انتخابات ریاست جمهوری – آمریکا مسیر را تغییر می دهد ، در حالی که کاملاً ثابت مانده است | ایالات متحده

لIU XIAOBOمخالف قهرمان ضد کمونیست چین ، ستایشگر بزرگ دموکراسی آمریکا بود. او یک بار نوشت: “آنچه بیش از همه به من علاقه دارد” شاهدی واضح است که چگونه سیستم دموکراتیک آمریکا می تواند خود را اصلاح کند … خصوصاً در لحظات بحران بزرگ. ” اندکی پس از انجام این مشاهدات ، لیو تا آخر عمر در زندان بود. با این حال نقطه ایستاده است. به نظر می رسد رای دهندگان آمریکایی از فاصله کافی کافی ، در یک لحظه بحران ، قاطعانه عمل کرده و رئیس جمهور فعلی را برکنار کرده اند ، اتفاقی که در 40 سال گذشته فقط یک بار اتفاق افتاده است.

نتیجه گیری از نتایج انتخابات در تاریخ 3 نوامبر از نزدیک مشاهده می شود ، کمتر جنجالی است. نظرسنجی ها ، که نشان می داد جو بایدن با برتری فراوان در روز انتخابات قرار دارد ، امیدهای دموکرات ها و ترس جمهوری خواهان از آنچه اتفاق خواهد افتاد را شرطی کرد. معلوم شد که این نظرسنجی ها خاموش است – شاید حتی بیشتر از سال 2016.

نتیجه آنقدر فشرده است که حتی اگر به نظر می رسد آقای بایدن به اندازه کافی آرا college کالج های انتخاباتی را برای انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی به دست آورد ، چالش های قانونی پیش خواهد آمد و لحظه Cathartic هنگامی که یک نامزد برنده می شود و دیگری نامزد انتخابات می شود ، هنوز دور از نظر است. اگر این یک تکذیب از رئیس جمهور است ، مکانیک کالج انتخاباتی به معنای آن است که یک کالای حاشیه ای و مبهم است ، که نشان می دهد حزب گرایی در کشور است.

علی رغم اپیدمی covid-19 ، میزان مشارکت مردم بیشترین میزان از سال 1900 تاکنون بوده است – به این معنی که آقای بایدن بیش از هر نامزد دیگری در تاریخ آمریکا رای کسب کرده است. ایالت هایی که انتخابات فدرال را برگزار می کنند ، مجدداً نتوانسته اند به همان سرعتی که دیگر دموکراسی های بزرگ موفق به شمارش آرا شده اند. هند در انتخابات عمومی سال گذشته خود ، در مقایسه با روزهایی که برای رسیدن به 140 میلیون رأی در آمریکا ، طی چند ساعت 600 میلیون رأی را شمرد. با این وجود در اداره این انتخابات ، از جمله استفاده گسترده از رای گیری از طریق پست برای اولین بار در برخی از ایالت ها ، آنقدر نامشخص بود که چنین مشارکت بالای مردم هنوز یک دستاورد است که ارزش تجلیل از آن را دارد ، حتی اگر این امر عمدتاً محصول چیزی نزدیک به وجودی باشد وحشت از هر دو طرف.

با این وجود میزان مشارکت بالا ، سود مورد انتظار دموکرات ها و همچنین اکثر تحلیلگران را به همراه نداشت. حداقل از سال 2004 ، آخرین باری که یک جمهوری خواه رای مردم را به دست آورد ، دموکرات ها تصور کردند که انتخابات ملی با مشارکت بالا لزوماً برای حزب آنها مفید است. و بایدن رای مردم را با خیالی آسوده به دست آورد و بر وضعیت دموکرات ها به عنوان حزبی که مورد حمایت اکثریت رای دهندگان آمریکایی بود ، تأکید کرد. این روند انتخابات دموکراتیک در آرای مردم را به هفت انتخابات از هشت انتخابات ریاست جمهوری گذشته گسترش می دهد ، دستاوردی که جایزه ای بیش از توانایی ادعا نمی کند که کشور واقعاً محافظه کارانه آنطور که به نظر می رسد ، دریافت نمی کند. اما افزایش مشارکت مردم قاطعانه به نفع آقای بایدن نبود. در عوض ، گروهی از رأی دهندگان گاه به گاه که در سال 2016 بیرون بودند ، صدای خود را شنیدند و در پایان ، به لغو یکدیگر نزدیک شدند.

این به نوبه خود دومین ویژگی برجسته نتیجه را مشخص می کند ، یعنی درجه ای که سال 2020 تقریباً مانند سایر انتخابات ریاست جمهوری اخیر به نظر می رسد. کارولینای شمالی و پنسیلوانیا مدتی گزارش قطعی نمی دهند. اما تاکنون ، به استثنای چند استثنا – به ویژه فلوریدا و احتمالاً آریزونا – نقشه انتخاباتی مانند سال 2012 ، زمانی که باراک اوباما میت رامنی را به سختی ضرب و شتم کرد ، به نظر می رسد. به عبارت دیگر ، علیرغم همه آنچه در طی چهار سال گذشته اتفاق افتاده است ، به نظر می رسد این مسابقه بسیار شبیه آنچه در صورت بروز یک جمهوری خواه عمومی در مقابل یک دموکرات عمومی در یک سال که توجه زیادی به آن نشده بود ، رخ خواهد داد.

