تماشای بازده ها – بایدن یا ترامپ؟ ممکن است آمریکایی ها مجبور باشند روزها صبر کنند تا بدانند چه کسی برنده شده است | ایالات متحده

DONALD TRUMP یک یادداشت یک جمله ای به کمیسیون انتخابات فدرال ارسال کرد و در آن نامزدی وی برای مبارزات انتخاباتی 2020 را در تاریخ 20 ژانویه 2017 اعلام کرد – روز افتتاح وی. شش ماه بعد او اولین رقیب دموکرات خود ، جان دلانی ، نماینده سابق کنگره مریلند را که نامزدی وی دوام و بی ربطی را ترکیب می کرد ، انتخاب کرد: وی قبل از شروع رای گیری کناره گیری کرد. بین جولای 2019 و ژوئن 2020 ، این رشته از نزدیک به 30 نامزد به یک نفر کاهش یافت: جو بایدن. سه ماه بعد ، هنگامی که کارولینای شمالی اولین برگه های رای غایب خود را فرستاد ، رای گیری آغاز شد. این در ساعت 1 بامداد چهارشنبه صبح ، به وقت شرقی ، هنگامی که رای گیری در آلاسکا بسته می شود ، پایان می یابد. مثل همیشه ، میلیون ها آمریکایی خود را به تلویزیون های خود می چسبند که بازگشت ها را تماشا می کنند – اما هر کسی که می خواهد بخوابد می داند که آیا انتظار دارد چهار سال دیگر از آقای ترامپ انتظار داشته باشد ، ناامید شود.

این به دلیل تعداد بی سابقه آرا cast است که از طریق پست به صندوق انداخته می شود – نتیجه همه گیری covid-19 ، که باعث می شود ایستادن در صف های طولانی و جمع شدن در اتاق های کوچک با غریبه ها خطرناک باشد. تا روز دوشنبه ، 63 میلیون برگ رای گیری برگردانده شده بود و 31 میلیون برگ دیگر آرا outstanding برجای مانده بود (36 میلیون رای دیگر زودتر از قبل شخصاً داده شده بود). در سال 2016 فقط 8.2 میلیون آمریکایی از طریق پست رای دادند. برخی از ایالت ها – از جمله جبهه های نبرد آریزونا ، فلوریدا ، کارولینای شمالی و تگزاس – کارگران انتخابات می توانند قبل از روز انتخابات شروع به پردازش برگه های رای گیری (یعنی برداشتن آنها از پاکت نامه ، مطابقت امضاها و آماده سازی آنها برای جدول بندی) کنند. اما برخی دیگر – از جمله میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین – پردازش قبلی را ممنوع می کنند.

و در حالی که برخی از ایالت ها برگه های رای گیری پس از روز انتخابات را قبول نخواهند کرد ، برخی دیگر فقط می خواهند که تا آن زمان به مارک پست شود. به عنوان مثال ، تگزاس برگه های رای گیری را که در 3 نوامبر با مارک علامت گذاری می شود ، می پذیرد. آخرین مهلت پنسیلوانیا 6 نوامبر است. کارولینای شمالی 12 نوامبر است. ایالت ها همچنین برای شمارش آرا provision موقت ، که قانون فدرال هنگام صلاحیت یک رأی دهنده به چالش می کشد ، به زمان نیاز دارند. آرا L دیررس و موقت احتمالاً به کسر کمی از کل آرا amount برمی گردد – اما در یک مسابقه نزدیک ، کسرهای کوچک مهم هستند.

آقای ترامپ خواستار “جمع بندی نهایی در 3 نوامبر” شده است. وی به خبرنگاران گفت که “شمارش آرا به مدت دو هفته که کاملاً نامناسب است و من معتقدم که این طبق قوانین ما نیست.” او اشتباه میکند. نتايجي كه آمريكايي ها در شب انتخابات به آن عادت كرده اند غيررسمي است – مصنوعي از خدمات شبكه مانند آسوشيتدپرس (AP) ، كه شبكه سخت افزارها و دستگاه هاي شكاف كننده تعداد و گزارشات سطح حوزه و سپس تلويزيون را گزارش مي كنند.

خود آقای ترامپ در شب انتخابات سال 2016 توسط AP اعلام نشده است ، اما در ساعت 2.29 صبح روز بعد. هر دو مخالف باراک اوباما تا فردای روز انتخابات صبر کردند تا نتیجه را بگیرند. انتخابات 2000 توافق نکرد تا اینکه ال گور در 13 دسامبر تسلیم شد. آخرین مسابقه هاوس در سال 2018 تا 28 نوامبر برگزار نشد. هر ایالت مهلت خاص خود را برای تأیید نتایج رسمی تعیین می کند. تا 14 دسامبر نمایندگان هر ایالت در کالج انتخاباتی رای خود را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نکردند. اصرار آقای ترامپ بر اینکه ایالت ها “باید سهمیه نهایی را داشته باشند” تا سه شنبه شب هیچ پایه و اساسی در قانون و تاریخ ندارد.

