آینده کامرون اسمیت ، طوفان ملبورن ، قرارداد ، تیتان های گلد کوست ، بریزبن برونکوس

کامرون اسمیت ، افسانه طوفان سرانجام مهلت تصمیم گیری در مورد آینده NRL خود را با هوادار قهرمان اعلام کرد تا در ماه آینده تماس بگیرد.

آینده اسمیت در تمام فصل در یکی از طولانی ترین سریال های صابون در تاریخ لیگ راگبی در هوا به سر می برد ، اما برنده نخست وزیری سال 2020 قرار است سرانجام حدس های مربوط به دوران بازیگری فوری او را پایان دهد.

کامرون اسمیت ، هنگام رونمایی از کتابش ، می گوید هنوز نمی داند که بازی خواهد کرد یا نه. در یک ماه آینده تصمیم خواهد گرفت ، “کریس گاری توییت کرد.

REPLAY State of Origin II را در Kayo بدون وقفه تبلیغاتی در حین بازی و نظرات Fox League تماشا کنید. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و بلافاصله پخش جریانی را شروع کنید

ORIGIN LATE MAIL: نبود اسرار اسلحه جوان ، ساعت مسابقه بروشور Blues

ORIGIN SCOUT: Legends back Fittler’s roub snub ، خواستار اسلحه مارونز برای برکناری وال

راهنمای نهایی: سه پیت NSW؟ هر آنچه در مورد Origin III باید بدانید

این 37 ساله اشاره ای به اینكه روزهای او در طوفان است را می توان در بخشی از زندگی نامه خود با عنوان “طوفان درون” به پایان رساند.

“اگر باشگاه قصد دارد هری یا براندون را از دست بدهد ، به هیچ وجه 12 ماه دیگر دوباره امضا نمی كنم. من نمی خواهم مبارزه باشگاهی را در طولانی مدت ببینم ، فقط برای اینكه بتوانم یك فصل دیگر را بازی كنم. “

“من به خوبی از موقعیت های براندون اسمیت و هری گرانت مطلع بودم.

اخبار بیشتر NRL

‘برای زندگی’: کریختون در حالی که پلنگ ها به سمت قفل ستاره حرکت می کنند ، به معامله دست دادن Cleary اعتراف کرد

افشا شد: دلیل واقعی پشت اسمیت ، خصومت سرماخوردگی کرونک

نکته بزرگ: کامرون اسمیت پیام طوفان را به عنوان تصمیم گیری در مورد آینده نشان می دهد

“و من می دانستم که اگر بازی در ملبورن را انتخاب کنم ، برای طوفان سخت خواهد بود که هر سه ما را حفظ کند ، حتی اگر باشگاه بارها و بارها گفته بود که می تواند.

“من خوشحالم که براندون و هری در حال کار خود بودند. براندون خود را به عنوان شماره 9 نیوزیلند تثبیت کرده است و هری در سال 2020 با تیم Wests Tigers بازی کرد ، جایی که او یک فصل برجسته را تجربه کرد. “

با Fox Sports Sportmail ، آخرین اخبار ، موارد برجسته و تحلیل NRL را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. اکنون ثبت نام کنید>

این امر اسمیت را با این تصمیم روبرو می کند که یا از لیگ راگبی بازنشسته شود و یا گفته می شود با تیم های تایتان و برونکوس برای خدماتش بازی می کند.

برنده سه دوره نخست وزیری در 430 بازی کلاس اول 2،786 امتیاز کسب کرده است که هر دو رکورد NRL هستند که هرگز شکسته نمی شوند.

اسمیت با رکورد گفته است که خانواده اش را سرلوحه تصمیم خود قرار می دهد و مشتاق است که به خانه کوئینزلند برود تا به خانواده نزدیک شود.

بحران ویروس کرونا در ویکتوریا یکی دیگر از عواملی است که می تواند تصمیم او را تحت تأثیر قرار دهد اگر طوفان مجبور شود فصل بعد دوباره از ساحل آفتاب بازی کند.