ارسال فوری لوازم یدکی لیفان X60 + خرید آنلاین قطعات X60

لوازم یدکی لیفان 620 در تهران ، لیفان 620 یکی از اولین خودروهای شرکت های چینی می باشد که توسط شرکت کرمان موتور وارد بازار ایران شد. شرکت لیفان در جهت صرفه جویی در هزینه ها از قرار دادن CD Player صرفه نظر نموده و رادیو را جایگزین آن کرده است. خودروی لیفان 520 از اولین خودروهایی بود که از کمپانی چینی لیفان موتورز توسط کرمان خودرو وارد ایران شد.این خودرو از لحاظ فنی خودروی خوبی بود ولی از لحاظ طراحی نتوانست نظرات را به خود جلب کند.در ادامه کرمان خودرو تصمیم گرفت نسخه ی 520i را وارد ایران کند که از لحاظ ظاهری تغییراتی کرده بود.اما باز هم نتوانست فروش خوبی داشته باشد.این خودرو دیگر به ایران وارد نمی شود.برای همین یدکی لیفان 520 در نمایندگی کمتر پیدا می شود.قیمت خرید لوازم یدکی لیفان 520 در تهران با توجه به کیفیت آن مختلف است.قیمت خرید لوازم یدکی لیفان 520 اصلی و با کیفیت خوب کمی بالا می باشد.اما ما در این فروشگاه قطعه های این خودرو را با قیمت کمتر از بازار تهران ارائه می دهیم.

لوازم یدکی لیفان در تهران ، زمانی که وارد کابین خودرو لیفان می شویم می توانیم کیفیت بالای قطعات و لوازمی که کار شده است را مشاهده کنیم. فروش قطعات خودور خارجی در غرب تهران با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود. برعکس طراحی زیبا ،مدرن ، خدمات پس از فروش و فضای داخلی زیاد ،نقاط ضعف بسیار قوی دارد که میتوانیم به استهلاک بالای این خودرو و عدم تناسب گیربکس مخصوصا در دنده یک ،یعنی ضریب دنده گیربکس به اندازه ایی نیست که در ابتدای حرکت بدون لرزش شروع به حرکت کند و صفحه کلاچ این خودرو که در مسیر سربالایی داغ می کند اشاره کنیم .

خودرو لیفان دارای گیربکس خودکار و شش سرعته می باشد. این خودرو دارای دکمه استارت می باشد و بر روی فرمان آن دکمه کنترل کروز قرار داده لوازم یدکی لیفان در زنجان شده است. کلیه قطعات فروشگاه لوازم یدکی ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

روکش صندلی های لیفان چرم مصنوعی مشکی می باشد که از کیفیت بهتری نسبت به دیگر خودروهای چینی برخوردار است. لذا تامین قطعات یدکی اصل و استاندارد لیفان که با قیمت مناسب به فروش برسد، یکی از نیازهای اصلی بازار خودروهای چینی به شمار می رود. لوازم یدکی خودرو خارجی و چینی در شمال تهران ، شما در مرکز فروش لوازم یدکی خودرو خارجی و چینی می توانید این قطعات را بدون واسطه و به شکل مستقیم خریداری کنید. به دلیل اینکه لوازم تقلبی بسیار زود مستهلک می شوند، باید در خرید لوازم یدکی لیفان 620 بسیار دقت شود تا بتوان لوازم یدکی اورجینال را تهیه کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی لیفان در یزد لطفا از سایت ما دیدن کنید.