این نکته قابل توجه زمانی است که شما مکث می کنید تا تمام مواردی را که نتوانسته است بن بست حزبی را در سال 2020 از بین ببرد ، به خاطر بسپارید. طی یک سال گذشته دونالد ترامپ توسط مجلس نمایندگان استیضاح شده است و این تنها سومین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است که دچار این سرزنش می شود . Covid-19 بیش از 230،000 آمریکایی را به کام مرگ کشانده و باعث نوسان شدید اقتصاد شده است. این کشور شاهد قتل عام آفریقایی-آمریکایی غیرمسلح توسط افسران پلیس بود ، بزرگترین اعتراضات حقوق مدنی در تاریخ آمریکا و دوره های خشونت در برخی از شهرها.

کالیفرنیا دچار آتش سوزی وحشتناکی شد ، اراذل و اوباش راست افراطی برای ربودن فرماندار میشیگان نقشه کشیدند و رئیس جمهور شاید بدترین عملکرد اولین مناظره را داشته باشد. رئیس جمهور همچنین سومین قاضی دادگاه عالی را معرفی کرد و اکثریت محافظه کار را در بالاترین دادگاه برای دهه های آینده تأمین کرد. لپ تاپ Hunter Biden پس از اینکه وکیل رئیس جمهور به گونه ای اطمینان یافت که به یک تابلوی دوستانه راه پیدا کرده است ، ایمیل های خود را افشا می کند. در پایان همه این موارد ، به سختی هیچ آمریکایی نظر خود را در مورد اینکه چه کسی می خواهد رئیس جمهور بعدی باشد تغییر داده است. می توان استدلال کرد که همه این موارد به سادگی یکدیگر را لغو کرده اند. به احتمال زیاد ، آنها توسط قدرت تعصب حزبی برای شکل دادن به چگونگی تفسیر رای دهندگان از چنین رویدادهایی ، بی اهمیت شدند.

انتخابات آمریکا قبلاً می توانست زمین لغزشها را در لحظات ناآرامی بزرگ ایجاد کند. آنها دیگر نمی توانند. از آن زمان که رونالد ریگان در سال 1984 والتر موندال را با 525 رأی موافق در برابر کالج های انتخاباتی در مقابل 13 پیروز کرد ، گرچه وابستگی حزبی در حال افزایش است تا جایی که رأی دهندگان با اکثریت آرا the گذشته ، بدون توجه به نامزد ، سیاست ها یا سیاست ها ، رای می دهند. آنچه در کشور یا جهان در جریان است. بیش از 90 درصد رای دهندگانی که در سال 2016 به آقای ترامپ رأی دادند چهار سال زودتر به آقای رامنی رأی داده بودند. علی رغم تمام توجهاتی که به Never-Trumpers وجود دارد ، این یک شرط مطمئن است که بیش از 90٪ از کسانی که در سال 2016 به آقای ترامپ رأی دادند ، امسال نیز این کار را انجام دادند. رتبه تأیید رئیس جمهور در چهار سال گذشته به سختی تكیه داده است. هر دو طرف رویای ضربه ناک اوت را دارند که به آنها امکان می دهد هر طور که می خواهند حکومت کنند. هیچکدام نمی توانند بیش از چند ضربه را مدیریت کنند.

دروس اسپانیایی زبان

تعداد اندکی از رأی دهندگانی که این بار در ایالت های کلیدی تغییر وضعیت داده اند ، مورد علاقه و مطالعه قرار خواهند گرفت ، زیرا اطلاعات بیشتری در دسترس خواهد بود (افراد مبتذل در انتخابات ، یافته های خود را بر اساس مطالعه ملی انتخابات آمریکا که در ژانویه منتشر می شود ، قرار می دهند) ) در سال 2016 ، روزنامه نگاران و جامعه شناسانی که برای مطالعه آنها در زیستگاه طبیعی خود در نظر گرفته بودند ، تعداد رای دهندگان اوباما-ترامپ در پنسیلوانیا ، میشیگان و ویسکانسین تقریباً بیشتر بود. نتایج در سطح شهرستان از سال 2020 نشان می دهد که رای دهندگان جمهوری اسپانیایی تبار ممکن است این بار همان رفتار را داشته باشند.

این گروه رئیس جمهور را هم فلوریدا و هم تگزاس تحویل دادند. ایالت آفتاب اکنون بیشتر به یک مکان قابل اعتماد جمهوریخواه شباهت دارد تا یک کشور نوسان واقعی. در تگزاس ، دموکراتها بار دیگر با این استدلال که تغییر دموگرافیک در آینده در نقطه ای نامشخص دولت را به آنها تحویل می دهد – بحثی که حزب برای اطمینان بخشیدن به خود برای مدت طولانی ارائه می دهد (بهترین بیان این تز خوش بینانه ، “ظهور اکثریت دموکراتیک »نوشته جان جودیس و روی تیزیرا ، اکنون تقریباً 20 سال دارد).

به نظر می رسد دموکرات ها باید همان درس را بارها و بارها بیاموزند: اینکه رای دهندگان اسپانیایی تبار یکپارچه نیستند و سیاست استقبال کننده تری نسبت به مهاجران به طور خودکار به رای بیشتر مهاجران تبدیل نمی شود. در واقع ، بازدهی در سطح شهرستان نشان می دهد بهترین پیش بینی کننده نوسان به سمت آقای ترامپ حضور تعداد زیادی از رای دهندگان لاتین است.

برعکس ، بهترین پیش بینی کننده نوسان به سمت آقای بایدن خوشه بندی آمریکایی های تحصیل کرده دانشگاه بود. از نظر دموگرافیک ، بنابراین ماجرای انتخابات اندکی کاهش قطب نژادی (پدیده اتصال رای دهندگان اقلیت به حزب دموکرات) و افزایش اندک قطب بندی آموزشی (پدیده رای دهندگان تحصیل کرده دانشگاه که از حزب جمهوری خواه متروک می شوند) است. . طرح خطوط روند بسیار دور از آینده عاقلانه نیست ، اما با توجه به تنوع در این کشور ، و با توجه به اینکه تنها 36٪ از آمریکایی ها لیسانس دارند ، این خبر خوبی برای آینده جمهوری خواهان به نظر می رسد.

گفتن چطور نیست

فارغ التحصیلان دانشگاهی علی رغم تعداد نسبتاً کمی که دارند ، از نظر فرهنگی متناسب با فرهنگ آمریکایی نیستند. این امر باعث می شود برداشت از کشور واقعاً چه از داخل آمریکا و چه از خارج تحریف شود. سهم بسیار زیادی از آمریکایی های تحصیل کرده دانشگاه معتقد بودند که آقای ترامپ هم رئیس جمهور فاجعه ای است و هم تهدیدی برای نهادهای حاکم بر آمریکا. آنها همچنین اعتقاد داشتند او نژادپرست است ، سوت های سگ در مورد مهاجران و آفریقایی-آمریکایی باعث می شود برای غیر سفیدپوستان سمی شود. این دیدگاه به همان اندازه که تصور می کردند با هم مشترک نیست.

چرا ممکن است چنین باشد؟ یک نظرسنجی از موسسه Cato ، یک اندیشکده آزادیخواه ، در اوایل سال جاری نشان داد که “لیبرال های قدرتمند” تنها گروه ایدئولوژیک در کشور بودند که آزاد بودند نظرات سیاسی خود را بدون ایجاد جرم بیان کنند. همه افراد ، از لیبرال های معمولی گرفته تا “محافظه کاران قوی” ، تا حدی احساس خستگی از فرهنگ سیاسی می کردند که در آن آنها می خواستند این عقاید را بیان کنند. اگر این دقیق باشد ، ممکن است هیچ میزان وزنی مجدد وجود نداشته باشد که بتواند نظرسنجی ها را دقیق کند. یک مشکل بیشتر و احتمالاً مرتبط با پیش آگهی ها این است که بسیاری از رای دهندگان فقط به نظرسنجی اعتماد ندارند تا بتوانند به س answerالات آنها پاسخ دهند: در سال 2016 کمتر از 1 مورد از 200 تماس شرکت های نظرسنجی منجر به مصاحبه با یک رای دهنده شد. احتمالاً همین بار نیز همین امر صادق بوده است.

بنابراین ، به نظر می رسد آقای بایدن چهل و چهارمین رئیس جمهور شود ، اما با اختلاف کمی. پیروزی تازه او مجدداً بحث طولانی مدت در حزب دموکرات را در مورد اینکه آیا پوپولیسم چپ می تواند پادزهر بهتری برای پوپولیسم راست باشد ، دوباره به وجود آورد ، جدالی که به نظر می رسید پیروزی آقای بایدن در انتخابات مقدماتی آن را متوقف کرده است. به نظر می رسد نتیجه برای آینده قابل پیش بینی حزب جمهوری خواه را کاملاً در برابر آقایان ترامپ و ترامپیسم نگه دارد (به لکسینگتون مراجعه کنید). و این بدان معناست که آقای بایدن ، اگر واقعاً 20 ژانویه سوگند یاد کند ، وقتی صحبت از سیاست داخلی می شود ، بسیار مقید خواهد بود (به مقاله مراجعه کنید). با این وجود اگر رئیس جمهوری که انتخاب می کند بارزترین معیار ارزش های آن باشد ، آمریکا واقعاً تغییر مسیر داده است.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “سلام 46”

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد