آمار سیاسی – مدل های انتخاباتی از خطای دیگر رای گیری بالاتر از حد متوسط ​​جان سالم به در بردند | ایالات متحده

در آینده ، ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا بر طیف وسیعی از نتایج مد نظر خود تأکید کنیم


بازگشت اولین انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر نشان دهنده یک رقابت نزدیک به حد انتظار و عملکرد فاجعه بار برای نظرسنجی های افکار عمومی بود. به نظر می رسد در ابتدا پیش بینی های پیش از انتخابات حدود شش درصد از پیروزی جو بایدن را در فلوریدا (که صحیح است) و در سایر ایالت های جنوب شرقی مانند جورجیا و کارولینای شمالی با چهار یا پنج امتیاز بیش از حد تخمین زده اند (که اینگونه نیست). رای مردم ملی نزدیک به اختلاف یک یا دو درصدی بین دو نامزد بود ، به جای یک هشت امتیازی که انتظار می رفت اقتصاد دانمدل پیش بینی انتخابات ، که به داده های نظرسنجی متکی است.

اما طی سه روز از زمان انتشار این ارقام اولیه توسط مقامات ، میلیون ها رأی دیگر با گرایش به دموکرات ها شمارش شده است. آنها نتایج انتخابات را به انتظارات پیش بینی کنندگان نزدیک کرده اند. به نظر می رسد مدل انتخاباتی ما نتیجه 49 مورد از 51 ایالت و واشنگتن دی سی را به درستی پیش بینی کرده است. تشخیص اولیه عملکرد روز رستاخیز برای نظرسنجی ها و مدل سازان بیش از حد است.

هنوز هم نظرسنجی ها عملکرد ضعیفی داشتند. از سال 2000 ، میانگین نظرسنجی های ما طی دو هفته پایانی کارزار ، سهم دموکرات ها از آرا two دو حزب در هر ایالت را با حدود دو درصد بیش از حد ارزیابی کرده است. از ساعت 19:00 بعد از ظهر در 6 نوامبر ، میانگین خطا در ایالات متحده امسال فقط از سه امتیاز خجالتی است ، یا تقریباً 50٪ نسبت به گذشته بدتر است.

این اطمینان بخش خواهد بود اما برای دو واقعیت نگران کننده. اول ، خطاهای موجود در نظرسنجی های ایالتی تقریباً به طور یکسان و در یک سطح بی سابقه نشان داده شده است. اگرچه خطاهای رای گیری از سال 2000 به طور متوسط ​​نه به نفع دموکرات ها است و نه جمهوری خواهان ، اما امسال آنها پشتیبانی از آقای ترامپ را به طور سیستماتیک با حدود 2.8 واحد درصد دست کم گرفتند. حتی بیشتر نگران کننده این است که به نظر می رسد نظرسنجی ها حمایت از آقای ترامپ را در همان ایالت هایی که سال 2016 از دست داده اند ، از دست داده اند ، همانطور که این هفته در نسخه چاپی خود نوشتیم. اگرچه این صنعت آنطور که تازه ها ادعا می کنند وضعیت بدی ندارد ، اما نظرسنجی ها هنوز هم تلاش می کنند این الگوها را برطرف کنند.

خطای موجود در نظرسنجی ها دو نکته نهایی را مطرح می کند. اول اهمیت مدل های انتخاباتی است ، که بررسی می کند در صورت اشتباه در نظرسنجی ها در انتخابات چه اتفاقی می افتد. اقتصاد دانمدل پیش بینی نشان داد که آقای بایدن در بسیاری از نقاط راحت جلوتر است و بعید به نظر می رسد که او اکثریت کالج های انتخاباتی را از دست بدهد. از این طریق تفسیر شده ، به نظر می رسد پیش بینی ما خوب پیش رفته است. با این حال ممکن است مردم به همان روشی که مدلسازها دارند نگاه نکنند. ما در بالای وب سایت خود در روز انتخابات 97٪ احتمال پیروزی آقای بایدن در انتخابات را نشان دادیم ، و پیش بینی اصلی تأمین 356 رأی از کالج های انتخاباتی را اعلام کردیم. اگرچه پیش بینی پیروزی وی کاملاً تأیید پذیر است ، اما احتمال زیاد احتمال خوانندگان را گمراه کرده و انتظار پیروزی چشمگیر برای آقای بایدن را دارند و همه سناریوهای دیگر از جدول خارج شده اند. در حقیقت ، مدل برای برقراری ارتباط بود که پیروزی در هر چیزی بین 259 تا 415 رأی قابل قبول است ، و احتمالاً پیروزی در اواسط این محدوده بیشتر است. دفعات بعدی بهتر است که طیف کاملی از نتایج را در مدل خود برجسته کنیم. به هر حال ، این نکته اصلی تمرین است.

یادداشت سردبیر: این مقاله برای اولین بار در خبرنامه هفتگی “بررسی و تعادل” در مورد سیاست های آمریکا آمده است. برای دریافت آن می توانید در اینجا ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد