قربانی کودک آزاری می گوید وب سایت پورنو از تجاوز به کودک خود سود جسته است

در توئیتی که توسط Avri Sapir تبدیل شده است به یک بازمانده و سوor استفاده از سو sex استفاده جنسی ، 19 ساله نوشته شده است: “Pornhub به طور فعال از تجاوز من سود برد.”

این بخشی از یک موضوع هولناک است که در مارس امسال ارسال شده است و در آن وی بخشی از داستان شخصی آسیب زا را توضیح می دهد.

آوری می نویسد: “من از زمان کودکی تا 15 سالگی مورد آزار و سو & استفاده قرار گرفتم و در پورن کودک مورد استفاده قرار گرفتم.” چند هفته پیش ، فیلم های تجاوز به کودک نوپای من در Pornhub بارگذاری شد. فیلم ها ساعت ها و روزها باقی مانده بودند. یکی بیش از 600 بازدید داشته است. پول آنها با تبلیغات بود.

“هرچه بازدید بیشتری داشته باشند ، تبلیغات بیشتری در اطراف و جلوی ویدیوها قرار می گیرد. من فیلم ها را “زیر سن قانونی” پرچم گذاری کردم و “فرم درخواست حذف محتوا” را پر کردم ، اما اتفاقی نیفتاد. من مشاهده کردم که تعداد مشاهده سریعتر و سریعتر تیک می خورد ، “او ادامه می دهد.

مرتبط: وحشت تجاوز به عنف در کمپینگ دختر دانش آموز

این توییت ها هستند که من را وادار می کنند به آوری ، که در ایالات متحده است ، پیام دهم و از ما بپرسند آیا می توانیم صحبت کنیم.

بیش از بزرگنمایی ، من می پرسم که زندگی – و آینده – برای Avri امروز چگونه به نظر می رسد. وی به اقدام به خودكشی اخیر ، كه یكی از تلاشهای طولانی طی سالهای گذشته است ، اشاره می كند و می گوید: “من تصور نمی كردم كه در این مرحله هنوز زنده باشم ، بنابراین واقعاً تاكنون برنامه ریزی نمی كردم.”

صادقانه بگویم ، تعجب آور نیست. مشهور است که قربانیان سو child استفاده جنسی از کودکان (CSAM) عواقب مادام العمر را متحمل می شوند از جمله: افسردگی ، اضطراب ، احساس شرم ، افکار خودکشی ، مشکلات عزت نفس و مشکلات در حفظ روابط صمیمی.

اگرچه آوری امسال پس از سالها غیبت در مدرسه موفق شد از دبیرستان فارغ التحصیل شود ، اما او هر روز ساعتها وقت صرف تلاش برای ردیابی و حذف تصاویر سو abuseاستفاده از سایتهای آنلاین متعدد می کند.

او می گوید: “من اصولاً تا زمان بسته شدن آن در كتابخانه می مانم و سپس به خانه می روم و به دنبال مطالب خود می روم تا زمانی كه به خواب بروم.” “این چیزی است که من باید هر روز در برنامه خود قرار دهم.”

مرتبط: نقشه نشان می دهد که بزهکاران جنسی کودک در اوز بیداد می کنند

دانشیار مایکل سالتر ، از دانشگاه نیو ساوت ولز ، یک متخصص بین المللی در زمینه استثمار کودکان شناخته شده است. او به آوری کمک کرده است تا از پشتیبانی مناسب در آمریکای شمالی برخوردار شود.

“در واقع تعداد زیادی Avris در آنجا وجود دارند – دختران و دختران سعی می کنند مواد خود را آفلاین کنند ، و سعی می کنند مواد خود را پلیس بگیرند. این منطقی است زیرا سیستم عامل ها ملزم به جستجوی فعالانه CSAM (مواد سو Sex استفاده از جنسیت کودک) نیستند و فقط در صورت مطلع شدن مجبور به حذف آن هستند. “

“من قربانیان را در استرالیا با یک قایق مشابه می شناسم. بدرفتارانش به یكی گفتند كه مطالب او آنلاین است و اگر می توانست آن را پیدا كند ، می تواند آن را پایین بیاورد. بنابراین ، او به دنبال مواد سو abuse استفاده رفت. که فوراً او را بی اعتبار و سازش می کند ، زیرا او به جستجوی محتوای غیرقانونی رفته است. “

یکی از دلایلی که قربانیان بیشتری مانند Avri در آنجا وجود دارند این است که در همه گیر COVID-19 شاهد افزایش تصاعدی تولید و استفاده از CSAM در سراسر جهان هستیم.

