آمریکا در هرج و مرج به دلیل شیوع اپیدمی ویروس کرونا در زمستان

ماه هاست که متخصصان بهداشت به آمریکایی ها هشدار داده اند که برای زمستانی تاریک و مرگبار خود را آماده کنند.

و پیش بینی های آنها درست بود – در حالی که ایالات متحده در هفته های اخیر تعداد رکوردی از ویروس کرونا را ثبت کرده و هزاران مرگ روزانه در آن گزارش کرده است.

شمارش کلی توسط دانشگاه جان هاپکینز نشان داد که آسیب دیده ترین کشور جهان – که طی هفته های اخیر شاهد رشد مجدد ویروس چشمگیری بوده است – فقط در روز شنبه به 230،000 مورد عفونت جدید و 2527 مورد مرگ ناشی از COVID رسیده است.

برای دو هفته ، ایالات متحده به طور مرتب در بالای 2000 مرگ در روز قرار دارد ، مانند آنچه در بهار در اوج اولین موج شیوع این کشور اتفاق افتاده بود.

تعداد قریب به اتفاق موارد و مرگ و میر بسیاری از افراد را در سیستم بهداشتی آمریکا شکسته است.

دکتر آدولف ادوارد ، مدیرعامل مرکز پزشکی منطقه ای ال سنترو در جنوب کالیفرنیا ، به دکتر گفت: “من فکر می کنم ما از نقطه شکست عبور کرده ایم.” CNN .

“کارکنان اینجا هستند ، اما آنها شکسته اند.

“بدون توجه به اینکه من می دانم این تیم تمایل به انجام کار دارد ،” انعطاف پذیری در برخی از زمان ها شروع به شکستن می کند. “

مرتبط: وبلاگ ویروس کرونا را برای به روزرسانی های زنده دنبال کنید

مرتبط: هارودها توسط صدها مسافر هجوم بردند

دکتر ادوارد گفت که در بیمارستان دو تخت در مراقبت های ویژه باقی مانده است ، پس از آن بیماران در یک بیمارستان صحرایی پاپ آپ ، ساخته شده در پارکینگ مراقبت می شوند.

وی با مقایسه بیمارستان صحرایی با زمان خدمت در ارتش آمریكا در خاورمیانه گفت: “ممكن است واقعاً به منطقه جنگی برگردم.” “ما در حال مبارزه با COVID هستیم.”

مقامات بهداشتی آمریکا پس از مسافرت میلیون ها آمریکایی برای جشن تعطیلات هفته شکرگذاری علیرغم درخواست مقامات برای ماندن در خانه ، نسبت به افزایش موج هشدار دادند.

انتظار می رود ایالات متحده در اواخر این ماه به واکسن ها چراغ سبز نشان دهد اما ماه ها طول می کشد تا بخش قابل توجهی از جمعیت عمومی واکسینه شود.

مقامات بهداشتی همچنان از ماسك زدن آمریكایی ها خواستار هستند ، با این حال بسیاری از این اقدامات خودداری می كنند ، كه ثابت شده خطر عفونت ویروس كرونا را كاهش می دهد.

دبورا بیرکز ، هماهنگ کننده گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید ، گفت که شنیدن مردم “طوطی باز می گویند ماسکها م don’tثر نیستند (و) که تجمعات منجر به وقایع گسترده نمی شود” ناامیدکننده است “.

“این فقط بدترین رویداد بهداشت عمومی نیست. این بدترین حادثه ای است که این کشور با آن روبرو خواهد شد. “خانم بیرکس به NBC گفت با مطبوعات دیدار کنید.

واکسن حیاتی است اما ما را از این افزایش فعلی نجات نخواهد داد. “

کارشناسان همچنان ابراز ناراحتی می کنند که بسیاری از آمریکایی ها همچنان راهنمایی را برای استفاده از ماسک نادیده می گیرند ، فاصله های اجتماعی را انجام می دهند و از ازدحام زیاد جلوگیری می کنند.

کمیته سابق FDA اسکات گوتلیب پیش بینی کرد تعداد کشته شدگان ایالات متحده که اکنون بیش از 280،000 نفر است ، می تواند تا پایان ژانویه به 400،000 نفر برسد.

وی به CBS گفت: “برای شش هفته آینده آینده تلخی در پیش رو داریم.” رو به روی ملت باشید. “مردم واقعاً باید از خود محافظت کنند.”

خانه های تشییع جنازه کاملاً طغیان شده است – به همان روشی که در موج اول کشور مملو از اجساد بود.

“ما زوج های متاهلی داشته ایم که در طی یک روز از یکدیگر ، یک زن و شوهر می میرند. ما والدین و فرزندان را در طی یک هفته از یکدیگر فوت کرده ایم. این قلب آزار دهنده است. ”مدیر خانه تشییع جنازه شیلا کروگر به CNN گفت.

کارمندان در خانه تدفین وی در کالیفرنیا با حدود 55 مورد مرگ یک ماه قبل از ویروس کرونا مقابله کردند. اکنون ، آنها به طور متوسط ​​ماهانه 135 را دفن می کنند.

خانم کروگر گفت که کارکنانش “در تلاشند” به خانواده ها بگویند که نمی توانند تا 5 هفته مراسم خاکسپاری را رزرو کنند زیرا خانه ها برای مقابله با تعداد کشته شدگان تلاش می کنند.

موارد ویروس و مرگ و میر در ایالات متحده به بالاترین سطح رسیده است ، و گزارش های اخبار تلویزیونی نشان می دهد پرستاران مضطرب هنگام کار در بخشهای تحت فشار COVID برای جلوگیری از اشک تلاش می کنند.

آخرین اجتماع بزرگ مردمی روز شنبه در والدوستا ، جورجیا برگزار شد ، زمانی که پرزیدنت ترامپ اولین تجمع خود را از زمان انتخابات برگزار کرد ، هزاران نفر را به خود جلب کرد ، محکم در کنار هم و با تعداد کمی ماسک پوشیده بودند.

مدت هاست که رئیس جمهور شدت همه گیری را به حداقل می رساند و در تجمع خود به سختی از ویروس نام برد.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن رویکرد دیگری را در پیش گرفته است.

آقای بایدن ، که گفته است هنگام تحقق قدرت در ژانویه ، از همه آمریکایی ها می خواهد که به مدت 100 روز ماسک بزنند ، اواخر هفته گذشته در مورد برنامه ریزی دولت برای شیوع واکسن ابراز تردید کرد.

وی گفت: “به هیچ وجه برنامه ریزی دقیقی در مورد چگونگی بیرون آوردن واکسن از ظرف ، داخل سرنگ تزریق ، بازوی کسی وجود ندارد.”

ویروس کرونا ویروس کرونا نیز به شدت بر صنعت و اقتصاد تأثیر می گذارد ، با گذشت زمان برای ارائه بسته های پشتیبانی.

دیروز سیاستمداران دست به دست هم دادند تا در اسرع وقت در مورد بسته کمکی جدید برای اقتصاد آسیب دیده ویروس کرونا به توافقات دشوار دست یابند.

رهبران جمهوری خواه و دموکرات اظهار داشتند که مایلند در لایحه بودجه اقدامات بعدی کمک اقتصادی برای ویروس کرونا که موضوع مذاکرات تلخی بوده است ، باشد.

دیک دوربین ، سناتور دموکرات به ABC گفت: “این واقعاً تلاش فوق بشری از طرف ما برای کمک به مردم آمریکا در اسرع وقت است.” این هفته.

سیاستمداران ماه ها در مورد تصویب چنین لایحه ای مذاکره کرده اند ، اما درمورد اینکه چه مقدار باید هزینه کنند و چه چیزی را خرج کنند ، به توافق نرسیده اند.

آقای دوربین از کمک دو جانبه 908 میلیارد دلاری بسته پیشنهادی این هفته حمایت کرد.

سناتور بیل کسیدی ، جمهوری خواه ، سناتور جمهوری خواه ، گفت: سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه و تیم های آنها تمام آخر هفته برای تهیه متن این لایحه مفصل کار کردند ، که “احتمالاً اوایل این هفته منتشر خواهد شد” فاکس نیوز یکشنبه.

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس دموکرات موافقت کرد که این پیشنهاد را پایه ای برای مذاکرات درباره متن نهایی قرار دهد.

اما رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، جمهوری خواه ، و رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که باید این لایحه را امضا کند ، مواضع خود را روشن نکرده اند.

با سیم