بررسی کامل اجزای درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به درب هایی گفته می شود که به دلیل ساختار منحصر به فرد در کنار قفل های ایمن باعث افزایش امنیت ساختمان می گردد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد به درب های امنیتی معروف هستند.

در حال حاضر درب های ضد سرقت با روکش راش، پی وی سی و فلز بیشترین تولید و تقاضا را در بازار دارند که تنوع ظاهر و متریال ان به بالای 30 مدل می رسد.

در این بخش قصد داریم با ساختار و اجزای درب ضد سرقت اشنا شویم و نکات کلیدی را در این باب خدمت شما عرض کنیم، لازم به ذکر است که برای خرید درب ضد سرقت می توانید از تولیدی افرامهر اقدام به خرید کنید.

اشنایی با درب های ضد سرقت موجود در بازار

این رویه ها از جنس ام دی اف با روکش گردو راش یا گردو روکش شده میباشند. درب ضد سرقت سری لوکس از روکش طبیعی چوب گردو است و چهارچوب آن از نوع چهارچوب چوبی تاجدار میباشد. این رویه ها نیز با روکش های راش یا گردو روکش میشوند.

البته سازندگان ایرانی به تازگی وارد این صنعت شده اند و هنوز نتوانسته اند مشتریان زیادی برای خود دست و پا کنند، اما در صورتی که می خواهید درب ضد سرقت ارزانی بخرید می توانید از یراق آلات ایرانی استفاده کنید تا قیمت درب های شما کاهش پیدا کند.

بر حسب بودجه خود می توانید انواع درب ضد سرقت را خریداری نمایید. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید درب ضد سرقت مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خریداری از سایت افرامهر میتوانید با شماره هاب درج شده در سایت (https://aframehr.com) تماس حاصل فرمایید. این نوع از دربهای لوکس و سوپر لوکس بسیار شیک و لاکچری میباشند و مشتریان مختص به خودرادارند.

شناخت درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک: با توجه به سابقه حضور و کیفیت خوب درب های ضد سرقت ترک که در بازار کشور از سالیان قبل موجود هست برای مشتریان ایرانی آشنا هستند.که البته در سال های اخیر کیفیت درب های ضد سرقت داخلی به مراتب نسبت به بیشتر برندهای ترک بهتر شده است.

درب ضد سرقت فلزی از فولاد نورد سرد تهیه گردیده و با بالاترین کیفیت عرضه می گردند. از لحاظ اقتصادی، استفاده از درب­ های ضد سرقت با امنیت بیشتر نسبت به درب­ های معمولی و با امنیت کمتر مقرون به صرفه است. اما از لحاظ قیمت، بسیار مناسب و مقرون بهصرفه میباشند. با گستره حق انتخاب درب ضد سرقت لوکس و ساده و همچنین درج مشخصات فنی، تلاش شده است تا ساده تر از خرید حضوری بتوانید در خانه و با یک موبایل سفارش خود را تکمیل کنید. که توصیه ما این است با مطالعه کامل مقالات سایت می توانید اطلاعات اولیه مورد نیاز خود را جهت خرید درب ایمنی کسب کنید. برای نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت مورد نظر ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که امکان نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت مورد نظر وجود دارد.

از قفل تا یراق الات هر انچه که باید بدانید

دسترسی به قفل دیجیتال توسط رمز، کارت و اثر انگشت می باشد. درب های ضد سرقت لوکس دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند که جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشد. عایق بودن آن در برابر صوت و رطوبت نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن است.

جنس ABC با پیشرفت تکنولوژی به تازگی با بازار عرضه شده است، این نوع از روکشهای درب ضد سرقت در برابر آب بسیار مقاوم است که همین ویژگی سبب شده مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد. این رنگ ها دارای پوشش دهی بالایی هستند و از درب در برابر عوامل محیطی مانند تابش نورخورشید و زنگ زدگی محافظت می نمایند. رویه درب ضد سرقت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی این دربها میباشد.

در این رویه ها نیز دستگاه سی ان سی طرح هایی از چوب را روی آنها حکاکی میکندو آن را در دستگاه ممبران پی وی سی پرس میکنند. در همهی درب هایی که با این سه رویه ( ام دی اف، گردو، راش ) پوشانده میشوند، قسمت داخلی از نوع سی ان سی است. درب های دو لنگه از جمله درب هایی هستند که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب های ضد سرقت ترک و ایرانی از محبوب ترین مدل های بازار هستند که دارای کیفیت و ظاهری مشابه می باشند.

که کیفیت بالا و تنوع محصولات آن رضایت مشتریان را جلب میکند. در ضد سرقت ارزان از پرفروش ترین محصولات در بازار می باشد. همانطور که از نامش پیداست از چوب روکش راش طبیعی تهیه میشود. ارزان قیمت ترین و ضعیف ترین روکش درب ضد سرقت، روکش هات پرس میباشد که به ندرت در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده میشود.

به این دلیل که در تولید آنها از متریال اصل ترک استفاده شده است. امروزه دربهای ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما مرسوم شده است باعث شده تنوع رنگی و متریال در روکش و رویه درب ضد سرقت بسیار زیاد شود. ما برای به دست آوردن امنیت در حوزه های گوناگون، هزینه های متفاوتی را متحمل میشویم.

چرا که با داشتن این ویژگی، هیچکس بدون کلید توانایی ورود به خانه شما را ندارد. قفلهای گاوصندوقی دسته دیگری از قفلهای ضد سرقت هستند که توپی و سیلندر ندارند و به همین علت نیز، کلید مستقیم در قفل فرو میرود. جهت ارتقای امنیت این دربها، میتوان به آپشنهایی مانند: قفل دیجیتال، قفل مرکزی، سیلندر نشکن، قفل چنگکی، قفل گاوصندوقی و… این روکش بسیار به روکشهای چوبی شبیه میباشد. به صورتی که حتی سازندگان نیز قابلیت تشخیص انواع جدید روکش و رویه درب ضد سرقت را ندارند.