انتخابات بی پایان آمریکا – شمارش معکوس نهایی برای شکست انتخابات دونالد ترامپ | ایالات متحده

ضررهای رئیس جمهور هم در دادگاه ها و هم در رای مردم افزایش یافته است ، اما او با کمال تعجب به پیروزی نزدیک شد


چهار سال پیش دموکرات ها ابراز نگرانی کردند که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری از طریق پیروزی های ناچیز در سه ایالت به پیروزی رسیده است ، به این معنی که در واقع 77،774 رأی دهنده انتخابات را پشت سر گذاشتند. این بار علی رغم رای مخالف مردم به نفع دموکرات ها ، حاشیه دانشکده های انتخاباتی حتی ضعیف تر بود. نتایج نهایی و تایید شده نشان می دهد که 43،560 رأی دهنده ، یا 0.03٪ از کل رأی دهندگان در سه ایالت (آریزونا ، جورجیا و ویسکانسین) نظر خود را تغییر داده اند ، در کالج انتخابات تساوی وجود داشته است. پس از آن با یک انتخابات حتی پر جنب و جوش و اکثریت در مجلس نمایندگان ، احتمالاً به نفع آقای ترامپ ، تصمیم گیری می شد – این سومین بار در 20 سال گذشته بود که دموکرات ها با وجود کسب رای مردم ، ریاست جمهوری را از دست می دادند.

از این سناریو کابوس برای دموکراتها به سختی اجتناب شده است. همه ایالت ها به جز ویسکانسین نتایج خود را تا 8 دسامبر نهایی کردند. در 14 دسامبر دانشکده انتخاباتی دیدار کرده و جو بایدن را به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب خواهد کرد. این کار را با اختلاف 306 رای موافق با 232 رای موافق انجام خواهد داد. این دقیقاً همان حاشیه آقای ترامپ در چهار سال پیش است که در آن زمان او را “رانش زمین” توصیف می کرد و اکنون به عنوان تقلب محض شناخته شده است.

تصویر کامل از انتخابات تنها به آرامی ظاهر شده است. اوایل شب 3 نوامبر ، آقای ترامپ با سهولت غیرمنتظره ایالت مهم فلوریدا را به دست آورد. او قویتر از آنچه در جورجیا و کارولینای شمالی پیش بینی شده بود به نظر می رسید. به گفته برخی از نظرسنجی ها ، به جای پیشبرد ده درصد در آرا popular عمومی ، آقای بایدن در شب انتخابات تقریباً با رئیس جمهور گره خورده بود – اختلاف اندک 1.5 امتیاز ، یا فقط 1.9 میلیون رأی. با توجه به مزیت ذاتی کالج انتخاباتی برای جمهوری خواهان ، دموکرات ها با خاطراتی آسیب زا از شکست ظاهرا غیر قابل تصور آقای ترامپ از هیلاری کلینتون در سال 2016 دست و پنجه نرم می کنند.

در پایان ، آرای مردم تقریباً به همان اندازه نزدیک نبود (نمودار را ببینید). این تصویر تا حدی به دلیل شمارش آرا slow دائمی چند ساله در سنگرهای پرجمعیت دموکرات ها مانند کالیفرنیا و نیویورک و همچنین به دلیل تعداد غیرمعمول زیادی از آمریکایی ها (که بیشتر گرایش به دموکرات دارند) که در این چرخه به دلیل کووی رأی دادن با پست رأی دادند ، تغییر کرد. -19 همه گیری. حاشیه آرا popular محبوب آقای بایدن به 4.5 امتیاز یا بیش از 7 میلیون آمریکایی رسیده است.

این کمی بهتر از حاشیه 2.1 درصدی هیلاری کلینتون است. حتی در این صورت ، دموکرات ها به طور شگفت انگیزی نزدیک به از دست دادن انتخابات در نتیجه قوانین کالج انتخاباتی بیزانس آمریکا بودند ، که ارزش دولت های کوچک ، متمایل به جمهوری خواهان را متورم می کند و آرا on را بر اساس برنده شدن از همه اختصاص می دهد.

خشم ، خشم در برابر مردن جنگ
حتی اکنون ، رئیس جمهور از رفتن آرام به آن شب خوب امتناع می ورزد. او هنوز از قبول نتیجه امتناع می ورزد. و تیم حقوقی وی در پی تلاش کیشوتیک برای لغو نتیجه انتخابات ، یک رکورد قابل توجه از یک پیروزی و نزدیک به 50 باخت را به چالش کشیدن نتایج انتخابات در دادگاه های ایالتی و فدرال به دست آورده اند.

در تاریخ 8 دسامبر ، آقای ترامپ خبر بسیار تأسف برانگیزی را دریافت کرد که دادگاه عالی ، که او “برای اعتماد به نفس” روی برگه های رأی گیری و تحویل وی برای دومین دوره ریاست جمهوری “حساب کرده بود” ، یک دادخواست وحشیانه را دنبال کرد که می خواست ضرر او را برگرداند در پنسیلوانیا شاکیان تلاش کردند تا کل رای نامه ایالت را دور بریزند ، که باعث می شود 2.6 میلیون رای دهنده از حق رای خارج شوند. پایان با یک زمزمه همراه بود: دستور یک جمله فقط 34 دقیقه پس از آنکه شاکیان ، یک گروه هشت نفری از جمهوریخواهان پنسیلوانیا ، آخرین دادخواست خود را ارائه دادند ، صادر شد. هیچ قاضی مخالفت خود را اعلام نکرد.

این جدال هرچقدر مزاحمانه بود ، حمایت 23 جمهوریخواه مجلس و سناتور تد کروز را جلب کرد که پیشنهاد بحث در مورد دادگاه را داشتند. و پرونده به شدت رد شده حتی جایزه شوخی ترین و ضد دموکراتیک ترین دادخواست را نگرفت. این امر به ایالت تگزاس برمی گردد که از چهار ایالت دیگر – جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین – شکایت کرد و تلاش کرد پیروزی های آقای بایدن را در روزی که ایالت ها برای نهایی کردن نتایج خود لازم بودند ، از بین ببرند. دادگاه عالی این درخواست پر از چوتزپا را بیش از آنچه که در آخرین تلاش های اخیر انجام شده است ، پذیرفته است. به گفته ریک هاسن ، استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در ایروین ، این صرفاً “یک بیانیه مطبوعاتی است که به عنوان یک دادخواست مطرح می شود”.

حفاری عمیق تر:
آخرین خبرهای ما درباره انتقال ریاست جمهوری را بخوانید و سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی Checks and Balance در مورد سیاست آمریکا ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد