وکلا گفتند که گیسلین ماکسول موهای خود را از دست داد و وزن خود را از زندان گرفت

وکلا در دادگاه جدید شکایت کردند که شرایط در زندان برای Ghislaine Maxwell بسیار دشوار است. او موهای خود را از دست می دهد و باعث از بین رفتن پوست و استخوان می شود.

ماکسول به شش جنایت فدرال متهم شده است: اغوای خردسالان ، قاچاق رابطه جنسی و شهادت دروغ.

بابی استرنهایم ، وکیل دادگستری در نامه خود به آلیسون ناتان ، قاضی منطقه ایالات متحده ، که پرونده قاچاق رابطه جنسی ماکسول را نظارت می کند ، نوشت: “اگرچه ممکن است وزن او در حال حاضر نسبتاً ثابت باشد ، اما او بیش از 15 پوند وزن کم کرده است و همچنان ریزش مو دارد.

تشکیل پرونده در پاسخ به نامه ای بود که دفتر فدرال زندان ها به قاضی فرستاد ، و اصرار داشت که از ماکسول به خوبی مراقبت می شود و وزن 134 پوندی سالم را در حالی که در بازداشتگاه متروپولیتن (MCC) در بروکلین بود حفظ کرده است.

مرتبط: Ghislaine هر 15 دقیقه در زندان بیدار می شود تا از خودکشی جلوگیری کند

مرتبط: ماکسول به ادعای جنسی تکان دهنده در اسناد بدون مهر متهم شد

وکلای ماکسول بارها و بارها از شرایط “سخت” حبس وی شکایت کرده اند – از جمله جستجوهای مکرر نواری ، بیدار شدن هر 15 دقیقه توسط چراغ قوه در شب برای اطمینان از زنده بودن وی و وعده های غذایی بی شماری که بیشتر از نان و کره تشکیل نشده است.

خانم استرنهایم نوشت كه اگرچه برنامه غذایی وی ممكن است با سیاست اداره زندان های فدرال (BOP) مطابقت داشته باشد ، اما این شش هفته اول زندانی شدن وی نبود.

در این نامه آمده است که وی در انزوا نگهداری شده و از دسترسی به برنامه های آموزشی و اوقات فراغت ، فیلم ، خدمات مذهبی و سایر فرصت ها محروم شده است.

خانم استرنهایم نوشت: “بدیهی است که خانم ماکسول بیشترین بی لیاقتی BOP را متحمل شده است.” وی گفت MDC “شرایط محدودیت فوق العاده سنگین را برای ماکسول اعمال کرده است تا از عواقب فاجعه بار سهل انگاری در MCC که منجر به مرگ جفری اپستین شد ، جلوگیری کند.”

جفری اپستین ، همدست ادعایی ماکسول ، سال گذشته در حالی که منتظر محاکمه به اتهام قاچاق رابطه جنسی بود ، خود را در مرکز اصلاح متروپولیتن BOP در منهتن کشت.

خانم استرنهایم خواستار این شد كه رئیس زندان قبل از دادگاه احضار شود تا مستقیماً از قاضی در مورد شروط توضیح دهد.

عقب و جلو حبس ماکسول در حالی رخ داده است که وکلای وی پیشنهاد وی برای وثیقه را تمدید کرده اند.

قاضی ناتان پس از دستگیری در ماه ژوئیه به اتهام جذب دختران و زنان برای آزار و اذیت جنسی توسط او و اپشتین ، پیشنهاد وی برای آزادی با وثیقه 5 میلیون دلاری را رد کرد.

مارک کوهن ، وکیل ماکسول ، در نامه ای به تاریخ 25 نوامبر به قاضی که مهر و موم نشده است ، درخواست کرد که درخواست وثیقه تحت مهر و موم شود تا از دوستان و خانواده اش که قصد دارند مشترکاً این اوراق را امضا کنند ، محافظت کند.

آقای کوهن نوشت: “آنها به طور قانونی می ترسند که اگر هویت آنها عمومی شود ، تحت همان نظارت و تهدیدهای بی امان رسانه ای قرار بگیرند که خانم ماکسول تجربه کرده است.”

پرونده شامل مثالهایی از تهدیدهای مرگ علیه ماکسول در شبکه های اجتماعی بود. قاضی موافقت کرده است که نام دوستان و خانواده را در اوراق دادگاه اصلاح کند – اما پرونده را مهر و موم نکند.

– با نیویورک پست