حرف آخر بهترین راه حل قبولی در کنکور

آزمون قبولی؛ بزرگترین ماراتن علمی کشور که هر خانواده و همه با آن روبرو هستند. شرکت کنندگان ، مانند هر حرفه دیگر ، به ابزار و تجهیزات خود ، که منابع مورد نیاز برای کنکور است ، نیاز دارند. با این حال ، به دلیل منابع عظیم کنکور و عدم دانش کامل داوطلبان امروز ، ما در حال ثبت نام شما در یک سبک کاملا جدید با استفاده از بهترین کنکورهای موسسهE در ایران ، یعنی بهترین تکنیک های تدریس هستیم. برای ارائه دوره های امتحانی حرف آخر را بیاورید. … همه را با بهترین عملکرد ممکن (51 زیر 300) متعجب کرد. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

نام پروفسور عبدالرضا منتظری بارها در شبکه های مجازی ، برنامه های تلویزیونی و حتی اخبار ملی دیده شده است. موسسه معلم ریاضی و مدیر اداری در سال 2011 تاسیس شد و برخلاف سایر موسسات و منابع ، آزمون مقدماتی پویا را برای همه دوره ها ارائه می دهد. این موسسه از بهترین اساتید ایران تشکیل شده است ، از جمله کامیار پیمان ، فیزیکدان تغییر پارادایم. پروفسور سیلوانی با استفاده از سه فرمول بدون فرمول تمام مشکلات شیمی را در سه ساعت تدریس می کند و پروفسور آریلزا یوسفیان پور که با آموزه های منحصر به فرد خود در دوره های دینی شما را فراموش می کند. برای کسب اطلاعات در مورد این موسسهE ، می توانید به وب سایت حرف آخر مراجعه کرده و از آموزش های رایگان استفاده کنید.

با پروژه 6040 آرزوهای خود را برآورده کنید!

حدود پنج ماه قبل از کنکور ، داوطلبان و والدین آنها تحت فشار قرار گرفتند تا بهترین نتیجه ممکن را در زندگی خود بگیرند. همه خواهان نتایج بهتر هستند ، اما متأسفانه وقت ندارند ، که ناامیدکننده تر از بازه زمانی فعلی است. اما نگران نباشید !!! موسسهE حرف آخر طرحی به نام 6040 برای داوطلبانی که نمی توانند به درستی تحصیل کنند ، در نظر گرفته است. پروژه 6040حرف آخر ، همانطور که از نام آن پیداست ، به بخشهای 60 و 40 تقسیم شده است. هر بخش نشان دهنده یک دوره است. پروژه 60 به معنای 60 روز مطالعه در تمام دوره های کنکور است و پروژه 40 به معنای 40 روز بررسی ، مقایسه ، جمع بندی و شفاف سازی آزمون است. این بدان معنی است که یک داوطلب می تواند با مرور و شرکت در 20 آزمون پیچیده ، 9 ساعت در روز و 100 روز بر روی پرونده ، پرونده خود را ببندد. در ادامه می توانید پکیج خواص فیزیکی مواد حرف آخر را هم مشاهده کنید.

شناسایی یک پروژه ناقص سالها به طول می انجامد. با این حال ، مطمئن باشید که پروژه کامل است و از 0 تا 100 امتیاز را پوشش می دهد. دلیل این بیانیه در پیش نویس شماره 40 آمده است. این بدان دلیل است که تمام 98 کنکور برای داوطلب انجام شده است و برای پاسخگویی به این تست ها ، داوطلب باید بر کلیه مطالب کنکور تسلط داشته باشد ، به طوری که این موارد وجود آزمون را در آزمون نهایی ثابت می کند. او انجام می دهد این پروژه به آرامی تکمیل خواهد شد و داوطلبان در تمام موارد لازم برای قبولی در کنکور آموزش می بینند. دلیل دوم این پروژه محقق شد و سال گذشته چندین نفر در پروژه 6040 مانند بهزاد خادمی ، راجین ، خانه یاری و مجتبی سعادت بیشا توانستند حرف آخر را دور بزنند. بود.

20 درصد از پروژه 6040 به صورت رایگان!!!

پروژه 6040 اولین بار در سال 1397 به ایران وارد شد. دو سال بعد ، نتیجه توجه مردم را به خود جلب کرد. برای کسانی که در انتخاب منبع مردد هستند ، در زیر شگفتی های ویژه ای خواهید شنید. اما یکی از ویژگی هایی که این پروژه را از سایر منابع متمایز می کند ، سبک تدریس آن است که از الگوها و انیمیشن ها برای آموزش بین 0 تا 100 موضوع استفاده می کند. این حالت تأثیر منحصر به فردی در بهبود توانایی و سرعت آزمایش داوطلبانه دارد. تصاویر یا انیمیشن ها باعث می شوند که داوطلبان آسان تر و سریعتر از روش های سنتی یاد بگیرند ، و داوطلبان را مجبور می کند به جای یادآوری ، هر موضوع یا محتوایی را حفظ کنند. دست زدن به. مخاطب. ارتباط دادن. در ادامه می توانید یک راهکار اساسی برای کنکور با تکنولوژی آموزشی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اما بسته غیر منتظره 60 20 6040 برای داوطلبانی که نمی خواهند منبع را انتخاب کنند کاملاً رایگان است. این بسته شامل آموزش برای همه دوره ها است و در هر دوره از تدریس ذکر شده در بسته 604 بهره مند خواهید شد. علاوه بر این بسته ، نمودار مفصلی برای شما ارسال می شود که مدت و تعداد هر دوره را که می خواهید مطالعه کنید. تاریخ دیگری غیر از این بسته را نشان می دهد ، یک کتاب کار حاوی تمام اسلایدهای آموزشی برای شما ارسال می شود و دیگر نیازی به نوشتن ندارید. این کتاب کار حاوی آزمایشی برای هر روز است که می توانید خودتان آن را بررسی کنید. در واقع ، با بسته 5 روزه ارائه شده توسط حرف آخر ، شما نه تنها می توانید 20٪ پاداش رایگان از 6040 دریافت کنید ، بلکه در 5 روز 40 آزمون ورودی نهایی را نیز شرکت کنید.

برای دریافت 20٪ تخفیف رایگان در پروژه 6040 (شامل 40 آزمون نهایی و 30 ساعت شهریه برای همه دوره ها) ، فقط به وب سایت حرف آخر مراجعه کنید:

021-66576182

021-66566623

021-66576371