ارتقا سرباز ها در کلش اف کلنز

اگر به تازگی بازی کلش اف کلنز را آغاز کرده‌اید، احتمال دارد نمی‌دانید که چطور حاذق به آپگرید سربازان یا این که نیرو های خود هستید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش طرز آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. حساس تلفن همراه یاری همراه باشید. مقدمه‌ای در ارتباط کلیدی آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) در بازی دوستداشتنی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شما می‌توانید علاوه بر آپگرید ساختمان های متفاوت بازی، نیرو ها یا همان سرباز هایتان را هم آپگرید کنید. به جهت به دست آوردن آشنایی بیشتر در گزینه سرباز های بازی کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز به مطالعه مقاله “معرفی سرباز های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)“ بپردازید. ولی به چه صورت در بازی کلش اف کلنز توانا به آپگرید نیرو های مبارز خود یا این که به عبارتی سرباز ها خواهیم بود؟

در این نوشته قصد داریم که به تدریس نحوه آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز بپردازیم. در شرایطی‌که در ارتباط مهم هر یک از بخش‌ها و فرایند تفسیر دیتا شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از نحوه شماره‌های موجود اهمیت کارشناسان کلش فروش تماس حاصل کرده و از آن ها هدایت دقیق‌تری بخواهید. اصلی کلش فروش ملازم باشید.

روش آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) عموما بازیکنان بازی کلش اف کلنز تا لول 4 نمی‌دانند که کار کشته به آپگرید سرباز های خویش میباشند یا این که دست‌کم اهمیت نحوه آپگرید نیرو هایشان آشنایی ندارند. خب این مورد قضیه طبیعی است.

به جهت این که شما بتوانید سربازهای بازی کلش اف کلنز را آپگرید نمایید، می بایست نسبت به خرید اکانت کلش تان 11 اقدام کنید. مطلقا ساختمانی زیر عنوان Laboratory به معنای آزمایشگاه را در مپ خود ساخته باشید. آزمایشگاه تا پیش از آپگرید تاون هال به لول 4 قابل ساختن نیست، پس تا زمانی که تاون هال شما به لولو 4 نرسیده باشد، نمی‌دانید یک آزمایشگاه بسازید و نیرو های خویش را آپگرید کنید.

ولی به محض اینکه به تاون هال 4 رسیدید و یک آزمایشگاه ساختید، کار کشته به لول آپ سرباز هایتان می‌شود. برای انجام این فعالیت مراحل پایین را طی کنید: بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید. در مپ خود، آزمایشگاه یا این که به عبارتی Laboratory را تعیین نمایید. گزینه Research را تعیین کنید. بازدید خواهید کرد که لیستی از سرباز های موجود سناریو داده می‌شوند.

برای آپگرید هر یک از آن ها نیاز به اکسیر دارید. همچنین در، خرید اکانت کلش رویال لول 12، آزمایشگاه توانمند به آپگرید جیانت (Giant) نیستید. بدین ترتیب به این صورت می‌توانید در بازی کلش اف کلنز نیرو ها یا سرباز های خود را آپگرید کنید. جمع‌بندی همانطور که تماشا کردید در این نوشته به آموزش طرز آپگرید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. در حالتی‌که در رابطه اهمیت هر یک از بخش‌ها و روند تفسیر دیتا شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود اهمیت کارشناسان کلش فروش تماس حاصل کرده و از آنها هدایت دقیق‌تری بخواهید.

clashsale.ir/product-category/buy-clash-of-clans-account