البته هنجارشکنی از ویژگی های بارز ریاست جمهوری وی بوده است و او احتمالاً اکنون عادت یک عمر خود را ترک نخواهد کرد. آکسیوس، یک سایت خبری ، گزارش می دهد که آقای ترامپ قصد دارد در صورت انتخاب پیروزی در شب انتخابات پیروزی را اعلام کند – که البته ممکن است. (آقای ترامپ این را “یک گزارش نادرست” خواند.) “تغییر آبی” ، که در آن تعداد رای آرا Democratic دموکرات ها در طول شب با شمارش آرا بیشتر رشد می کند ، یک پدیده گسترده است. سهم نامتناسب آرا Republican جمهوری خواهان از محلات روستایی کم جمعیت است که آرا faster آنها سریعتر از مناطق شلوغ شهری و حومه ای شمرده می شود ، زیرا رای کمتری برای شمارش وجود دارد.

عادات رأی گیری در سال جاری می تواند این الگو را بزرگتر کند: دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان رای بیشتری دارند که از طریق پست رای داده اند ، بنابراین ایالت هایی که نتایج حضوری را گزارش می دهند ، ممکن است رهبری آقای ترامپ را نشان دهند. از نظر قانونی ، رقص پیروزی زودرس آقای ترامپ بی معنی خواهد بود. از نظر سیاسی ، این می تواند خطرناک باشد – به ویژه اگر طرفداران او را ترغیب کند کارگران انتخابات را که شمارش آرا دارند ، ارعاب کنند.

اما اعلامیه پیروزی وی نیز باید به اندازه کافی قابل قبول باشد که بتواند از آن دفاع کند ، که اگر آقای بایدن زودتر از این ها پیش بیفتد دشوار می شود. او ممکن است در موقعیت خوبی ظاهر شود ، به عنوان مثال ، در اوهایو و کارولینای شمالی ، که آرا early زودرس و پستی آنها را قبل از رای گیری حضوری گزارش می کند. آریزونا ، جایی که آقای بایدن برتری کمی اما ثابت را در اختیار دارد ، طی دو هفته گذشته نیز آرا ma پست شده خود را شمارش کرده است. برعکس ، بیشتر ویسکانسین ابتدا آرا in حضوری را محاسبه می کند ، که ممکن است به آقای ترامپ هدایت گسترده تری نسبت به حدی که شمارش آرای رایانه ای از طریق پست انجام می شود ، برساند. او همچنین ممکن است در پنسیلوانیا و میشیگان به یک توهم بزرگ برسد. اما ایالتی که سه شنبه شب بیشترین اهمیت را دارد فلوریدا است. این دو نامزد گردن گردن هستند و اگر نتایج خود را شب قدر گزارش دهد ، همانطور که ممکن است ، و اگر آقای بایدن پیروز شود ، اساساً راه پیروزی آقای ترامپ از بین می رود.

اگرچه شاید لازم باشد منتظر نتیجه ریاست جمهوری باشند ، اما ممکن است آمریکایی ها سه شنبه شب تصور کنند که کدام حزب کنگره را کنترل خواهد کرد. آلاباما ، آریزونا ، کلرادو و ماین همه باید نتایج آن شب را گزارش دهند. اگر دموکرات ها میز را در آنجا اداره کنند ، احتمالاً سنا را تصاحب می کنند. در غیر این صورت ، آنها باید منتظر نتایج جورجیا باشند – جایی که دو کرسی مورد مناقشه است و اگر کسی بیش از 50٪ را کسب نکند ، دو نامزد برتر در ژانویه به دور دوم می روند – همراه با آیووا و کارولینای شمالی . جمهوری خواهان مجلس برای کرسی های از دست رفته بیشتر تلاش می کنند.

هر سه شنبه چه اتفاقی بیفتد ، مطمئناً هفته ها اختلاف قانونی پیش خواهد آمد. جمهوری خواهان روز دوشنبه متحمل شکست شدند ، وقتی قاضی فدرال در تگزاس تلاش آنها برای بیرون راندن 127000 رأی قانونی در هوستون را رد کرد ، اما نبردهای بیشتری در پیش است. هر دو کمپین قبلاً وکلا را به سراسر کشور اعزام کرده و برای مبارزه پول جمع می کنند. جزئیات این نبرد در هر ایالت متفاوت خواهد بود ، اما خطوط گسترده مشخص است: یک طرف می خواهد همه آرا cast قانونی را بشمارد. دیگری اینگونه نیست. این کمتر از درگیری بین دموکرات ها و جمهوری خواهان است تا بین دموکرات ها و کسانی که دموکراسی را ناخوشایند می دانند در صورتی که نتواند پیروزی را تحقق بخشد.

یادداشت سردبیر: تعداد آرا cast پستی و زودهنگام به روز شده است

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد