بچه های اوسی نتایج ریاضیات و علوم را بهبود می بخشند

استرالیا از نظر ریاضیات و علوم سال 8 در بین 10 رتبه برتر جهانی قرار گرفته است ، اما شکاف بین کودکان بومی و غیربومی طی چهار سال به طور قابل توجهی کاهش نیافته است.

شورای تحقیقات آموزشی استرالیا (ACER) گزارش سال 2019 خود را در زمینه دستاوردهای یادگیری سال 4 و سال 8 منتشر کرد و در آن به طور کلی در ریاضیات و استانداردهای علمی کشور مشاهده شد.

استرالیا از نظر مطلق و نسبت به سایر کشورها در سال 8 علوم و ریاضیات و سال 4 علوم “به طور قابل توجهی پیشرفت کرد”. نتایج ریاضی سال 4 بدون تغییر باقی مانده است.

دانش آموزان سال 8 استرالیا عملکرد ویژه ای داشتند و فقط از 39 کشور مورد بررسی شش عملکرد بهتر داشتند.

وزیر آموزش و پرورش Dan Tehan با استقبال از نتایج ، نشان داد که آنها نشان دادند اصلاحات دولت دارای سیستم آموزشی “در مسیر درست است”.

وی گفت: “دولت ما متمرکز بر ارتقا litera سطح سواد و مهارت های دانش آموزان استرالیایی است ، زیرا آنها عناصر اساسی یک آموزش موفق هستند.”

“همه ما باید تمرکز خود را بر روی نتایج دانش آموزان و دستیابی به بالاترین استانداردها حفظ کنیم.”

دکتر سو تامسون ، معاون مدیر اجرایی ACER ، گفت گرچه نتایج دلگرم کننده بودند ، اما برای تقویت نتایج دانشجویان از نظر اقتصادی-اجتماعی ، باید کارهای بیشتری انجام شود.

وی گفت: “نتایج قوی در ریاضیات و علوم برای اقتصاد بلند مدت ما حیاتی است و این یافته ها نشان می دهد که در دستیابی به اهداف ملی ما پیشرفت هایی حاصل شده است.”

“با این حال ، مثل همیشه ، باید توجه داشته باشیم که این نتایج یکنواخت نیستند و هنوز یک موفقیت ناموفق وجود دارد که باید رفع شود.”

بین 68 تا 78 درصد دانشجویان استرالیایی معیار گزارش را پذیرفته اند ، این یک استاندارد مهارت مورد توافق ملی است.

اما این نظرسنجی که هر چهار سال یک بار انجام می شود ، نشان داد که شکاف پیشرفت در بین کودکان بومی و غیربومی از سال 2015 به طور قابل توجهی کاهش نیافته است.

دانشجویان مناطق دور افتاده و منطقه ای همچنان از معاصران کلانشهر خود عقب مانده بودند.

نتایج پس از گزارش برنامه ارزیابی دانشجویان بین المللی در سال 2018 نشان داد که دانشجویان استرالیایی بیش از سه سال از همتایان چینی خود عقب مانده اند.

همچنین نشان داد که نمرات دانشجویان استرالیایی در علوم به پایین ترین سطح ثبت شده رسیده است.

سخنگوی آموزش کار ، تانیا پلیبرسک گفت اگرچه آخرین آمارها بهبود یافته است ، اما استرالیا از آنچه که لازم بود عقب است.

وی گفت: “نتایج استرالیا هنوز به اندازه کافی خوب نیستند – ما باید در بالای گروه باشیم”.

“از هر چهار کودک استرالیایی یک نفر استاندارد ملی ما را رعایت نمی کند ، (و) از هر 10 کودک استرالیایی یک نفر حتی در درک ریاضیات موفق نبوده است.

وی گفت: “نتایج برای بچه های روستایی هنوز از نتایج برای بچه های شهر عقب است. نتایج مربوط به بچه های بومی هنوز از نتایج مربوط به بچه های غیربومی عقب است. “

سایر یافته های کلیدی:

– پسران استرالیایی در ریاضیات سال 4 از دختران پیشی گرفتند ، اما در نتایج سال 4 یا سال 8 تفاوت جنسیتی قابل توجهی وجود نداشت

– در ریاضیات سال 8 ، دانش آموزانی که در خانه به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می کردند ، از کسانی که صحبت نمی کردند بهتر عمل می کردند. این نتیجه در علم سال 4 معکوس شد.