آخرین آمار پلیس فدرال استرالیا نشان می دهد که از اول ژوئیه 2019 تا 30 ژوئن 2020 ، مرکز استرالیا برای مقابله با بهره برداری از کودکان (ACCCE) 21688 گزارش جدید از بهره برداری از کودکان دریافت کرده است.

این مقایسه با 14165 گزارش دریافتی از سال مالی گذشته است. در همین دوره ، اتهامات CSAM 226 درصد افزایش یافته است ، از 372 سال مالی گذشته به 1214 در این سال مالی

سرپرست کارآگاه ، پائولا هادسون ، مرکز استرالیا برای مقابله با بهره برداری از کودکان در بریزبن را اداره می کند – آژانس تحت هدایت پلیس فدرال استرالیا اما متشکل از همه آژانس های پلیس ایالتی و فدرال.

مرتبط: “Dark impulses”: روند خاموش قفل

به گفته سرپرست کارآگاه هادسون ، قربانیان جوان می شوند و CSAM خشونت بیشتری می یابد.

وی با اشاره به موارد اخیر که ACCCE روی آنها کار کرده است ، می گوید: “کودکان دو ، سه ، چهار ساله هستند. و موارد رادیکال تر است و حیوانات را نیز درگیر می کند. این مانند یک مسابقه است که باعث خشونت بیشتر و افراطی شدن آنها می شود [perpetrators] می توان.”

Supt Hudson می گوید در حالی که افزایش گزارش دهی تا حدی به افزایش آگاهی عمومی مربوط می شد ، تقاضای جهانی برای CSAM به سرعت در حال افزایش بود. او می گوید: “من نمی خواهم این واقعیت را کم کنم که اشتها هنوز بسیار زیاد است ، خصوصاً در این دوره آخر.”

همانطور که news.com.au در ماه آگوست گزارش داد ، همه گیر COVID-19 شاهد بسیاری از افراد است که از خانه منزوی می شوند و کار می کنند ، بنابراین بیشتر از رایانه های خانگی ما استفاده می کنند. بدون اینکه رئیسان از گردن ما نفس بکشند ، انگیزه های تاریک یا حتی فقط کنجکاوی می توانند از راه های وحشتناکی بازی کنند.

نه تنها همه گیری فرصت بیشتری برای مجرمان ایجاد کرده است ، بلکه Supt Hudson می گوید برای قربانیان ، COVID “یک طوفان کامل” ایجاد کرده و آنچه پلیس “محیط تهدید” می نامد ، افزایش داده است.

وی می گوید: “تحقیقات بازار که اخیراً انجام داده ایم نشان می دهد که فقط 52 درصد والدین می دانند که بچه هایشان به چه صورت آنلاین یا چه برنامه هایی استفاده می کنند ،” مردم نظارت نمی کنند [their kids] کافی.

“ما در واقع شبکه های بهره برداری از کودکان را که به بیماری همه گیر COVID اختصاص داده شده است ، شناسایی کرده ایم.” درنده هادسون ، شکارچیان در وب روشن و تاریک “در مورد آنچه که در طی همه گیری انجام می دهند ، بحث در مورد فرصتی که به آنها می دهد مواد جدید ایجاد کنند و سپس در مورد چگونگی دسترسی به فرزندان اقوام که در دست دارند” صحبت می کردند. اضافه می کند.

وب تاریک که اغلب برای فعالیتهای غیرقانونی استفاده می شود ، فقط با استفاده از نوع خاصی از نرم افزارهای سفارشی قابل دسترسی است. وب شفاف همان وب است که بیشتر ما با آن آشنا هستیم. و شگفت آور ، این جایی است که CSAM زیادی جمع می شود و رد و بدل می شود – در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram ، Snapchat ، WeChat و Twitter.

وقتی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی CSAM را خود ردیابی می کنند یا مردم آن را به آنها گزارش می دهند ، این گزارشات به مرکز ملی کودکان مفقود و استثمار شده (NCMEC) در ایالات متحده منتقل می شود. مراجعات استرالیایی به ACCCE ارسال می شود.

Det Supt Hudson می گوید که آنها از همه سیستم عامل های اجتماعی ذکر شده در بالا (و موارد دیگر) مراجعه می کنند. به طرز حیرت انگیزی ، 40-60 درصد از گزارش های NCMEC مربوط به سیستم عامل های متعلق به فیس بوک است ، از جمله FB Messenger ، Instagram و WhatsApp.

