حرکت درست همراه – دونالد ترامپ ، ایمی کونی بارت را به دیوان عالی کشور معرفی می کند | ایالات متحده

در صورت تأیید سنا ، قاضی 48 ساله دادگاه تجدید نظر اکثریت محافظه کار 6-3 را در بالاترین دادگاه آمریکا محکم خواهد کرد


برای سومین بار در اولین دوره ریاست جمهوری خود ، دونالد ترامپ یک قاضی دادگاه تجدیدنظر جوان و بسیار محافظه کار را برای پر کردن جای خالی دادگاه عالی معرفی کرده است. انتخاب آقای ترامپ در تاریخ 26 سپتامبر ایمی کونی بارت ممکن است مهمترین انتخاب وی باشد. در سال های 2017 و 2018 ، رئیس جمهور جانشینان قاضی منصوب جمهوری خواهان را بیشتر جانشین های همفکر خود جایگزین کرد. آقای ترامپ با انتخاب خانم بارت ، 48 ساله ، برای تصدی کرسی 27 سال در اختیار روت بادر گینسبورگ ، یک نماد لیبرال ، قرار است آقای ترامپ دادگاه عالی را برای دهه ها از تعادل ایدئولوژیک خارج کند.

نامزدهای آقای ترامپ برای نیل گورسوچ و برت کاوانو پس از انحراف و درام بسیار صورت گرفت. این بار تلاش کمی برای غافلگیری صورت گرفت. اگرچه آقای ترامپ در 21 سپتامبر گفت كه پنج نامزد در دست بررسی است ، وی فقط با یكی جلساتی برگزار كرد و كلمه ای قبل از مراسم گل سرخ کاخ سفید اظهار داشت كه خانم بارت سر و صدا می كند.

خانم بارت از سال 2017 در دادگاه تجدیدنظر مدار هفتم ، از نظر آقای ترامپ ، که وی را برای این کار محکوم کرد ، “زنی با دستاورد بی نظیر ، دارای عقلی برجسته ، اعتبار عالی و وفاداری بی حد و حصر به قانون اساسی” است. وی که دانشجوی برتر کلاس دانشکده حقوقش در نوتردام بود ، پس از آنکه یکی از استادانش یک توصیه یک جمله ای به فقیه محافظه کار افسانه ای فرستاد ، آنتونین اسکالیا را برای دادگستری منصوب کرد: “ایمی کونی بهترین دانشجویی است که من تاکنون داشته ام.” خانم بارت به مدت 15 سال در مدرسه مادر خود به تدریس ادامه داد و در آنجا سه ​​بار جایزه برتر تدریس را به دست آورد. طیف گسترده ای از دانشجویان و همكاران از نامزدی وی حمایت می كنند.

خانم گینسبورگ قرار است این هفته در گورستان ملی آرلینگتون به خاک سپرده شود. آقای ترامپ و خانم بارت ، با كف تشویق ، تأثیر عمیق وی را در قانون اذعان كردند. عدالت 115 بالقوه گفت: “آیا باید تأیید شوم” ، “من مراقب کسانی هستم که قبل از من آمده اند.” خانم بارت گفت: “خانم گینسبورگ” نه تنها سقف های شیشه ای را شکست ، بلکه آنها را خرد کرد. کمیته سناتور جمهوریخواه ملی با استفاده از این لحظه ، اگر استانداردهای سلیقه خوب نبود ، از طریق توییتر از یک کمپین جمع آوری کمک مالی پیرامون یک تی شرت “بدنام ACB” رونمایی کرد که با نام مستعار و تصویر مشهور عدالت گینسبورگ همکاری می کند. میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، که از موضع خود در سال 2016 که هنوز جای خالی دادگاه عالی در سال های انتخابات پر نشده باقی مانده است ، اظهار عقیده کرد “به نظر مناسب است که یک زن درخشان و با استعداد دیگر در اوج شغل مشترک خود پیروی کند که در [Justice Ginsburg’s] قدم های خود را به دادگاه. “

درخشش و استعداد خانم بارت تنها فضیلت نیست که او را به عنوان یک گزینه طبیعی برای این انتصاب تبدیل کرده است. از دهه 1980 جمهوری خواهان چنین داشته اند Roe v Wade– حکم دادگاه عالی در سال 1973 که سقط جنین را در سراسر کشور قانونی اعلام کرد – در موهای متقاطع آنها. دادگاه نظارت بر تعدیل حقوق سقط جنین در دهه های بعدی را بر عهده داشته است. یک روش سقط جنین دیررس ممنوع شده است. مقررات با ارزش مشکوک کلینیک های کرکره ای را دارند. زنانی که به دنبال پایان دادن به بارداری خود هستند ، باید سونوگرافی ، دوره های انتظار ، اخطار والدین و سایر موانع را رعایت کنند. اما اگر خانم بارت متوجه شود که به واشنگتن دی سی نقل مکان می کند ، دادگاه عالی ممکن است به زودی اکثریت را برای پاک کردن داشته باشد قلیه از کتاب ها و مسئله حقوق سقط جنین را به ایالات خاص برگردانید.

