بتسمن آزمایش گفت که مقدمه قطع شده به علتی علیه هند آسیب نمی رساند

تیم تست استرالیا دارای قطعات متحرک بیش از هر کسی است که 10 روز از آغازین دیدار با هند فاصله دارد اما متیو وید ، قهرمان مسابقه ، هیچ نگرانی در مورد آماده بودن آنها برای توپ یک در آدلاید ندارد.

وید انتظار دارد بعد از کاپیتانی استرالیا در T20 نهایی برابر هند سه شنبه شب ، از سیدنی به آدلاید برود تا آمادگی خود را افزایش دهد.

اما مربی جاستین لانگر در حال نگه داشتن برخی از تیم های آزمایشی خود در NSW است تا در یک بازی سه روزه و توپ های صورتی مقابل هندی ها بازی کند ، که از روز جمعه آغاز می شود ، تا به آمادگی آنها برای مسابقه آدلاید کمک کند.

وید نمی داند که آیا این راه اوست یا خیر ، و با استراحت پت کامینز از ترکیب توپ سفید ، جاش هازلود پس از یک بار کاری کامل “کمی لنگ” و مرخصی میچ استارک پس از یک بیماری خانوادگی که گروه بازی پراکنده شده است .

اما وید گفت كه الگوی تابستانی كه سازگاری كلیدی آن بود ، هنگامی كه تیم یك روزه استرالیا گرد هم آمدند ، درست یك روز قبل از اتمام یك سری موفق ODI در برابر هند ، تهیه شده بود.

او گفت که کریکت در دنیای COVID-19 فقط به معنای آماده بودن همیشه است.

“چند سال پیش ما واقعاً ساختارمند بودیم ، تمرین می کردیم و بازی می کردیم و به طور کلی همین افراد را در اطراف داشتیم. اکنون ما یک گروه کاملا بزرگ داریم. ”وید روز دوشنبه گفت.

“من قبل از این سریال در هوبارت بودم و به دلیل شیوع آن به سیدنی منتقل شدم ، همه چیز خیلی سریع تغییر می کند ، هر روز ، هر جلسه آموزش ، شما باید آماده باشید.

“ما فرصت های زیادی برای تهیه ژل با هم داریم ، که مسئله ای نخواهد بود.

“ما تا صبح اولین ODI دور هم جمع نشدیم و برنده این مجموعه بودیم. من هیچ مشکلی را نمی بینم که بچه ها در قالب های مختلف ، در مناطق مختلف باشند و سپس گرد هم آیند.

“ما کلی وقت داریم. ما آماده خواهیم بود تا اولین توپ مسابقه آزمون را بیاوریم. “

Wade در هفته آینده از توپ سفید به قرمز و کوتاه ترین قالب به طولانی ترین تبدیل خواهد شد.

اما او گفت که دو بازی شفیلد شیلد که در ماه نوامبر انجام داد ، به او اجازه می دهد تا زمان میانه بازی را که برای تست مجدد است ، تجربه کند.

32 ساله گفت که فشار استعدادهای نوظهور در استرالیا را احساس نمی کند ، از جمله افرادی مانند کامرون گرین که حمایت خوبی از آنها می شود.

وید گفت: “همیشه 21 سالگی یا 32 ساله بودن فشار را دارید که دچار افت فرم نشوید. من واقعاً اینطور نگاه نمی کنم ، من آنجا می روم و تمام تلاشم را می کنم.”

وی افزود: “هر بازی برای استرالیا بازی می كنم یكی است كه تصور نمی كردم بگیرم و این آخرین بازی من باشد یا 50 بازی دیگر انجام دهم ، این صادقانه بودن مرا بیش از حد عصبانی نمی كند. من با بازیکنی که هستم و شخصی که هستم راحت هستم.

“هر بازی ای که در آنجا بازی می کنم تحت فشار قرار خواهد گرفت که من بتوانم اجرا کنم ، و افرادی خواهند بود که می خواهند این پسر را انتخاب کنند. این تمام حرفه من بوده است ، من الان خیلی به آن عادت کرده ام.

“برخی از بچه ها در سن 30 سالگی حضور نداشتند. بله من 32 ساله هستم و مدتهاست که در این زمینه حضور دارم ، اما خودم را به عنوان یک بازیکن کاملا متفاوت می بینم. متیو وید پسری که به عنوان نگهبان ویکت / خمیر بازی می کرد یک بازیکن کاملاً متفاوت با بازیکنی است که در سه سال گذشته بازی کرده است.

“تقریباً احساس می کنم چند سال پیش کار خود را دوباره شروع کردم. همیشه درباره عصر صحبت می شود و این طبیعت وحش است. “