آزادی طوفان براندون اسمیت ، تیتان های ساحل طلایی ، آینده کامرون اسمیت ، بازنشستگی

براندون اسمیت ، طوفان ملبورن و بازیگر آزمایشی نیوزیلند اجازه یافتن باشگاه جدید برای فصل 2022 را دریافت کردند.

ولی دیلی تلگراف گزارش داده است كه ایمیلی كه به این روزنامه درز كرده است به 14 باشگاه دیگر رسیده است كه ستاره 24 ساله را در حال خرید خریداری می كنند و فقط تیتان های گلد كوست از لیست خارج شده اند.

Kayo بلیط شما برای بهترین پخش جریانی زنده و On-Demand ورزشی است. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کنید و بلافاصله جریان را شروع کنید>

Fox Sports حدس زده است که ممکن است سخنان محرمانه ای باشد ، و گزارش داد که باشگاه “ممکن است مایل به برخورد با تیتان ها نباشد ، زیرا آنها Tino Fa’asuamaleaui جوان را به جلو برده اند” و همچنین امضای جاهروم هیوز ، اسمیت و کامرون اسمیت را شکار کرده است.

آینده کامرون اسمیت در سال 2020 یکی از موضوعات داغ بحث و گفتگو با احتمال بازنشستگی افسانه طوفان و NRL است که دائماً در اخبار با براندون اسمیت و تازه کار NRL سال قرار دارد که هری گرانت پشت این افسانه مانده است.

گرانت برای خود به عنوان وام به تیم Wests Tigers معروف شد ، در حالی که در اولین تصمیم برای تیم ایالت مبدا کوئینزلند نیز بازی کرد.

براندون اسمیت پس از اینکه او در صورت بازگشت دوباره کامرون به باشگاه اولتیماتوم داد ، ارتباط نزدیکی با Canterbury Bulldogs داشت.

کتاب کامرون اسمیت ماه گذشته موجی ایجاد کرد و این مرد 37 ساله فاش کرد که او نمی خواهد مانع راه اسمیت یا گرانت شود.

“اگر باشگاه قصد دارد هری یا براندون را از دست بدهد ، به هیچ وجه 12 ماه دیگر دوباره امضا نمی كنم. من نمی خواهم در دراز مدت مبارزه باشگاهی را ببینم تا بتوانم یک فصل دیگر بازی کنم. “او در عصاره ای که در روزنامه دیلی تلگراف منتشر شده است می نویسد.

“من به خوبی از موقعیت های براندون اسمیت و هری گرانت مطلع بودم.

“و من می دانستم که اگر بازی در ملبورن را انتخاب کنم ، برای طوفان سخت خواهد بود که هر سه ما را حفظ کند ، حتی اگر باشگاه بارها و بارها گفته بود که می تواند.

“من از اینکه براندون و هری در حال ساخت مشاغل شخصی خود بودند ، قدردانی کردم. براندون خود را به عنوان شماره 9 نیوزیلند تثبیت کرده است و هری در سال 2020 با تیم Wests Tigers بازی کرد ، جایی که او یک فصل برجسته را تجربه کرد. “

استورم اوایل روز دوشنبه بیانیه ای منتشر کرد مبنی بر اینکه براندون برای فصل 2021 قرارداد دارد اما اگر او خواستار آزادی زودهنگام باشد ، باشگاه خواهان جبران خسارت خواهد بود.

فرانک پونیسی ، مدیرعامل فوتبال استورم گفت: “براندون بازیکن فوق العاده و فردی عالی است که در این باشگاه حضور دارد.”

“با توجه به اینکه او اکنون یک بازیکن برتر ، نماینده ملی است و طی چند سال گذشته سرمایه ارزشمندی برای تیم ما بوده است ، هرگونه حرکت فقط با هماهنگی های مناسب در نظر گرفته خواهد شد.

“این باشگاه نشان داده است که ما با مذاکره درباره این درخواست ها راحت هستیم و همچنین عملکرد خود را در زمین حفظ می کنیم ، زیرا تنها 12 ماه پیش با جاش آدو کار در یک موقعیت بودیم.

“ما مشتاقانه منتظر هستیم كه براندون در 4 ژانویه همراه با هم تیمی های خود در حالی كه آنها برای فصل 2021 آماده می شوند ، به میادین برگردد.”

اما روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد كه استن مارتین ، مدیر برندون ، از طریق ایمیل به باشگاه ها می گوید اسمیت می خواهد “منحصراً در قلاب بازی كند”.

این گزارش اضافه كرد كه یك باشگاه مایل بود یك نمایندگی برای اسمیت آزاد كند.

این گزارش اضافه كرد كه یكی از مدیران عامل NRL معتقد است كه اسمیت به سیدنی می رود و می گوید: “من حساب می كنم كه او باشگاهی دارد. او خریدار خود را دارد. اما اگر باشگاهی به دنبال انتقال بازیکنی باشد که ممکن است ملبورن را راضی کند و سپس طوفان به براندون اجازه دهد آن را ترک کند ، آنها آن را برای همه ارسال می کنند.