ترامپ دیگر – جو بایدن کاخ سفید را تسخیر می کند | ایالات متحده

یادداشت سردبیر: این داستان از زمان انتشار اولین بار به روز شده است.

در سال 1916 متحدان فرانسه و انگلیس حمله ای وحشیانه به ارتش آلمان در نزدیکی رودخانه سام در شمال فرانسه آغاز كردند ، به این امید كه بتوانند از بن بست جبهه غربی عبور كنند. نبرد پس از آن بیش از 3 میلیون نفر و فن آوری های جدید پیشگامانه مانند تانک انگلیسی را شامل شد. به مدت پنج ماه بیداد کرد ، بیش از یک میلیون کشته یا زخمی برجای گذاشت. و در پایان متحدان شش مایل پیشروی کردند. این یک پیروزی بود ، اما به هیچ وجه تغییر دهنده بازی نبود.

انتخابات عمومی آمریکا نیز از الگوی مشابهی پیروی کرده است. دموکرات ها در عزم خود برای تحمیل و اخراج دونالد ترامپ ، رئیس جمهور برتر خود ، حمله ای بی سابقه را آغاز کردند. جو بایدن اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود که در یک دوره انتخابات بیش از یک میلیارد دلار درآمد کسب کرد. به طور کلی حدود 14 میلیارد دلار برای انتخابات هزینه شده است – بیش از تولید ناخالص داخلی 25 کشور آفریقا.

نتیجه یک پیروزی دموکراتیک است. این در 7 نوامبر ، پنجمین روز شمارش آرا تأیید شد ، هنگامی که سازمان های رسانه ای آمریکا پیش بینی کردند که آقای بایدن با 20 رأی کالج انتخاباتی برنده پنسیلوانیا شود ، به او بیش از 270 مورد لازم برای رفتن به کاخ سفید می دهد. معاون سابق رئیس جمهور همچنین برای پیروزی در جورجیا ، نوادا و احتمالاً آریزونا مورد علاقه قرار گرفت ، که همه آنها هنوز برای تماس گرفتن بسیار نزدیک بودند.

این باعث می شود که آقای بایدن با بیش از 300 رأی از کالج های انتخاباتی در ردیف کار قرار گیرد. رئیس جمهور جمهوری خواه به دروغ ادعا می کند که در انتخابات پیروز شده است ، می گوید که این انتخابات تقلبی است و چندین پرونده قضایی برای ایجاد اخلال در شمارش آرا تشکیل داده است. اما با این وجود ممکن است عصبانی باشد که او چهارمین رئیس جمهور در طول یک قرن است که موفق به پیروزی در انتخابات مجدد نشده است. وی همچنین اولین رئیس جمهور از زمان بنجامین هریسون ، در سال 1892 است که رای مردم را دو بار از دست داده است.

این نه تنها عدم محبوبیت آقای ترامپ بلکه بر مزیت های حزب وی از سیستم انتخاباتی آمریکا تأکید می کند. دموکرات ها اکنون در هفت انتخابات از هشت انتخابات گذشته رای مردم را به دست آورده اند. تا زمان رسیدن نتایج نهایی از آلاسکا ، در تاریخ 18 نوامبر یا قبل از آن ، بایدن حدود 5 میلیون رأی بیشتر از آقای ترامپ کسب خواهد کرد. جمهوری خواهان فقط به دلیل تعصب نسبت به بسیاری از رای دهندگان روستایی خود در دانشکده انتخاباتی و سنا در حال رقابت هستند.

بسیاری از دموکرات ها امیدوار بودند که این انتخابات به آنها فرصتی بدهد تا این تعصب را اصلاح کنند و سیاست های کشور را متحول کنند. این امکان پذیر نخواهد بود ، زیرا پیروزی آقای بایدن بسیار کمتر از آنچه پیش بینی شده بود ، بود. و بسیاری از نامزدهای دمکرات کنگره وضعیت بدتری داشتند

برخلاف انتظارات ، جمهوری خواهان کنترل سنا را فعلاً حفظ کردند و در مجلس کنترل شده توسط دموکرات ها پیشرفت های ناچیزی داشتند. با این وجود ، یک دوره دیگر بن بست در واشنگتن دی سی تقریباً مطمئن است. بنابراین این یک پیروزی مهم دموکراتیک بود: ریاست جمهوری آقای ترامپ دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید. اما این یک تغییر بازی در جنگ حزبی نبود که او ، با امتناع از قبول شکست خود ، اکنون به روش جدید و بی سابقه ای تهدید به التهاب کند.

گرسنگی رای دهندگان دموکرات برای دیدن پشت آقای ترامپ با رقبا برای دفاع از او مطابقت داشت. میزان مشارکت مردم در مجموع بالاترین میزان از سال 1900 بوده است. و برخلاف تصور دموکرات ها مبنی بر اینکه مشارکت بالا باید همیشه به محبوب ترین حزب کمک کند ، به نظر می رسد که این موضوع مزیت جمهوری خواهان را در بسیاری از ایالت های میدان جنگ اغراق کرده است.

ایالت های محافظه کار مانند آیووا ، اوهایو و تگزاس که پیش بینی می شد امسال نزدیک باشند ، بیشتر پیروزی های سنگین را برای آقای ترامپ و نامزدهای رأی دهنده جمهوری خواه به ارمغان می آورند. مسابقه سنا در کارولینای جنوبی یک بازی بزرگ به حساب می آمد. لیندزی گراهام ، رقیب دموکرات خود ، خیمه هریسون ، را با اختلاف ده امتیاز شکست داد. در سخنرانی پیروزی خود ، پیشکسوت جمهوری خواه (و چهره نفرت دموکرات ها) مبالغ زیادی را که برای آقای هریسون جمع کرده بود ، بیش از 100 میلیون دلار ، “بدترین بازده در تاریخ سیاست های آمریکا” دانست. او یک نکته داشت. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد طغیان تبلیغات دموکراتیک در ایالت های میدان جنگ ، که توسط خیرخواهان لیبرال در شهرهای دور پرداخت می شود ، بیشتر از قانع کننده تر برای رای دهندگان تشدید کننده بود.

پیش بینی می شود که مجلس سنا را به دست بیاورد ، دموکرات ها کرسی های خود را فقط در آریزونا و کلرادو به دست آوردند و دو کرسی از 50 مورد لازم برای کنترل اتاق (با توجه به اینکه معاون رئیس جمهور از یک رای انتخابی برخوردار است) کمتر است. نمایش نسبتاً قدرتمند آنها در جورجیا حداقل ذره ای در تصرف سنا در ژانویه خواهد داشت. هر دو نژاد سنا در آن ایالت – که می تواند کنترل اتاق را تعیین کند – در آن مرحله به مرحله دوم برگزار می شود. این یک انتخابات گران قیمت دیگر خواهد بود.

دموکرات ها مجلس نمایندگان را در دست داشتند. اما آنها به جای افزایش اکثریت خود ، همانطور که انتظار داشتند ، تعداد انگشت شماری از صندلی های دو سال پیش را از دست دادند. نامزدهای نامتعارف ، بسیاری از آنها زن ، در قلب “موج آبی” دموکراتیک بودند. این بار جمهوری خواهان با موفقیت از این استراتژی تا حدی محدود استفاده کردند. بیشتر انتخاب های اولیه مجلس ، در آیووا ، کارولینای جنوبی و جاهای دیگر توسط کاندیداهای زن انجام می شد. مقامات جمهوری خواه پیش بینی کردند که آنها 19 زن جدید جمهوری خواه را به کنگره می فرستند و این یک رکورد جدید نسبتاً مناسب برای قانونگذاران زن جمهوری خواه است.

دموکرات های مجلس نمایندگان در حال حاضر در مورد ضررهای خود بحث می کنند. در یک کنفرانس با نانسی پلوسی ، نمایندگان میانه رو چپ حزب را به خاطر لکه دار کردن آنها با شعارهای مترقی – مانند “مدیکر برای همه” و “بازپرداخت پلیس” – که رای دهندگان آنها بیشتر دوست ندارند ، مورد انتقاد قرار دادند. ابیگل اسپانبرگر ، فرد معتدل برجسته ، كه منطقه محافظه كار خود را در حومه ریچموند ، ویرجینیا حفظ كرد ، در جلسه گفت: “ما در انتخابات بعدی از بین خواهیم رفت”.

در همین راستا تصور اینکه یک دموکرات چپ تر از آقای بایدن بهتر می توانست در برابر آقای ترامپ تصور کند تصور نمی شود. علی رغم خرابی های covid-19 – از جمله 10 میلیون شغل از دست رفته و همچنین 235،000 نفر کشته شده – بیشتر آمریکایی ها می گویند اکنون وضعیت بهتری نسبت به چهار سال پیش دارند. این اشتها برای تغییر بنیادی را نشان نمی دهد.

رئیس جمهور همچنین بیشتر مبارزات انتخاباتی را به تلاش برای نشان دادن آقای بایدن مرکزگرای به عنوان یک سوسیالیست اختصاص داد. غیرقابل تصور بود آقای بایدن مبارزات انتخاباتی را با رتبه بندی شخصی بهتر از آنچه که آغاز کرده بود به پایان برد (برخلاف هیلاری کلینتون در سال 2016). مدیریت برنی سندرز این آسان نبوده است. همانطور که هست ، احتمالاً جنجالهای ضد چپ رئیس جمهور به توضیح پیشرفت خیره کننده وی با کوبایی-آمریکایی کمک می کند ، دلیل اصلی این که وی به راحتی برنده فلوریدا شد.

یک وینگر چپ همچنین برای به دست آوردن حاشیه کم جمهوری خواهان ناراضی – که حدود 8٪ از طرفداران آقای ترامپ را در سال 2016 نمایندگی می کند – که برای آقای بایدن شکست) تلاش می کرد. به نظر می رسد که آنها برای برنده شدن معاون رئیس جمهور سابق ویسکانسین با کمتر از یک درصد حیاتی بوده اند. احساسات متفاوتی که آن رای دهندگان نسبت به حزب دموکرات داشتند ، در این واقعیت آشکار است که بسیاری به نامزدهای جمهوری خواه کنگره رأی دادند – که معمولاً عملکرد بهتری نسبت به آقای ترامپ داشتند. این ادای احترامی است به مرکزیت اطمینان بخش آقای بایدن که توانست آنها را برنده کند. علیرغم این ، یعنی آقای ترامپ او را یک جناح فاسد و سالخورده خواند.

برای درک میزان رای گیری در انتخابات ، داده های دقیق تری نسبت به نظرسنجی ها لازم است. علاوه بر فلوریدا ، آقای ترامپ جیب مهم دیگری از حمایت اسپانیایی در جنوب تگزاس را نیز به دست آورد. اما در غیر این صورت شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد هر یک از طرفین حمایت جدید قابل توجهی پیدا کرده اند. انتظار میرود که دموکراتها بر بسیاری از محافظه کاران مسن پیروز نشوند و نگران covid-19 نباشند. آنها در رقابت های خود عمدتاً با جلب مشارکت میلیون ها رأی دهنده سرسخت خود ، به ویژه سفید پوستان غیر تحصیل کرده و تحصیل کرده دانشگاه پیروز شدند.

موفقیت های جمهوری خواهان ، به همان اندازه قابل پیش بینی ، بر اساس مشارکت عظیم سفیدپوستان طبقه کارگر ، به ویژه مردان بود. این نشان دهنده قدرت ائتلاف ترامپ است. بلکه شاید محدودیت های آن در برابر یک حریف به همان اندازه مجذوب هم باشد. با توجه به اینکه سفیدپوستان طبقه کارگر نسبت به کل جمعیت در حال کاهش هستند ، جمهوریخواهان باید به گروههای اسپانیایی تبار و سایر گروهها نفوذ کنند. میزان احتمال انجام این هفته آنها در این هفته یکی از بزرگترین س questionsالات بی پاسخ انتخابات است.

با فشارتر ، حزب باید خود را از رهبر غیر محبوب خود خارج کند. آقای ترامپ ، همانطور که اختلاف بین رقابت های ریاست جمهوری و کنگره نشان می دهد ، تنها دلیل اصلی از دست دادن آن است. چشم اندازهای فوری این امر امیدوار کننده نیست.

در مواجهه با شکست ، رئیس جمهور هرگز بی پروا و بدون هیچگونه مراقبتی به نظر نرسیده است. در تاریخ 5 نوامبر ، آقای ترامپ با پیشنهاد بایدن برای جبران اهداف اولیه خود در جورجیا و پنسیلوانیا ، یک نشست مطبوعاتی برگزار کرد که در آن وی طیف وسیعی از تئوری های توطئه در مورد شمارش آرا را ارائه داد ، که تا حدودی تحت تأثیر عدم توانایی درک آن بود. وی دموکراتهای مخرب را به سرقت از پیروزی وی در جورجیا متهم کرد ، اگرچه شمارش توسط جمهوریخواهان در آنجا اداره می شود. او ادعا كرد كه آراي پستي پنسيلوانيا غيرقانوني است ، هرچند – به لطف تصميم قانونگذار جمهوريخواه اين ايالت – آنها فقط پس از روز انتخابات به جاي قبل از آن شمارش مي شدند.

در همین حال ، فرزندان شرور رئیس جمهور در تلاشند جمهوری خواهان منتخب خود را برای حمایت از تلاش آقای ترامپ برای زباله زدن به سیستم انتخابات مورد حمایت قرار دهند. پسر ارشد رئیس جمهور و جانشین احتمالی وی ، دونالد ترامپ ، جوان ، در توییتر نوشت: “برای اینکه GOPers اکنون بلند نشوند ، رنگ واقعی شما را نشان می دهد.”

فقط معدود جمهوری خواهان اصولگرای معمول – آدام کینزینگر ، میت رامنی – این مزخرفات خطرناک را رد کرده اند. اکثر جمهوریخواهان منتخب شیطنت را حفظ کرده اند. در همین حال ، چند آویز آویز ترامپ بار دیگر بر وفاداری خود تأکید کرده اند – از جمله ، به طور طبیعی ، آقای گراهام که تازه انتخاب شده است. وی با حضور در فاکس نیوز ، مبلغ 500000 دلار به لوایح قانونی انتخابات رئیس جمهور متعهد شد.

آمریکا احتمالاً در خطر سرنگونی دموکراتیک نیست. به احتمال زیاد ، در حال شنیدن آخرین پوست کارناوال ترامپین است. اما قابل توجه است که این حتی یک سوال مهم است – امروز در آمریکا. هیچ کس نباید دست کم بگیرد که چقدر خوب است آقای ترامپ به زودی از بین برود.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از آخرین اخبار انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای چک و تعادل ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد