آگهی استخدام باشگاه فوتبال ملبورن ، داوطلبان ، برنامه مسیر فناوری ، بیانیه ، واکنش

ملبورن پذیرفته است كه آگهی استخدام سه یا چهار نفر برای یك نقش 11 ماهه بدون حقوق در دپارتمان فوتبال خود “بد سخنان” بوده است.

شیاطین با تلاش خود برای یافتن داوطلبانی برای کار در برنامه مسیر فناوری فوتبال خود از دسامبر 2020 تا اکتبر 2021 با ساعات تماس متغیر از 25-25 ساعت در هفته ، شور و هیجان ایجاد کردند.

در این آگهی آمده است: “فرصتی مهیج برای 3-4 نفر فراهم شده است كه می توانند در فصل 2021 داوطلب شوند.

“گزارش به تیم تجزیه و تحلیل فوتبال ، افراد موفق در طیف گسترده ای از مناطق در هر چهار تیم ما در AFL ، VFL ، AFLW و VFLW همکاری خواهند کرد.

“این برنامه برای دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته های ورزشی و ورزشی ، فناوری اطلاعات ، آماری و مالتی مدیا ، که علاقه و درک زیادی از فوتبال AFL دارند ، به بهترین وجهی مناسب است.”

این تبلیغ روز سه شنبه در شبکه های اجتماعی پخش شد و با واکنش خشمگین مواجه شد.

مجله ورزشی پیج کاردونا نوشت: “سلام ملبورن – این کار را نکن”. “از مردم نخواهید که هر هفته 10-25 ساعت در بخش فوتبال شما برای شما کار کنند. این نفرت انگیز است. “

الیور کافری از AAP افزود: “هر سازمان حرفه ای ذهن آزار دهنده می تواند این مسئله را امتحان کند و از آن دور شود.”

گری پرت ، مدیر اجرایی ملبورن به سرعت برای توضیح اوضاع وارد عمل شد.

پرت به روزنامه هرالد سان گفت: “دامنه و هدف این برنامه انعطاف پذیری چارچوب زمانی بود تا به ما اجازه دهد دانشجویان را در هر ماه از دوره پیشنهادی اسکان دهیم.”

“به طور واضح ، این برنامه مسیر در کل 11 ماه اجرا نمی شود. در عوض ، مدت زمان برنامه بر اساس تکالیف دوره های دانشجویی پیش بینی شده است و ساعات هیچ دانشجویی بیش از میزان مورد نیاز برای تکمیل واحد دانشگاهی نخواهد بود.

“این باشگاه می پذیرد که عناصری از تبلیغات وجود داشته است که متن آنها ضعیف بوده و فاقد وضوح بوده و ما اطمینان خواهیم داد که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.”

این به دنبال یک جنجال مشابه در مرحله نهایی مسابقه بزرگ است که AFL به تلاش برای سوit استفاده از رقصندگان متهم شد.