با بازی تایلر رایت و سالی فیتزگیبنس ، تاسیس بازیگران تئاتر آوسی پس از نمایش در مائوئی

ستاره های موج سواری استرالیایی ، تایلر رایت و سالی فیتزگیبونز ، نیمه نهایی خود را در Roxy Pro در Maui روز چهارشنبه به تعویق انداختند ، زیرا یک موج سوار محلی توسط کوسه مورد حمله قرار گرفت.

اعتقاد بر این است که این حمله صبح زود اتفاق افتاده است ، کمتر از سه ساعت قبل از آغاز فینال مسابقات در خلیج هونولوا.

اریک لاو ، مدیر اجرایی لیگ جهانی سرف ، بلافاصله کل موج سواری کل روز را لغو کرد ، زیرا یک موج سوار ، یک مرد ، از ناحیه پا آسیب دید و قبل از انتقال به بیمارستان به CPR نیاز داشت.

لوگان گفت كه برگزاركنندگان در حال كار با مقامات محلی برای ارزیابی زمان شروع مسابقه هستند.

“ما امروز صبح با یک موج سوار تفریحی یک کوسه رخ داد. به همین دلیل ما رویداد خود را به طور نامحدود متوقف می کنیم. “

“افکار و دعاهای بیرون با این قربانی است.”

کارشناسی ارشد Billabong Pipe Masters مردان هنوز قرار بود در اواهو پیش برود.

رایت پس از به ثمر رساندن 10 عالی در اولین گرمای مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم تیمی های اوسیایی و هفت بار قهرمان جهان استیف گیلمور ، راهی نیمه نهایی شده بود.

پس از دو سال مرخصی به دلیل بیماری ، رایت 26 ساله فقط سال گذشته به موج سواری بازگشت و در حال حاضر مهارت نشان دادن دو عنوان جهانی او را نشان می دهد.

رایت همچنین با پوشیدن یک پیراهن مخصوص طراحی شده که شامل پرچم پراید و پرچم استرالیا به جلیقه های راش دوخته شده است ، به موج سواری رفته است.

قبل از این رویداد ، رایت ، که سال گذشته به عنوان دوجنسگرایانه ظاهر شد ، با ارسال پستی صمیمانه در اینستاگرام دلایل خود را برای اظهارات پرچم اعلام کرد.

او نوشت: “امروز برای من احساس می شود گام دیگری در تحقق خودم واقعی و واقعی است.”

“من به عنوان یک زن دوجنس افتخار از جامعه LGBTQ + و همچنین یک استرالیایی ، خوشحالم که می توانم امسال هر دو را در پیراهن مسابقه خود نشان دهم.”