ابتکارات عجیب در سایه گرانی بخاری/ گرما به قیمت جان تمام نشود – خبرگزاری مهر

در طی سالها و با پیشرفت جهان و ایجاد راه های ارتباطی جدید نظیر تلفن و فکس ، فعالیت این سازمان ها نیز دچار تغییراتی شد که حمل محموله ها و سند ها نیز در کنار نامه ها قرار گرفت به گونه ای که رفته رفته حجم محموله های پستی بیشتر از نامه ها شد.اما با تمام این تغییرات هنوز پست به عنوان یک راه ارتباطی برای نامه رسانی و همچنین حمل مرسوله در تمام دنیا می باشد که از طریق شعب و اداره جات مستقر در هر منطقه این فعالیت را انجام می دهد.حال در مناطق و محله های کوچکتر که احداث دفاتر خدمات پستی مقدور نبوده و یا به علت کمبود جمعیت مراجعه به آن کم است استفاده از یک کانکس به عنوان شعبه کوچکی از این سازمان راهکاری درست و بجا خواهد بود که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث می شود این سازمان در بین مردم بیشتر دیده شود.در واقع این شعبه کوچک تمامی فعالیت های یک اداره را انجام داده بدون نیاز به خرید یک ساختمان و تجهیز کردن آن به سیستم اداری و به راحتی مرسوله های ارسالی مردم را دریافت و برای ادامه مراحل کار آنها را به شعبه اصلی پست انتقال می دهد.

کانکس اداری یا دفتری سازه ای پیش ساخته می باشد که به عنوان دفتر کار یک تیم اداری یا بعضا اتاق مهندسین و مدیران پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بطور مثال و قتی قرار باشد سازه بروی پشت بام و در واقع به عنوان یک طبقه به ساختمان اظافه شود با وقتی که قرار است داخل یک محوطه مورد استفاده قرار گیرد متفاوت است.از همین رو پیشنهاد ما برای انتخاب یک دفتر اداری پیش ساخته متناسب با نیاز شما این است که کاربری های آن تعریف ، نیاز ها مشخص و ابعاد مورد نیاز یا همان مساحتی که برای این کار در اختیار داریم را تعین کرده ، پس از آن اگر در میان نمونه های موجود از محصولات تولید کنندگان کانکس سازه ای مطابق با نیازمان یافتیم خریداری و در غیر این صورت سفارش طراحی و ساخت یک کانکس اداری اختصاصی را بدهیم که با ویژگی های مد نظر مان مطابقت داشته باشد. کانکس پست پیشتاز محصولی از گروه کانکس راکو با طراحی اختصاصی برای ایجاد کیوسک خدمات پستی درون شهری می باشد.این سازه بصورت اختصاصی و با رنگ سازمانی اداره پست طراحی شده است که در ادامه به برسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

انواع کانکس نگهبانی به همراه قیمت گروه مهندسین راه کوشش نمونه های مختلف و با ظاهر و قیمت متفاوتی از انواع کانکس نگهبانی را طراحی و تولید کرده است که در ادامه انواع آنها و مشخصات هرکدام را به همراه قیمت بصورت جداگانه آمده است. ابعاد و محل پنجره ها باید طوری باشد تا تامین کننده نور فضای داخلی بوده و در هنگام طراحی آن باید به این نکته که محل قرار گیری میز و تجهیزات اداری و همینطور محل نشستن مراجعین توجه کرد تا با محل قرار گیری پنجره ها تداخل نداشته و براحتی بتوان پنجره ها را باز و بسته کرد تا هوای درون سازه را تهویه کند.پیشنهاد می شود برای جلو گیری از اتلاف انرژی و ممانعت از ورود گرد و غبار به داخل فضا از پنجره های دو جداره استفاده شود. از آنجایی که گروه مهندسین راه کوشش تمامی محصولات خود را بصورت اختصاصی طراحی می کند می توان کانکس پست پیشتاز را از نظر طراحی کمی متفاوت تر و همسان تر با کاربری مورد نیاز شما طراحی و تولید نماید و در این زمینه هیچ لوله گالوانیزه وزن محدودیتی وجود ندارد. سوالات بیشتر خود را در رابطه با این محصول در بخش نظرات مطرح فرمائید.در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

با ما همراه باشید. قیمت لوله گالوانیزه آن دسته از مقاطع فولادی آبکاری شده با فلز روی که به شیوه نورد سرد تولید می گردد را مشاهده نمودید. گالوانیزه داغ دسته ای:- در گالوانیزه گرم ، فلز را در حمام روی مذاب غوطه ور می کنند. خرید کانکس اداری برای خرید کانکس اداری هم می توانید از نوع سازه های تیپ که مطابق نیاز شماست انتخاب نموده و یا در صورتی که طرح خاصی را مدنظر دارید سفارش ساخت بصورت اختصاصی مطابق با ابعاد و ظاهر مورد نیاز خود را بدهید. در مورد اول معمولا بلافاصله پس از خریداری می توانید محصول مورد نظر خود را از کارخانه دریافت و منتقل کرده اما در مورد ساخت سفارشی کانکس اداری می بایست مدت زمانی را تا آماده سازی آن صبر کنید. کانکس اداری ساده : در این نوع برعکس نمونه قبلی که اهمیت زیادی به زیبایی و نمای خارجی سازه داده می شد ، کاربری و اقتصادی بودن در درجه اهمیت اول قرار دارد و بنا به نوع نیاز ممکن است از نوع ساندویچ پانل ، کانکس کارگاهی ، سایدینگ ، دو طبقه ، پلان باز با پارتیشن های تفکیک کننده و یا هر نوع خصوصیت دیگری باشد که تعداد کارمندان و نحوه فعالیت آنها مشخص کننده این خصوصیات می باشد و در ساخت آن محدودیتی از این نظر وجود ندارد.