ارائه به دونالد – رهنمودهای کشیشی در مورد رأی دادن تقسیم کلیسای کاتولیک در آمریکا است | ایالات متحده

جیک کاتولیک به جو بایدن رأی دهید و از لعنت جلوگیری کنید؟ اسقف جوزف استریکلند از تایلر ، اسقفی که 33 شهرستان در شرق تگزاس را تحت پوشش خود دارد ، چنین عقیده ای ندارد. ماه گذشته وی یک فیلم ساخته شده توسط یک کشیش در لاکروس ، ویسکانسین را تأیید کرد ، که از دموکرات های کاتولیک می خواست “از حمایت خود از آن حزب توبه کنند … یا با آتش جهنم روبرو شوند”. اسقف استریکلند در یک توییت از شجاعت کشیش تشکر کرد و از پیروان خود خواست “به این پیام توجه کنید

قطب سیاسی آمریکا در رهبری کلیسای کاتولیک ، که بزرگترین گروه رأی دهنده مذهبی واحد این کشور است ، منعکس شده است. اما معرفی یک کاتولیک به عنوان نامزد دموکرات روند کار را تسریع کرده است. اگرچه کلیسا می گوید روحانیون نباید به افراد مومن بگویند که چگونه باید رای دهند یا چه باید رأی دهند – چنین فعالیتی همچنین معافیت کلیساها از برخی مالیات ها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد – چندین کشیش برجسته آقای بایدن را مورد سرزنش قرار داده اند و ادعا می کنند که او طرفدار انتخاب گزینه سقط جنین است به این معنی که او کاتولیک نیست . وقتی آقای بایدن نامزد خود را به عنوان نامزد انتخاباتی خود ، كامالا هریس ، توماس توبین ، اسقف پراویدنس اعلام كرد: «اولین بار پس از مدتی كه در بلیط دموكرات ها كاتولیك وجود نداشت. غمگین.”

با این کار آنها تلاش های رئیس جمهور دونالد ترامپ را برای تضعیف ایمان رقیب خود تکرار می کنند. رئیس جمهور آقای بایدن ، یک کاتولیک تمرین ، را چنین توصیف کرده است که “از برنامه چپ رادیکال … هیچ مذهبی ، هیچ چیز ، به کتاب مقدس آسیب می رساند ، خدا را آزار می دهد”. برخی از روحانیون آقای بایدن را تأیید کرده و آقای ترامپ را سرزنش کرده اند ، هرچند که سیلی خورده اند. وقتی کشیشی در اسقف اعظم بوستون گفت که از معاون سابق رئیس جمهور حمایت می کند ، توضیح می دهد که اگرچه طرفدار زندگی است اما معتقد است زنان حق انتخاب دارند (پستی که به عقیده وی بایدن نیز داشت) اما مجبور شد عذرخواهی کند.

تعجب آور نیست که این کلیسا در آمریکا به سیاست سیاسی احزاب آلوده شده است. اما آمریکا کنفرانس اسقف های کاتولیک (USCCB) در این زمینه نقش داشته است. در سال 2009 بسیاری از اسقف ها بیانیه منهتن را امضا کردند ، توافق نامه ای بین محافظه کاران کاتولیک و پروتستان ها مبنی بر اینکه آنها برای ارزشهای سنتی خانواده ، یعنی علیه ازدواج همجنسگرایان و سقط جنین ، با یکدیگر همکاری می کنند. فقط مورد آخر به صورت یک مسئله زنده باقی مانده است ، اما اصرار اسقف ها بر اهمیت آن بیش از هر چیز دیگر به این معنی است که تأیید ضمنی نامزدهای جمهوری خواه – به ویژه آقای ترامپ که از هدف طرفداری از زندگی پذیرفته است – به طور فزاینده ای آشکار شده است.

که منجر به ردیف شدن شده است. گرچه کلیسا می آموزد که سقط جنین بی چون و چرا اشتباه است ، اما آن را بالاتر از سایر موضوعات نمی برد. همچنین این سنت سنتی در تأکید بر موضوعات عدالت اجتماعی دارد. در مقاله اخیر در آمریکا مجله ، یک هفته نامه کاتولیک ، جان کار ، مشاور سابق اسقف ها ، چگونگی استدلال یک گروه کوچک از اسقف های نسبتاً مترقی علیه USCCBقصد دارد عبارتی را به سند راهنمای رای دهندگان اضافه کند که سقط جنین را “اولویت اصلی” توصیف می کند. آنها همچنین می خواستند که این بند شامل پاراگرافی از پاپ فرانسیس باشد ، که توضیح می دهد که “زندگی فقرا ، کسانی که قبلاً متولد شده اند ، بی بضاعت ، رها شده” “به همان اندازه مقدس” “بی گناهان بی گناه” مقدس است. اسقف ها هر دو پیشنهاد را رد کردند.

حزب گرایی که این سیاست در بین کشیش های محافظه کار تشویق کرده است ، به طور فزاینده ای به موضوعات فراتر از سقط جنین گسترش می یابد. یک خبرنامه هفتگی اخیر در کلیسایی در دمشق ، مریلند ، اعتراضات زندگی سیاهپوستان را بدون ذکر علت آنها از بین برد.

فروخته شده به مصر

چگونه همه اینها ممکن است بر انتخابات تأثیر بگذارد؟ هیچ رأی یکنواخت کاتولیک وجود ندارد: اعضای کلیسا در یک خط از خطوط اجتماعی و جمعیتی رأی می دهند. با این وجود آنها نقش تعیین کننده ای در انتخابات خواهند داشت. کاتولیک های سفید در بسیاری از ایالت های میدان جنگ ، به ویژه در غرب میانه ، به طور نامتناسبی نشان داده می شوند. حدود 21٪ مردم کاتولیک هستند. در ویسکانسین ، که آقای ترامپ با حدود 20،000 رأی برنده شد ، این میزان به 25٪ می رسد. در سال 2016 کاتولیک های سفید به آقای ترامپ رأی دادند ، هرچند با اختلاف بسیار کمتر از انجیلی های سفیدپوست. نظرسنجی های اخیر حاکی از آن است که آقای بایدن بخشی از این حمایت ها را سرقت کرده است.

به همین دلیل کاردینال تیموتی دولان ، اسقف اعظم نیویورک ، که آقای ترامپ را “یک دوست بزرگ من” توصیف کرده است ، برای اقامه نماز افتتاحیه در کنگره جمهوری خواهان در ماه آگوست دعوت شد. در همین حال ، دموکرات ها کاتولیک های لیبرال را به نمایش گذاشتند: در اجلاس آنها دعای ختم پدر جیمز مارتین برگزار شد که برای استقبال بیشتر کلیسا از لابی ها LGBT مردم (حضور او در این کنوانسیون باعث شد تا وی در فیلم جهنمی مورد توجه خاصی قرار گیرد). او کاملاً مناسب نبود: او که برای بیکاران ، فقیر و مستأصل دعا می کرد ، “کودک متولد شده در رحم” را اضافه کرد.

حفاری عمیق تر:
بهترین موارد مربوط به مبارزات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و پیش بینی های انتخاباتی ما را کاوش کنید ، سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای Checks and Balans ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “ارائه به سزار” منتشر شد

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد