن سبز پوشیده بود ، (قهرمان 2019) تایگر (وودز) آن را فقط روی او قرار داده بود و در آن لحظه فقط او را ضربه زد که او موفق شد رویای کودکی. “

جانسون معمولاً رواقی – که به سختی یک ساعت از آگوستا در ایرمو ، کارولینای جنوبی بزرگ شده بود – با کمترین رکورد 20 بر صفر را از آن خود کرد تا برای اولین بار در حرفه خود مستر را از آن خود کند و رکورد مسابقات زیر 18 سال را که در دست داشت شکست. تایگر وودز در سال 1997 و جوردن اسپیت در سال 2015.

“او یک ساعت دور از این زمین گلف بزرگ شد. بالیونیس گفت: “این یکی بود ، و وقتی از او سوال کردم

“دیدن این بسیار باورنکردنی بود زیرا ما معمولاً داستین جانسون بسیار کنترل شده را می بینیم و به نوعی پشت پرده نگاه می کنیم ، که به نظر من فوق العاده بود.”

جانسون 36 ساله پیش از این در مسابقات حرفه ای خود یک تورنمنت مهم کسب کرده بود ، مسابقات US Open 2016 ، و او سال گذشته در آگوستا به مقام دوم دست یافت. بازیکن شماره 1 رنکینگ جهان وقتی از او روز دوشنبه س wasال شد که بردن مسترز برای او چه معنایی دارد ، نزدیک به 10 ثانیه مکث کرد.

بالیونیس گفت: “به وضوح چنین لحظه ای آسیب پذیر برای او بود و کار من این است که سعی کنم فضایی را ایجاد کنم تا فرد احساسات و عواطف واقعی خود را در آن لحظه به من بدهد.”

“من فکر می کردم که او معتبرترین شخص خود است و این کاری نیست که او همیشه در انظار عمومی انجام می دهد. لازم بود به او فضا بدهم.

“اگر او بتواند سخنان خود را جمع کند ، عالی است ، اما اگر نتواند ، این سکوت و واکنش او احتمالاً چیزی بیش از کلمات می گوید … در آن لحظه ، من قصد داشتم که داستین دقیقاً همان جایی که لازم بود باشد.”

مرتبط: لباس جسورانه Golf WAG “10 از 10”

مرتبط: شوت بی پروای پیج اسپیراناک به سمت مسترز فلاپ

این مقاله ابتدا در نیویورک پست منتشر شد و با مجوز تکثیر شد