اهمیت بک لینک بر سئو – سئو – سئو ایران

پس از اجرای لینک سازی پی بی ان و پی دی ان لازم است محتوای سایت و یا صفحه فرود خود را آپدیت نموده و همواره محتوای آن را به روزرسانی کرده و محتوای جدید و مفید به آن بیافزایید و یا محتوای نامناسب را حذف کنید. بک لینک PBN (پی بی ان) چیست؟ در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. برای همین در شروع به نظر میرسد که تعداد لینک های زیادتر ، احتمال قوی تری برای جایگاه بهتر دارند ولی کیفیت پیوندها و ارتباطی که با موضوع سایت دارند به اندازه کمیت اهمیت خواهد داشت. جستجوگر گوگل از روش خاصی به نام Link juice و یا ارزش و امتیاز پیوند جهت اندازه گیری ارزش پیوندهای خارجی بهره گیری میکند. گوگل در حال حاضر خیلی سختگیر و دقیق تر از قبل شده است و سعی میکند با آیتم های مختلف ، سایت هایی که از نظر محتوا و کیفیت واقعاً با ارزش هستند را در بالای نتایج نشان دهد. در این سال های اخیر تحولات الگوریتم جستجوگر گوگل باعث شده تا بدون آگاهی مثل قبل از هر سایتی پیوند نتوانیم بگیریم.

در این مقاله می فهمیم که چگونه می توانیم برای خودمان بک لینک بگیریم و همچنان قوانین گوگل را رعایت کنیم و سئو سایت را با مشکل پنالتی تهدید نکنیم. با توجه به نام مزرعه لینک ، میتوان حدس زد که منظور چیست… بعد از گوگل بقیه جستجوگرها لینک بیلدینگ را برای یکی از آیتم های خودشان مد نظر گرفتند و به وب ها مجوز این را دادند که با گرفتن و دادن لینک های محبوب و با ارزش رتبه سایتشان را افزایش دهند. تمامی فرآیند ساخت بک لینک و لینک بیلدینگ در طبیعی بودن خلاصه میشود. موتورهای جستجوی مدرن در مورد معتبر بودن صفحات وب به دنبال اثبات اجتماعی هستند. برای این موضوع باید در ذهن داشته باشید، هر وبسایت میتواند کاری که صلاح میداند را انجام دهد، به همین جهت تنها از راه دوستی و صمیمیت میتوانیم درخواست کنیم که محتوای خود را در جهت نفع ما اصلاح نمایند.

PBN یا private backlink network در حقیقت به شبکه ای از وبلاگ ها و وبسایت ها میگویند که به هدف تقویت یک سایت اصلی ایجاد میشوند. اولین قدم در آموزش ساخت pbn این است که وب سایت شما دارای تعداد محدودی لینک از منابع معتبر و مورد اعتماد گوگل باشد. وب سایت یک دانشگاهِ مرتبط، صفحه ای قدیمی دربارۀ منابع و مآخذ فراورده های لبنی دارد، اما بسیاری از لینک های موجود در آن خراب هستند. در لینک سازیها فقط به وبسایت خود لینک ندهید، بلکه منابع مختلف را در موضوعات متفاوت به عنوان مرجع معرفی کنید. وبسایت هایی که از این راه استفاده میکنند، به خاطر حجم زیاد پیوندهای خروجی و نبود ارتباط موضوعی و کاری بین آنها ، ربات گوگل به راحتی آنها را شناسایی خواهد کرد. در حال حاضر جستجوگرها بهره گیری از Link farm را یک راه اسپم می دانند و در صورت استفاده ، سایت را جریمه خواهند کرد.

شما حتی می توانیید از بسیاری سایت هایی مشابه دیگری مانند این سایت در زیر معرفی می کنم استفاده نمایید. بعلاوه بیشتر محتویات مزرعه لینک ، بسیاری از هایپر لینک هایی می باشد که به سایت دیگری ارجاع داده شده ، اصولا این پیوندها یه طور تصادفی و شانسی و غیر مرتبط باهم انتخاب میشوند. پیوندها به قسمت خارجی و داخلی طبقه بندی می شوند. پیوندها دو دسته فالو ( به گوگل می گوید دنبال کن ) و نوفالو ( به گوگل می گوید دنبال نکن ) هستند. مدیران این نوع مسنجرها با هر شیوه و ترفندی اعم از پاپآپ، نصب اجباری و تحمیل این نوع مسنجرها به کاربران ایرانی، قصد در بالابردن کاربران داشتهاند. باید در نظر داشت که پیوندهای فالو با توجه به شرایط میتوانند باعث اثر برعکس روی وب سایت بشوند! این نبودن ارتباط و تعداد بالای لینک های خروجی وب های Link farm باعث میشود گوگل سایت هایی که از اینها بهره میگیرند را شناسایی کند و جریمه نماید. این روش ها بعد از مقدار زمانی دلیل به وجود آمدن Link farm و یا همان مزرعه لینک شده است. توجه: پس از اینکه ریپورتاژ آگهی شما انتشار یافت توسط در گوگل ایندکس میشوند و زمانی که توسط یک کاربر جستجو شوند در قسمت سرچ به نمایش درخواهند آمد.