خانم بارت در نوتردام عضو دانشکده زندگی دانشگاه بود (گروهی برای کسانی که “ارزش زندگی انسان ها را از زمان لقاح تا مرگ طبیعی احترام می گذارند”) و در مورد اعتقاد او به اینکه زندگی از زمان لقاح آغاز می شود صریح بود. او نوشته است که سقط جنین “همیشه غیراخلاقی” است و به احکام مربوط به مدار هفتم که مجوز محدود کردن سقط را به ایالات می دهد ، پیوسته است. با توجه به دیدگاه وی مبنی بر اینکه قضات دادگاه عالی وظیفه کمی دارند که از سابقه هایی که به نظر آنها نادرست است ، حمایت کنند – دیدگاهی که از دیدگاه دادگستری کلارنس توماس ، در جناح راست افراطی دادگاه پیگیری می شود – ناظران طرفدار انتخاب و طرفدار زندگی معتقدند که وی خود را موظف به نگه داشتن ببیند قلیه شناور

خانم بارت طی چندین سال حضور در پست فدرال در مورد سایر موضوعات مهم موضع محافظه کارانه ای را اتخاذ کرده است. در سال 2019 او در مورد “حق طبیعی دفاع از خود” نوشت که متمم اصلاحیه دوم را هنگام مخالفت با حکمی که به دولت ها اجازه می دهد زندانیان متهم را از داشتن اسلحه منع کنند ، متمرکز کرد. یک پرونده تبعیض نژادی گسترده در سال 2017 شامل یک خرده فروشی لوازم جانبی خودرو بود که کارمندان را بر اساس نژادشان به فروشگاه ها اعزام کرده بود – کارگران آفریقایی-آمریکایی به مناطقی از شهر که بیشتر آفریقایی-آمریکایی ها در آن زندگی می کردند اعزام شدند. پس از آنکه هیئت سه قاضی نگرانی کمیسیون فرصت های شغلی برابر را در مورد این ترتیب سلب کرد ، خانم بارت به عنوان دادگاه کامل به رسیدگی مجدد به پرونده رأی داد. چندین عضو دیگر در مدار هفتم این تصمیم را با یادآوری رژیم “جداگانه اما برابر” که تقریباً هفت دهه پیش مغایر با قانون اساسی تلقی شد ، مورد انتقاد قرار دادند. Brown v Board of Education.

در مورد امور مهاجرت و سیاست های جنسیتی ، به نظر می رسد خانم بارت نیز با اولویت های جمهوری خواهان همسو باشد. در ماه ژوئن گذشته ، خانم بارت از صدور حکمی مبنی بر جلوگیری از قانون “اتهام عمومی” دونالد ترامپ که کارت های سبز مهاجران را که بیش از حد به مزایای دولت اعتماد می کنند ، انکار می کند ، مخالفت کرد. در سال 2019 ، خانم بارت نیز به عقیده ای پیوست که به یک دانشجوی پسر اجازه داد از دانشگاهی که پس از یک اپیزود ادعای خشونت جنسی او را تنبیه کرده است ، شکایت کند. خانم بارت نوشت ، ممکن است مقامات دانشگاه طرف این زن متهم شده باشند ، “زیرا او زن است و … باور نمی کند[d] جان دو چون یک مرد است. “

از زمان درگذشت خانم گینسبورگ ، دموکراتها گریه می کردند که سناتورهای جمهوری خواه از سال 2016 که خواستار مخالفت با مریک گارلند ، انتخاب آقای اوباما برای صندلی آقای اسکالیا شدند ، مواضع خود را رها کردند ، بر این اساس که رای دهندگان باید از جای خالی صحبت کنند. آنها مطمئناً این استاندارد دوگانه را وقتی خانم بارت برای جلسات دادرسی وارد می شود ، مورد تمسخر قرار می دهند ، به خصوص که رای گیری زودهنگام در انتخابات نوامبر در چندین ایالت در حال انجام است. اما دموکرات ها با 47 رأی در سنا 100 کرسی و تنها دو جمهوری خواه که می گویند با نامزدی سریع مخالف هستند ، فرصت کمی دارند که خانم بارت را متوقف کنند.

در عوض ، به نظر می رسد که دموکرات ها در تلاش برای تحریک رای دهندگان علیه آقای ترامپ و نامزدهای رأی دادن جمهوری خواه در ماه نوامبر ، به معنای نامزدی خانم بارت برای مراقبت های بهداشتی هستند. دیوان عالی کشور در تاریخ 10 نوامبر ، یک هفته پس از انتخابات ، به چالش قانون اساسی مقرون به صرفه پرداخته و کاخ سفید به دنبال دو بی نتیجه حساب در دادگاه عالی در هشت سال گذشته به تلاش برای بطلان قانون می پیوندد. جو بایدن پس از مراسم نامزدی باغ گل رز ، در توییت خود نوشت که خانم بارت “یک حقوقدان دارای سوابق کتبی مخالفت با تصمیم دادگاه برای تأیید قانون مراقبت مقرون به صرفه” است. این درست است: او رئیس دادگستری جان رابرتز را به خاطر آمدن برای نجات اوباماکر در سال انتقاد کرد فدراسیون ملی تجارت مستقل v Sebelius (2012) اما لزوماً اینگونه نیست که خانم بارت این بار رأی به کشتن اوباماکر بدهد در صورتی که به موقع برای استدلال شفاهی نشسته باشد کالیفرنیا در تگزاس: ماهیت چالش حقوقی کاملاً متفاوت است.

خانم بارت اظهارات خود را در کاخ سفید بست و گفت که “هیچ توهمی ندارد که راه پیش روی من آسان خواهد بود ، چه برای کوتاه مدت و چه برای مسافت طولانی.” آقای ترامپ ، شاید با درک دقیق تری از چگونگی کارکرد قدرت خام با اجرای سناتور ماکیاولیایی مک کانل ، با یادداشت اطمینان بخشی پایان یافت. وی به نامزد خود گفت: “من می دانم كه شما دو هفته شلوغ خواهید داشت ، اما من فكر می كنم این كار آسانتر از آنچه شما تصور می كنید خواهد بود.”

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به مبارزات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد