تفاوت جی پی اس ایرانی و خارجی در چیست؟

تفاوت جی پی اس ایرانی و خارجی در چیست؟

همان طور که همه شما عزیزان می دانید جی پی اس در واقع دستگاهی است که به وسیله آن می توان موقعیت مکانی را تشخیص داد. اگر جی پی اس را روی ماشین نصب کنید می توانید موقعیت مکانی ماشین خود را پیدا کنید از این روش برای دستگیر کردن سارقین ماشین بیش تر استفاده می شود هم چنین می توانید از جی پی اس برای خاموش کردن ماشین از راه دور نیز اقدام کنید.

از جی پی اس برای زمانی که به مسافرت می روید و ممکن است راه را گم کنید استفاده می شود که تمام راه ها و نقشه ها و آدرس ها را می داند. هم چنین از جی پی اس برای افراد سالمند که دچار بیماری آلزایمر هستند نیز استفاده می شود تا خدایی نکرده گم نشوند، هم چنین برای بچه ها و یا نوجوانانی که والدین آن ها قصد کنترل رفت و آمد آن ها را دارند نیز استفاده می شود اما سوالی که پیش می آید این است که خرید جی پی اس خودرو ایرانی بهتر است یا جی پی اس خارجی، امروز در خدمت شما هستیم تا به این سوال پاسخ دهیم پس لطفا با ما همراه باشید.

 

انتخاب جی پی اس ایرانی یا خارجی

هنگام خرید جی پی اس ممکن است برای شما سوال پیش آید که کدام جی پی اس را بخرم ایرانی یا خارجی؟ اصلا کدام یک بهتر است؟ با وجود تنوع در عرضه جی پی اس در بازار حال شاهد تنوع ایرانی و خارجی بودن آن هم هستیم به این صورت که همواره هر محصولی که در ایران تولید می شود در خارج از ایران هم تولید و به کل جهان صادر می شود از این رو هر کسی می تواند انتخاب کند که از نوع ایرانی داشته باشد یا خارجی در پایین مواردی ذکر شده که از لحاظ مختلف بررسی می کند جی پی اس ایرانی بهتر است یا خارجی:

  • جی پی اس ها از نظر کیفیت
  • وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش
  • کیفیت جنس جی پی اس
  • وجود سرور ها و نقشه ها در جی پی اس
  • نظرات و میزان رضایت مشتریا از جی پی اس
  • و غیره…

همه این مواردی که در بالا نام برده شد برای بررسی جی پی اس مهم است و با بررسی و تحلیل همین موارد می توان پی برد که جی پی اس ایرانی بهتر است یا خارجی، اگر با ما همراه باشید موارد بالا را به طور کامل خدمت شما شرح خواهیم داد.

مقایسه کیفیت جی پی اس ایرانی و خارجی

تکنولوژی ایران در حدی است که بین 15 کشور برتر از نظر تکنولوژی قرار گرفته و هیچ کمبود و کاستی از این نظر ندارد بنا براین در مقایسه با تکنولوژی کشور های خارجی تفاوتی ندارد و هم سطح با آن ها است. بنا بر این تولید جی پی اس های ایرانی کیفیت برابری با جی پی اس های خارجی دارد چه بسا مدل های ایرانی آن بهتر از خارجی باشد از این رو توصیه می کنیم با خرید جی پی اس ایرانی از تولید داخلی کشور عزیزمان حمایت کنیم زیرا کیفیت و مرغوبیت فوق العاده ای دارند که در ادامه این کیفیت بیش تر به شما عزیزان ثابت خواهد شد.

البته اگر بخواهیم جی پی اس های ایرانی را نیز از نظر کیفیت جنس هم بررسی کنیم بهترین جنس را دارند زیرا تولید کنندگان، جی پی اس های ایرانی را طبق آب و هوای مناطق مختلف ایران تولید نموده اند تا در آب و هوای کوهستانی و خشک و کویری و مرطوب خراب نشود و کارایی خود را از دست ندهد.

نمایندگی و خدمات پس از فروش جی پی اس ایرانی

اگر جی پی اس ایرانی خریداری کنید حتما نمایندگی ها و خدمات پس از فروش آن در شهر و یا استان شما وجود دارد که اگر احیانا جی پی اس شما دچار مشکل شد آن را برای تعمیر و تعویض قطعات نزد آن ها ببرید حتی می توانید جهت نصب جی پی اس ایرانی به نمایندگی های آن در شهر مراجعه کنید زیرا ممکن است با نصب آن آشنایی نداشته باشید البته که نصب برخی از جی پی اس ها کار پیچیده ای است و جز نمایندگی کسی از پس آن بر نمی آید.

هم چنین اگر از جی پی اس های خارجی خریداری کنید به دلیل برخی سیاست های ایرانی و عدم ارتباط با برخی کشور ها ممکن است نمایندگی آن در کشور ایران وجود نداشته باشد و در صورت خراب شدن دستگاه کاری نمی توان کرد و باید به فکر خرید جی پی اس جدید باشید. در این حین ممکن است بگویید ای کاش همان جی پی اس ایرانی را می خریدم!

وجود سرور ها و نقشه ها در جی پی اس ایرانی

یکی از مزایای فوق العاده جی پی اس های ایرانی وجود نقشه ها و سرور های کل کشور ها و یا جهان به طور کامل است به طوری که به هیچ عنوان با وجود جی پی اس ایرانی دچار خطا نمی شوید و قطعا به راحتی راه خود را پیدا می کنید اما اگر از جی پی اس های خارجی خریده باشید متوجه می شوید که نقشه ها به طور دقیق و کامل نیستند و امکان خطا در آن ها وجود دارد زیرا تولید کنندگان ایرانی اشراف کامل بر تمام مناطق و راه های ایران دارند اما تولید کنندگان خارجی ندارند. بنابر این بهتر است از جی پی اس های ایرانی خریداری کنید تا هیچ گاه در راه خود دچار اشتباه نشوید و از همه مهم تر از خرید خود پشیمان نشوید.

نظرات مشتریان درباره جی پی اس ایرانی

اگر برای خرید نظر کاربران و مشتریان را بپرسید و یا در سایت های مختلف مطالعه کنید متوجه می شوید که اکثر آن ها از جی پی اس ایرانی نهایت رضایت را دارند و مدام از جنس و کیفیت و سهولت گذر از راه ها صحبت نموده اند هم چنین از نمایندگی و خدمات پس از فروش در دسترس و نزدیک هم بسیار راضی بوده اند و تمام این فاکتور ها نشان دهنده بهتر بودن جی پی اس ایرانی است پس پیشنهاد ما هم همین است.