در مورد Avri ، سرانجام Pornhub فیلم ها را پایین آورد – اما نه قبل از اینکه باعث دردسر قابل توجه او شود. علی رغم تکنیک انگشت نگاری Pornhub – که به منظور جلوگیری از ارسال مجدد محتوای مشکل ساز است – بعداً برخی از فیلم های Avri در سایت دوباره ظاهر شدند.

Avri معتقد است که سیستم پرچم گذاری Pornhub “اساساً فقط برای نمایش” است و درخواستهای برداشت “جدی گرفته نمی شوند”.

Pornhub به سوالات دقیق news.com.au در مورد پرونده Avri یا نحوه تعدیل محتوای پلتفرم و تأیید سن و رضایت کاربران در ویدئوهای خود پاسخ نداد.

در همین حال ، بیش از دو میلیون نفر دادخواست بسته شدن پورنهاب را به دلیل قاچاق رابطه جنسی و تجاوز به کودکان امضا کرده اند.

Supt Hudson برای دستگیری مرتکبان ، توضیح می دهد که پلیس از مجموعه ای از قوانین و روش ها استفاده می کند ، که بسیاری از آنها را نمی توان در اینجا فاش کرد (به منظور کمک نکردن به این جنایتکاران که از بچه ها سوiting استفاده می کنند).

با این حال ، Supt Hudson می گوید که یک وسیله اصلی برای نجات قربانیان شناسایی قربانیان پزشکی قانونی است: “همه محققان شناسنامه قربانیان ما آموزش دیده در اینترپل هستند و آنها به طور کامل از طریق هر تصویر و فیلم ، به معنای واقعی پیکسل به پیکسل ، به دنبال سرنخ هایی هستند که در شناسایی آنها کمک می کند. قربانیان.

“و آنها حتی به دنبال چیزهایی مانند آرم مدرسه ، لباس می گردند ، این می تواند الگوی فرش باشد. این یک کار کاملاً شگفت انگیز است که آنها برای ردیابی و ردیابی و یافتن مکان قربانیان و مجرمان انجام می دهند. و آنها این کار را در سطح بین المللی انجام می دهند. “

اگرچه اینترنت تولید و اشتراک CSAM را بسیار آسان کرده است ، این جرم جدیدی نیست.

زن استرالیایی * بیانکا ، که در حدود 40 سالگی است ، هرگز آزار و اذیت جنسی و شکنجه های خشونت آمیز را که بیش از چهار روز در طی یک اردوی تابستانی که به عنوان یک کودک 11 ساله در آن شرکت کرده بود ، متحمل شد فراموش نخواهد کرد. او مردی را که این کار را با او کرده * مارتین صدا می کند.

بیانکا که به سو abuse استفاده شدید جسمی و روحی بازمی گشت ، می گوید: «فکر می کنم در موارد مختلف احساس می کردم می خواهم بمیرم. حدس می زنم همیشه بخشی از من وجود داشت که واقعاً مصمم به زنده ماندن بود. و من فکر می کنم همین چیزی است که به من کمک کرده امروز یک انسان نسبتاً کارا باشم.

“من وانمود نمی کنم کاملاً عملکردی هستم. من سالهای زیادی را در سالهای نوجوانی خود گذرانده ام و به خودم آسیب رسانده ام و فقط برای مقابله با این بیماری در بیمارستان دچار اختلالات خوردن و انواع این موارد شده ام. “

بیانکا ، که هنوز صدمات ناشی از آن سو abuse استفاده را دارد ، معتقد است که مرتکبان مانند مارتین به دنبال انواع خاصی از کودکان هستند – از جمله یک کودک تنها مانند خود کودکی او که به دنبال عشق و تأیید بود.

“من فکر می کنم که آنها بسیار آسیب پذیر در برابر آسیب پذیری قربانیان خود هستند و می دانند چگونه کسی را انتخاب کنند. و حدس می زنم من تمام زندگی ام را با این احساس گذرانده ام که انگار دارم این “مرا انتخاب” در پیشانی ام قرار می دهم. “

این روزها ، بیانكا یك افسر آزادی مشروط است – و او مطمئن است كه دلیل آن سو childhood استفاده از كودكی او بوده است.

“من زندگی ام را سپری کردم ، کارم این است که بخواهم افراد پیچیده ای مانند مارتین را درک کنم. من فقط می خواهم درک کنم. “

دقیقاً مانند آوری ، بیانكا هرگز متوقف نمی شود كه آیا تصاویر او در جایی وجود دارد و در گردش است.

“هر وقت کسی را می بینم که در کار من به جرایم نوع بهره برداری از کودکان محکوم شده است ، که می دانم در معرض مواد استثمار کودک ، به صورت آنلاین یا از طریق سایر روش های آنالوگ قرار گرفته است ، به آنها نگاه می کنم و فکر می کنم ،” آیا دیده ای [the pictures of] من؟ ” می گوید بیانکا.

“احساس می شود که من هرگز نمی توانم آن را به طور کامل کنار بگذارم ، زیرا … من می دانم که گروه هایی از مردان بسیار منظم هستند که تصاویر را با یکدیگر عوض می کنند. شاید من دیگر آنجا نباشم. اما من ممکن است باشم و راهی برای شناختن آن ندارم. “

در اواخر مصاحبه ما ، او احساساتی تقریباً مشابه آنچه Avri نیز برای من ابراز کرده ابراز می کند.

“تجربه سوژه بودن تصاویری که بعداً مورد استفاده قرار می گیرد و باعث لذت بردن از مردان در همه جا می شود ، این کثیفی و این احساس وجود دارد که هرگز نمی توان به طور کامل فرار کرد. و این یک تجربه بسیار تنها است. “

مسئول سو abuse استفاده آوری پدر وی بود. او از مادرش جدا شده بود و آوری با او زندگی می کرد ، دلیل اصلی این امر سلامت روانی مادرش بود. پدرش به عنوان یک کودک نوپا ابتدا از او در فیلم ها و تصاویر CSAM استفاده می کرد ، و سپس ، از هشت سالگی ، او را شخصاً به مردان برای مقادیر زیادی پول محو می کرد. سو abuse استفاده به طور فزاینده ای خشونت آمیز شد.

“من فکر کردم که این طبیعی است. نمی دانستم مشکلی دارد. این اتفاق در تمام زندگی من رخ داده بود و فکر می کردم که برای همه اتفاق افتاده است. “

این روزها آوری با مادرش زندگی می کند ، که سلامت روان او به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

آوری به من می گوید: “من از 16 سالگی دبیرستان را شروع کردم ، داستانی که ما ارائه دادیم [the school] این است که من تمام زندگی خود را در خانه تحصیل کرده ام. “

در مدرسه آوری یک حساب کاربری در اینستاگرام راه اندازی کرد تا با دوستانش جا بیفتد – که بیشتر شامل عکس هایی از طبیعت است. گاهی اوقات سلفی می فرستد ، اگرچه دوست ندارد “به دلایل مشخص” عکس گرفته شود.

وی گفت: “برخی از کودکان که من را شناختند با من تماس گرفتند. و این زمانی بود که فهمیدم این کار تمام نشده و هرگز تمام نخواهد شد. “

“من هنوز کابوس و چشمک می بینم و راههای زیادی وجود دارد که هنوز هم بر زندگی من تأثیر می گذارد … اما اکنون من در امنیت هستم و آزار جنسی جسمی دیگر اتفاق نمی افتد.

“این در مورد فیلم ها و تصاویر صدق نمی کند. آنها سو the استفاده را جاودانه می کنند. آنها این کار را می کنند تا پایان ناپذیری داشته باشد. این تروما هنوز ادامه دارد زیرا مردم در حال تماشای آن ، به اشتراک گذاری آن و بارگیری آن در هر ثانیه از هر روز از زندگی من هستند. “

در حالت ایده آل ، Avri می خواهد کنترل قانونی بر روی سیستم عامل ها داشته باشد ، بنابراین آنها مجبور می شوند کودکان مانند او را ایمن نگه دارند.

دکتر CSM ، متخصص CSAM ، موافق است: “در حالت ایده آل ، ما آژانسی را در هر کشوری می خواهیم که مدیریت پرونده را ارائه دهد – با استفاده از تشخیص فعال مانند مرکز حمایت از کودک در کانادا ، پروژه Arachnid که به طور فعال وب را جستجو می کند تا CSAM را پیدا کند ، ، با سیستم عامل ها ارتباط برقرار می کند ، از بازمانده برای دریافت مراقبت و جبران بهداشت روان پشتیبانی می کند. آنها باری را از دوش بازماندگان می گیرند. “

* نامها تغییر کرد

جینجر گورمن روزنامه نگار عدالت اجتماعی ، متخصص سایبرت و نویسنده کتاب برنده جایزه ، شکار ترول است. او را در توییتر دنبال کنید gingergorman

سلب مسئولیت: زنجبیل در یک نقش نیمه وقت رسانه ای و ارتباطی با PartnerSPEAK کار می کند ، یک سازمان غیرانتفاعی که از اعضای بی گناه خانواده عاملان CSAM پشتیبانی می کند. او این تحقیق را قبل از شروع این برنامه آغاز کرد